banner87

AKP'li milletvekili TBMM'ye Lamborghini ile geldi!

AKP Sakarya Milletvekili Kenan Sofuoğlu Lamborghini marka lüks aracıyla TBMM'ye geldi

AKP'li milletvekili TBMM'ye Lamborghini ile geldi!

AKP Sakarya Milletvekili Kenan Sofuoğlu Lamborghini marka lüks aracıyla TBMM'ye geldi

04 Temmuz 2018 Çarşamba 13:39
AKP'li milletvekili TBMM'ye Lamborghini ile geldi!

ÖTV zamlarına gelen eleştirilerileri, "Kalkıp da Porsche kullanacağına, Fiat kullan, Volkswagen kullan. Biraz daha düşür harcamayı" diye savunan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın bizzat arayarak vekil adaylığını haber verdiği dünya şampiyonu milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu , TBMM'ye parti Lamborghini marka lüks spor otomobiliyle geldi.

DEĞERİ 4 MİLYON LİRA 

Beyaz renk  Lamborghini  Aventador S model aracı 2017 Kasım ayında satın alan Sofuoğlu, 4 milyon lira ödeme yapmıştı. 

ÖTV ZAMLARINA 'PORSCHE YERİNE FIAT'A BİN' SAVUNMASI 

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 2011 yılında AKP 'nin 18. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nın açılış konuşmasında, ÖTV zamlarına ilişkin ilginç değerlendirmelerde bulunmuştu. Zamları, "Sigara içme, Porsche yerine Fiat'a bin" diye savunun Erdoğan şunları söylemişti:

"Ayıptır ya ayıp. Milletin temsilcisini milleti ile nasıl ayırıyor. Bunun oyunlarını oynuyorlar. Sigarayı içmezsin olur biter. Alkolü biraz daha az tüketirsin olur biter. Kalkıp da Porsche kullanacağına gel Fiat kullan ne olacak Volkswagen kullan ne olacak. Ülkenin cari açık sorunu var. Rahmetli Özal’ın kemer sıkma dediği olay işi sıkı tutmazsak Yunanistan’ın durumuna mı düşelim. Biz eşeği sağlam kazığa bağlayalım."

KENAN SOFUOĞLU KİMDİR?

Kenan Sofuoğlu, 25 Temmuz 1983 tarihinde Adapazarı Akyazı’da doğmuş, Aslen Trabzon’ludur. 1996 yılında Türkiye şampiyonasında yarışan ağabeyi Bahattin’i izleyerek motor sporları ile tanışmış, 2000 yılında abisi Sinan’ın bir yarışta ayağını kırması ile boş kalan motorunda, 16 yaşında özel izin ile yarışlara katılmaya başladı. Abisinin motoruyla yaptığı bu ilk drag yarışını kazandı. 2000 Türkiye Motosiklet Pist Şampiyonası B Grubu birinciliğini elde etti.

Kenan Sofuoğlu, 2001 yılında Türkiye Motosiklet Pist Şampiyonası, Superstok 600cc A sınıfı üçüncüsü oldu. (Yarışın birincisi abi Sinan Sofuoğlu, ikincisi de diğer abisi Bahattin Sofuoğlu’dur) 2001 Balkan Motosiklet Pist Şampiyonası’nda ilk üç sırayı yine abileri Sinan Sofuoğlu ve Bahattin Sofuoğlu ile paylaşarak ikinci oldu.

Yarışlarda birçok kaza geçiren Kenan Sofuoğlu , sporu bıraktı. 24 Haziran seçimlerinde milletvekili oldu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.07.2018 14:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Lüks düşkünü müslüman Akape 2018-07-04 13:42:49

Hepsi aynı kafa gecekondulardan gelip sonrada öyle lükse düşkünlük ancak Akparti zihniyetinde olur

Misafir Avatar
alper 333 2018-07-04 17:07:44 @Lüks düşkünü müslüman Akape

AKP DE OLUNCA LÜKSE DÜSKÜN MÜSLÜMAN AMA CEHAPEYE GELDIMI OO COK GÜZEL SİKTİRİN ULEN ADAM GIBI YORUIM YAPIN ÇAKALLAR... KENDİNİZİ ADAM MI SANIYORSUNUZ TERÖR SEVİCİ ZİHNİYET ÇÖLÜK ZİHNİYET CEHAPE ZIHNIYETYI

