banner87

AKP'li Ünal: Biz iç temizliğimizi 15 Temmuz'dan üç yıl önce tamamladık

AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Mahir Ünal, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun bugün grup toplantısında yaptığı açıklamalara yanıt verdi.

AKP'li Ünal: Biz iç temizliğimizi 15 Temmuz'dan üç yıl önce tamamladık

AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Mahir Ünal, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun bugün grup toplantısında yaptığı açıklamalara yanıt verdi.

17 Nisan 2018 Salı 17:43
AKP'li Ünal: Biz iç temizliğimizi 15 Temmuz'dan üç yıl önce tamamladık

AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Mahir Ünal, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun bugün grup toplantısında yaptığı açıklamalara yanıt olarak, "Biz iç temizliğimizi 15 Temmuz'dan üç yıl önce tamamladık, sen ve arkadaşların 17/25 Aralık'tan sonra FETÖ'nün kayığına bindiniz, 'delil var mı delil' diye bağırıyordunuz. Zaten 15 Temmuz'a da inanmadınız. Sizin için ne FETÖ ne PYD bir terör örgütü değil deliliniz olmadığı için. Yani kısaca biz bu yapının bir suç örgütü olduğu ortaya çıktığı gün savaşmaya başladık, siz kol kola girdiniz" dedi. 

AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Mahir Ünal, twitter hesabından şu ifadelere yer verdi: "Kemal Kılıçdaroğlu bugün partisinin grup toplantısında bize çağrıda bulunmuş. Kendisine cevabımızdır; biz 17-25 Aralık’tan sonra bu sivil toplum örgütü görünümlü illegal yapının paralel devlet yapılanması olduğunu söyledik ve bunlara karşı her türlü mücadeleyi verdik veriyoruz. Biz ülkemizi bu teröristlerden temizlerken sen ve arkadaşların FETÖ’nün bankalarında hesap açıp finans kuruluşlarına canlı kalkan oluyordunuz. Biz bu işgalcilerle savaşırken sen ve arkadaşların 'elinizde delil mi var' diyerek bu hain yapının medya kuruluşları önünde canlı kalkan görevi görüyordunuz. Biz bu işgalcilerle savaşırken sen ve arkadaşların 'elinizde delil mi var' diyerek bu hain yapının medya kuruluşları önünde canlı kalkan görevi görüyordunuz. Biz iç temizliğimizi 15 Temmuz’dan üç yıl önce tamamladık, sen ve arkadaşların 17/25 Aralık’tan sonra FETÖ’nün kayığına bindiniz, 'delil var mı delil' diye bağırıyordunuz. Zaten 15 Temmuz’a da inanmadınız. Sizin için ne FETÖ ne PYD bir terör örgütü değil deliliniz olmadığı için. Yani kısaca biz bu yapının bir suç örgütü olduğu ortaya çıktığı gün savaşmaya başladık, siz kol kola girdiniz. Ayrıca kulağı var duymaz, dili var hakikatı konuşmaz diye boşa demiyoruz. 2014’te bir tv programında '20 yıl önce ceberrut devlet anlayışının dindarlara uyguladığı baskı ortamında dini grup görünümlü bu yapı kendini gizlemiştir' mealinde yaptığımız analizi kırpıp servis yapıyorsun. Kasetle gelmek, Kasetcilik böyle bir şey." 
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.04.2018 17:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Rrr 2018-04-17 17:50:39

Yav anladik fetö illegal. Peki 17/25 aralikta rüsveti alanda verende ayakkabi kutularinda para saklayanlar. Bunlarda hayal ürünü galiba. Siz milletin akliyla alaymi ediyorsunuz. Ak parti kurulali oy verdim. Haram olsun. Herbir oy onlara servet olarak döndü.

