banner87
Flaş Haber
Kapat

AKP'li Külünk'ten skandal açıklama!

AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk, İnegöl'de konuştu. Türkiye'nin 11 Kasım 1938'den sonra Batı'nın hizmetine verildiğini, bunun nedeninin ise İsmet İnönü'nü olduğunu ileri sürdü.

AKP'li Külünk'ten skandal açıklama!

AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk, İnegöl'de konuştu. Türkiye'nin 11 Kasım 1938'den sonra Batı'nın hizmetine verildiğini, bunun nedeninin ise İsmet İnönü'nü olduğunu ileri sürdü.

12 Kasım 2017 Pazar 20:10
AKP'li Külünk'ten skandal açıklama!

Bursa'nın İnegöl İlçe Belediyesi ve Küresel Araştırma Düşünce Merkezi (GRTC) işbirliğinde düzenlenen 'Türkiye Tarımı Konuşuyor' konulu çalıştay başladı.
Çalıştayda konuşan AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün vefatının ardından 11 Kasım 1938'den sonra Türkiye'nin Batı'nın hizmetine verildiğini ileri sürerek şunları söyledi:

"CHP ve İnönü'nün eliyle yapılmıştır bu. Hiç kompleks yapmadan geçmişimizi iyi sorgulamak zorundayız. Dindarların, asıl kafa yorması gereken süreç 1939 sonrasıdır. Otoriter laiklik devrim üzerinden, devleti milletsizleştirip, Batı'nın egemenliğine terk edip, bu milleti Anadolu'ya terk edip, Ankara'yı istedikleri gibi CHP üzerinden yönetenlerin geçmiş dönemdeki uygulamalarına baktığımızda; Türkiye'deki haşhaş üretimi üzerinden 12 Mart yapılmıştır. Cumhurbaşkanımız, Gazi Mustafa Kemal Paşa'nın ölüm yıl dönümü üzerinden Türkiye'nin normalleşmesi noktasında çok stratejik bir adım attı. Batı'nın, tüm darbelerin gerekçesi haline getirdiği Gazi Mustafa Kemal Paşa'yı, CHP'nin otoriter anlayışının elinden aldı, Türkiye'nin normalleşmesi adına çok önemli bir adımı attı. Çünkü Atatürk'ün çizgisi milli istiklal çizgisidir. Tek parti şeflik döneminin çizgisi de Türkiye'yi sömürgeleştirme çizgisidir. Gazi'yi zehirledikten sonra Batı ittifakı Türkiye'yi teslim almıştır, ta ki Recep Tayyip Erdoğan'lı Türkiye'yle buluşuncaya kadar. Onun öncesinde tüm siyasi liderler tasfiye edilmiştir. Abdülaziz, Abdulhamit, Gazi Mustafa Kemal Paşa, Menderes, Özal, Erbakan, Türkeş, Muhsin Yazıcıoğlu tasfiye edilmiştir, Demirel iki arada bir derede kalmıştır. Tarımın güçlü olabilmesi için Türkiye'nin içinde bulunduğu dünya savaşını kazanması lazım. 15 Temmuz'da bu çatı çökseydi tarımı konuşabilir miydik? Konuşamazdık. O zaman güçlü devlet, güçlü Türkiye."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.11.2017 20:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cino 2017-11-12 20:21:48

O zamanlar namus ve dürüstlük vardı. Öyle şeyler akıllarına bile gelmezdi. Sizi gidi İblis'in torunları. Suratlariniza bakın. Maske takmış şeytanlar!

