banner83

AKP'li Turan: Kriz denilince biz IMF'i biliriz

Yunanistan'ın Midilli Adası ile Ayvacık hattı arasında seferler başlaması sebebiyle düzenlenen törende konuşan AKP'li Turan, "Kriz denilince biz IMF'i biliriz. IMF var mı? Kriz denilince biz eksi büyümeyi biliriz. Şu an Türkiye Hindistan'dan, Çin'den sonra en büyük büyüyen ülke. Kriz olan yere yatırım olur mu, gümrük kapısı olur mu" dedi.

AKP'li Turan: Kriz denilince biz IMF'i biliriz

Yunanistan'ın Midilli Adası ile Ayvacık hattı arasında seferler başlaması sebebiyle düzenlenen törende konuşan AKP'li Turan, "Kriz denilince biz IMF'i biliriz. IMF var mı? Kriz denilince biz eksi büyümeyi biliriz. Şu an Türkiye Hindistan'dan, Çin'den sonra en büyük büyüyen ülke. Kriz olan yere yatırım olur mu, gümrük kapısı olur mu" dedi.

28 Mayıs 2018 Pazartesi 00:42
AKP'li Turan: Kriz denilince biz IMF'i biliriz

Çanakkale Boğazı ile Gökçeada, Bozcaada ve Güney Marmara hattında hizmet veren GESTAŞ tarafından gerçekleştirilecek Yunanistan'ın Midilli Adası ile Ayvacık hattındaki seferler törenle başladı. Bir süre önce bina, gişe ve kapı çalışmaları tamamlanan Küçükkuyu Gümrük Kapısının açılışı ve Küçükkuyu-Midilli adasındaki seferlerin başlaması dolayısıyla tören düzenlendi.

AKP Grup Başkanvekili Bülent Turan, burada yaptığı konuşmada şu ifadeleri kullandı:

Bakmayın siz 'kriz var' diyen önünü göremeyen vatandaşlara. Buraya gelirken onurla, gururla Çanakkale Devlet Hastanesini ziyaret ettik. Otel kalitesinde hastane. Devam ettik Troya'ya uğradık. Sonra tünellerimize geldik, bugün aracımızla tünelin son noktasına kadar gittik. Bin 700 metre olan tünelin bin 500'ü bitti, kaldı 200 metremiz.

'KRİZ OLAN YERE YATIRIM OLUR MU?'

İnşallah bu yaz sonunda o güneşin karşılıklı görünmesini beraber sağlayacağız. Küçükkuyumuzun 50 dakikalık süren o rampadaki sıkıntısı… O tünellerle duble yol gibi altından geçeceğiz. 5 dakikada o rampalar geçilmiş olacak. Kriz olsa, bunlar olur mu? Kriz denilince biz IMF'i biliriz. IMF var mı? Kriz denilince biz eksi büyümeyi biliriz. Şu an Türkiye Hindistan'dan, Çin'den sonra en büyük büyüyen ülke. Kriz olan yere yatırım olur mu, gümrük kapısı olur mu?

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
AKPBülent TuranKrizIMF
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet 2018-05-28 00:55:45

Türkiyede heryerde kriz var ilk akla gelen de sizlersiniz.

Misafir Avatar
BUNLARIN ANALARI 2018-05-28 08:37:35 @Ahmet

NASIL DOGURDU Kİ BUNLARI KAÇ MENİDEN KARIŞIM YAPMIŞ.HİÇ TC VATANDAŞINA BENZEMİYORLAR NE HUYU NE KARAKTERİ DİCEM O HİÇ YOK

Beğenmedim! (0)
Avatar
Serdar 2018-05-28 01:02:04

Kriz var ama işçiye emekliye krediyle iş yapana...çalana cebini doldurana yolsuzluk hırsızlık yapana kriz yok onlar ölene kadarda kriz bilmezler...gelen hangi siyasi olursa çalacak milletin ve gelecek evlatların hakkını hukukunu önce kendine sonra yanındakine sonra yanındakinin yanındakine ve sonra böyle devam eder...Allahım sen büyüksün başımıza senin seçtiğin hakiki imanlı temiz bir insanı bize nasip et amin

