banner58

AKP'li Oğan'dan skandal itiraf

AKP MKYK üyesi ve Sivil Alan Platformu Başkanı Ayhan Oğan CNNTürk’te katıldığı programda “Şimdi biz yeni bir devlet kuruyoruz, beğenin beğenmeyin bu yeni devletin kurucu lideri Tayyip Erdoğan’dır” dedi.

AKP'li Oğan'dan skandal itiraf

AKP MKYK üyesi ve Sivil Alan Platformu Başkanı Ayhan Oğan CNNTürk’te katıldığı programda “Şimdi biz yeni bir devlet kuruyoruz, beğenin beğenmeyin bu yeni devletin kurucu lideri Tayyip Erdoğan’dır” dedi.

04 Ağustos 2017 Cuma 09:23
3917 Okunma
AKP'li Oğan'dan skandal itiraf

AKP MKYK üyesi ve Sivil Alan Platformu Başkanı Ayhan Oğan CNNTürk’te katıldığı programda “Şimdi biz yeni bir devlet kuruyoruz, beğenin beğenmeyin bu yeni devletin kurucu lideri Tayyip Erdoğan’dır” dedi.

Programın konuklarından CHP Milletvekili Aytuğ Atıcı ise “Yeni bir devlet kurmak ne demek? Mevcut devleti yıktınız mı?” diyerek AKP’li Ayhan Oğan’a itiraz etti. AKP’li Ayhan Oğan da “Yeni bir Türk Silahlı Kuvvetleri’nin inşasıdır. Biz vesayet düzenini yıktık beyefendi” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.08.2017 12:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Laik Cumhuriyet.nokta 2017-08-04 13:28:00

Katar ve Sudiarabistan sizi bekliyor.başka devlete ne gerek var

Misafir Avatar
ossman 2017-08-04 18:46:53 @Laik Cumhuriyet.nokta

Sivas , burada chpyi savunan ve avukatligina soyunan hic kimse yok. Burada devleti soyanlar ,laik TC ini ve degerlerini yikmak isteyenlerin karsisinda aslanlar gibi duranlar var , ama senin kafa kala basmamis . Nasil bassinki senin zeka düzeyin patatesin zekasindan daha az.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sivas 2017-08-04 14:04:36 @Laik Cumhuriyet.nokta

Benim sandığımdanda çok fazla kalın kafa varmış. Bunlar aynı at gibi, üstündeki adam gem i ne tarafa çekse atı ne tarafa sürse at o tarafa gider. bu radaki yorumcular AT gibiler. Üstlerindeki binicileride chp li ajan yöneticiler. körü körüne görüş belirtiyorlar. sanki bir boru bunlar bu taraftan ne soksan öteki taraftan o çıkıyor. ajanlar bunlara fitne lafını sokuyor bunlarda aynılarını ötüyorlar.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Siz gidin kumda oynayın 2017-08-04 13:26:26

Feytullah gülenin oyuncağı olmuş kandırılmış birisi kim Devlet kurmak kim.

Avatar
vy üst akıllılar vay . 2017-08-04 12:42:04

gördünüzmü onbeş temmuzun şklabanlarını. fetö imamı siyasilerini. üst akıl

Avatar
Sıvas densizi 2017-08-04 13:31:06

CHP Altuğ mu? Akp li yeni devlet diyor rezilin biride CHP camur atıyor.utanmaz rezil.

Avatar
Kadir ulusoy 2017-08-04 13:49:17

Bu yobazlar iyice azıttı salyaları akıyor

Avatar