Misafir Avatar
ülkem 2017-11-14 08:16:16 @Cino

İşte biri bir laf eder boş gezen boş yaşayanlar hayatta bir katkısı olmayanlar bu boş işlerle kendini meşgul eder ve iş yapıyorum sanırlar. ZAVALLILAR. yahu Atatürk, İnönü ahirete göüp gitmişler . onlara siz artık ne bir fayda nede bir zarar veremezsiniz. bu tartışma ile neden birbirinizi inciiyor, kırıyorsunuz? AKILLI OLUN YAHU.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ege 2017-11-13 19:19:00 @Cino

Bu ülkenin , bayrağına, Atatürküne, ezanına, camisine, namusuna , ekonomisine, askerine, polisine ne kadar milli değerler varsa hepsinin güvencesi AKP dir. buda böyle biline.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
doğruya doğru 2017-11-13 09:06:30 @Cino

. ulan davarlar ulan düşman kapınıza dayanmış siz hala birbirinizle atışıyorsunuz. ulan düşman senide benide yemek için salyalı ağzını açmış beklerken siz birbirinize saldırıyorsunuz. ulan dangalaklar bu gün olmazsa ne zaman birlik olacaksınız? düşman ananızın bacınızın yanına koynuna girdiği zamanmı birlik olacaksınız? ulan akp de bizim, chp de bizim bu ülkenin değerleri bizim ama düşmanlık etmeye utanmıyormusunuz birbirlerinize?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkem 2017-11-13 08:45:42 @Cino

Ulan geri zekalı yorumcular. ulan salaklar, ulan aptalllar. ulan makina cinsi insanlar. siz insan olamazsınız. köpek bile bir doğru , bir gerçek üzerine saldırır. siz köpektende aşağılıksınız. . bir adam bişe dedi siz kudurdunuz. osmalıyı, islamı, dini, hacıyı hocayı hepsini hakaretlerinize kattınız. ne sapıksınız siz manyaklar. ulan davarlar ulan düşman kapınıza dayanmış siz hala birbirinizle atışıyorsunuz. ulan düşman senide benide yemek için salyalı ağzını açmış beklerken siz birbirinize saldırıyorsunuz. ulan dangalaklar bu gün olmazsa ne zaman birlik olacaksınız? düşman ananızın bacınızın yanına koynuna girdiği zamanmı birlik olacaksınız? ulan akp de bizim, chp de bizim bu ülkenin değerleri bizim ama düşmanlık etmeye utanmıyormusunuz birbirlerinize?

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
herneyse 2017-11-13 08:37:59 @Cino

Bu ne fesatlık, bu ne saptırmak, bu ne haince bir tesbit!!! Bu ükenin yüzde doksan dokuzu Atatürkü seviyor . peki bu ülkenin numufunun en az yüzde ellisi akpli, en az yüzde yirmisi mhp lidir. bu ne büyük ihanetki bu chp liler Atatürkü kendilerininmiş gibi numara yapıyorlar. chp nin oyu en fazla yüzde 23 tür Atatürkü seven Yüzde 23 müdür Türkiyede? Allah aşkına kardeşlerim bu chp baraj altında kalmazsa milleti ayrıştırıyor. bölüyor . uyanık olalım

Beğenmedim! (3)
Avatar
semra 2017-11-12 20:29:04

iftiracı,yalancı

Avatar
.....1923..... 2017-11-12 20:35:17

tamamen yanlış,hangi batıymış bu, bu millet basma ,pazen bulamadı da, keten ve çuval giydi be, elaleme muhtaç olmadı,o ismet paşa ki, harbe sokmadı bizi, emperyalizme esir olmamak için, ayıptır günahtır be...sen taptığın menderes döneminin Amerikan Marshall yardımlarını bir öğren, ülkeyi kimler peşkeş çekmiş batıya...

Misafir Avatar
turan 2017-11-12 22:44:06 @.....1923.....

tabiki yanlış, tarih hocaları dondurmacı kılıklı fesli olunca böyle oluyor işte arkadaş. şekspir diye biri yok aslında o türktü ve adı şeyh pir idi diyen bir raporludan tarih öğrendiler, ne yazık.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mustafa polat 2017-11-12 21:22:21

Akparti zırvası.o zehirleme işlerini Osmanlı ve siz iyi bilirsiniz

Avatar
İşde Akape zihniyeti bu 2017-11-12 21:23:51

Şu iftiracı yalancı adama bakın

Avatar
Emin Koç 2017-11-12 20:17:30

Şerefini siktiğimini ÌT'Ì.

Avatar
can cun 2017-11-12 21:07:45

amq. b adamın

Avatar