Avatar
52 2018-05-28 01:05:36

siktir lan ağızın süte götün boka kokuyor kalkımış biz biliriz diyor ulan senin yaşın kaç götün terledidemi geldin bu seviyelere angut ben vatandaş ve diyorum hassssiktirin gidin*******

Avatar
demir kaya 2018-05-28 03:48:52

sizin sadece götünüz büyüdü oda patlamak üzere

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-28 04:10:56

16 yıldır iktidarsınız sıkıldık suçu başkasına atmaya. Sanki geldi IMF geldi kriz çıkartı. Sizde biliyorsunuz para sakin limanlar ister. Ne hukuk kaldı ne adalet ne istikrar. Bu güzelim memleketi ne hale getirdiniz? Şimdide pişkin pişkin topu taca atmaya çalışıyorsunuz. Yalan, talan, israf derken kara göründü Artık mızrak çuvala sığmıyor masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları boşuna uğraşmayın. Milli irade metanetle seçimi bekliyor. Farkındalığını Ankara'da koltuk sevdalısı bir eli yağda diğer eli balda olan beylerle sandıkta hesaplaşacak Şapka düşecek kel görünecek Vatandaş el mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek

Avatar
Cahil 2018-05-28 04:10:45

SU ORTADOGU GAZETESININ VE BENGITURK TELEVIZYONUNUN ANLATTIGI ONALTI ADAYADA FERIBOT SEFERI VARMI O ADALARA YUNANISTANDAN VIZE ALARAKMI GIDECEGIZ VER MEHTERI VER EKONOMIK KRIZ DEYINCE IMF BILIRLERMIS YANI ULUSLARARASI PARA FONU ADAMLAR PARAYA TAPMAKTAN ALLAHI UNUTMUSLAR ISLERI GUCLERI CIL CIL AMERIKAN DOLARI ILIMUNATIYE NE KADAR TAPIYORLAR ONLAR EKONOMI DEYINCE PARA BILIRLER JAPONYA CIN ALMANYA AMERIKAYADA EKONOMI DEYINCE FABRIKA URETIM TARIM BILIRLER

Avatar
vatandaş 2018-05-28 06:21:30

bırak imf filan sen dış borç nekadar onu açıkla iç borçlanma ne kadar onu anlat halka.......libyayya mualiflere verilen milyon dolarlar nerde onu anlat.......ülkede satılmayan kuruluş kalmadı bu paralar nerede onu anlat......

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-28 06:51:06

BIZDE BU BÜYÜMEYE ŞAŞIRIYORUZ.ÜRETMEDEN BÜYÜME ANLAYIŞINI AKEPEDE GÖRDÜK.ŞU SORUYU SORMAM LAZIM.MADEM BÜYÜYORUZ Kİ ÖYL ABES BIR IDDIADA BULUNUYORSUNUZ.O HALDE ŞU SORUMA CEVAP BEKLEMEK HAKKIM.BIRINCI SORUM;
EURO NEDEN YÜKSELIŞTE,DOLAR NIYE DURMADAN YÜKSELIYOR IKINCİ SORUMDA;DÜNYANIN EN PAHALLI BENZINI NIÇIN
BIZDE.MAZOT NEDEN BU KADAR PAHALLI.ÜÇÜNCÜ SORUM;ALTIN NIÇIN DURMADAN YÜKSELIŞTE.EKONOMİ NEDEN ÌÇLER ACISI
DURUMDA.ŞAYET ÜST AKIL DIYE CEVAP VERIRSENIZ, BENDE DERIMKI KIM BU ÜST AKIL.ÜRETMEDEN TÜKETMEK,BUNUN İÇİN
SICAK PARA ILE EKONOMIDE BUGUNE KADAR IDARE ETTINIZ.DENIZ BITTI KARA GÖRÜNDÜ.ATIN BECERIKSIZLIĞINIZI ÜST
AKILA VEYA SIZIN TABIRLE DIŞ ĢÜÇLERE HER ZAMAN YAPTIĞINIZ GIBI KURTULUN.AMA YAĞMA YOK MILLET GÖZÜNÜ AÇTI.
YANI KABACA TABIRLE.HAYVAN TERLI BAŞKA KAPIYA.