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
gözcü 2018-07-04 15:05:28 @Lüks düşkünü müslüman Akape

Aha bu haberi yapan FİTNECİ ne diyeyim sana ne yazayım sana? ftine adam öldürmekten daha kötüdür. yatacak yeriniz yok sizin be. Dünya şampiyonu bir temsilcimizin arabasını konuşan . sizin desteklediğiniz gürühun bir milletvekili bir ayda 2 milyonluk telefon görüşmesi yapmıştı be. gidin işinize be gidin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
vatandaş 2018-07-04 14:50:55

BU MİLLETVEKİLİ MECLİSTE BİZE NE GİBİ HİZMET ETCEK ONU MERAK EDİYORUM.TEK KARİYERİ MOTOR BİNİCİLİĞİ

Avatar
cehalet 2018-07-04 13:57:12

Bu ne cahillik yani daha belediye baskani olmadan motoksiklet sampiyonu olmusda bir halt mi etmis Lamborghini yi sanki kendi icat etmis önce adam olmasini bilin sen o arabaya binince sadece kompleksli bir tip oldugu acikca belli senden ne devlete nede millete bir fayda gelir

Misafir Avatar
ERTY 2018-07-04 17:12:33 @cehalet

NE GERİZEKALI ALPTALSINIZ ADAM SPORCU HAKKI İLE ALDI NEDEN ZORUNA MI GİTTİ APOCU VE PKK SEVICI HÜSNU MAHALLİ VE YURT GAZETESİ OKURLARI.... HÜSNU KORKUDAN SÖZCUDE YAZDI CEHAPELİLERİ NASIL KEKLEDİĞİNİ .. AMA BUNU OKUYAMAZ GERZEK CEHAPELİ ZİHNİYET SİZ DAHA COK SECIM KEKLENIRSINIZ

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-04 13:59:39

ARAB YAĞI BOL BULUNCA KIÇINA SÜRERMİŞ.PARTİ BAŞKANLARININ KUMASINDAN VEKILLERDE NASIBINI ALMIŞ.AÇLIKTAN AĞIZI KOKANIN ELINE FIRSAT GEÇINCE SARAY YAPTIRIRSA,ONUN PARTİ VEKILIDE AYNI IZLENIMI VERMESİ ANORMALMİ
GÖRÜLÜYOR.BENCE GAYET NORMAL.AŞAĞILIK DUYGUSU BARINDIRAN INSANLARIN DAVRANIŞ BIÇIMI BÖYLEDİR.ESKİ GÜNLE
RİNİN HALA KENDISINI TAKIP ETTIĞINI SANAN SONRADAN GÖRMELERIN,O YOKSUL GÜNLERİN INTIKAMINI BU ŞEKILDE ALABILECEKLERINI SANAN APTALLIK HALLERIDIR.HALKIN DEYIMIYLE BUNLARA,SONRADAN GÖRME,GAVURDAN DÖNMEDE DIYEBI
LIRIZ.

Misafir Avatar
alper 2018-07-05 12:48:51 @Mavi göz,sarı saç.

MAVI GÖZ SARI ŞAC DÜNYAYA GELSE İLK SİZİ YUNANLARI DÖKTÜĞÜ GİBİ DÖKER UTANMAZLAR ZİHNİYETSİZLER

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-07-04 15:14:19

Görgüsüzlük ve cehalet.

Misafir Avatar
ERTY 2018-07-05 12:49:51 @Tarzan

SENDE OLSA GÖRGÜSÜZLÜK DERMIYDIN... EMPATI KUR ... HIYARLIK YAPMA .... BU CEHAPE ZİHNİYETİ KADAR GEREKSİZ ZİHNİYET HAYATIMDA GÖRMEDİM..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cocuklar Acken 2018-07-04 16:25:29

YE KÜRKÜM YE

Avatar
Osmanlının Çöküşü gibi 2018-07-04 15:11:41

Akpartinin Saray ve Lüks düşkünlüğü
Tıpkı Osmanlının çöküşü gibi

Misafir Avatar
Osmanlının Çöküşü gibi x---tesbit 2018-07-04 16:32:33 @Osmanlının Çöküşü gibi

Yanıt: @Osmanlının Çöküşü gibi x---- Senden itibaren köküne kazık çakıp kurutmak lazım. bundan sonra sen ve neslin bozuk olarak devam eder.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Lan 2018-07-04 15:11:08

Lan- Böğür -Cini. Budur onun dini.