Misafir Avatar
Rrr x----------------cvp----cvp 2018-04-17 20:55:07 @Rrr

Kurgu ise yakalanan paralari neden geri verdiler. Zarrab mahkemede hakiki oldugunu yemin ederek acikladi. Daha bilmedigimiz cok seyler var bir gün günyüzüne cikacaktir. Sen biraz zeka gelistirme alistirmalari yap.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-17 20:51:52 @Rrr

Bu saskinlar fetöyü temizledik diyorlar ihtilal girisiminde olanlar kimdi ? Darbe olacagini haber alip önlemiyen lerin darbe yapildi demesine kargalar bile güler. Darbenin gelisini izleyip kendi cikarlari icin göz yumdular..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Rrr x----------------cvp 2018-04-17 19:07:41 @Rrr

bak arkadaş. o ayakkabı kutularıda bir kurgu idi. fetönün iftirası, bakın gerçek canlı açık açık olmuş yüzlerce gazi ve şehid varken 15 Temmuza tiyatro diyen fetö buna CHP yide alet etti. chp fetö nün bir diğer koludur. uyanmayacakmısınız.?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
helal olsun akp 2018-04-17 19:05:59 @Rrr

İşte ileriği görmek, işte düşmana çaktırmadan iş bitirmek. oyum yine akp ye.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
helal olsun akp 2018-04-17 19:05:02 @Rrr

Fetö den 3 yıl önce temizlenmiş. işte devlet admlığı bu, işte idare bu işte siyaset yapmak bu. işte bu yüzden bu halk AKP ye oy veriyor. chp ise fetö terör örgütüolduktan sonra fetöcülere kucak açtı. işte fark bu

Beğenmedim! (6)
Avatar
xxxl 2018-04-17 18:30:02

lan siz"AK HIRSIZLAR cama$ir suyu ile yikansaniz gene olmaz

Avatar
Okur 2018-04-17 18:15:05

Yahu hemserim sen bizi herseyi alkislayan akape secmeni mi zannettin?3 yil once temizlemis,hani nerde mahkemeye verdin mi? Yoook..17 - 25 aralik olaylarindaki deliller hukuka aykiri olabilir,ama ya vicdanlara,ya dindar diye gecinen akape secmeninin vicdanin da yargilanmadi mi? Calmadiniz mi? Secim meydanlarinda salladigini kuran uzerine yemin edermisiniz?

Avatar
Cahil 2018-04-17 20:28:36

HANI DERLER YA MALUMUN OLAN DIYE ISTE SAVCILARA IS DUSTU DIYECEGIMDE SAVCI KALMADI SUCUN ITIRAFI NE OLDU 17/25 TEN SONRA HAYVAN DISKISININ UZRINDEN KAGNI TEKERI GECTI BIR BASKA ACIDAN AMERIKA YORULAN EKIBINI DINLENCEYE ALDI YENI BOP CU EKIP ISBASINDA SARK CEPHESINDE DEGISEN BIRSEY YOK GITTI TOP GELDI BOP

Avatar
Unal 2018-04-17 20:31:51

MAHIR BEN 15 TEMMUZA BIR KOMEDYA DIYOR VE INANMIYORUM AKTROLLER BIR KAHRAMANLIK ENSTRUMANI YARATMAYA UGRASA DURSUNLAR 15 TEMMUZ BASKANLIK SISTEMI ICIN ABD TARAFINDAN OYNATILAN BIR KOMEDYADIR

Avatar
Okur 2018-04-17 18:18:43

Fetonun suc orgutu oldugunu nasil anladiniz? Sizein suclarinizi ortaya cikardigi zaman mi? Askere kumpas kurarken ortaginiz degilmiydi? Kimse fetoyu pyd yi savunmuyor, yargilanmalari adil olsun diyor,yarin siz de yargilanacaksiniz,sizede adil yasalara uygun yargilama olmasini savunacagiz.

Avatar
kokuyorsunuz 2018-04-17 18:46:18

sonradan türeme kokuyorsun. insanlar bos vakitlerinde tv acamaz, gazete okuyamaz hale geldiler. kokuyorsunuz. acar acmaz bu kirli sakalli ne idügü mechul tipler.

Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-17 18:59:15

Bizlere Dolmabahçe görüşmelerini anlat. Bizlere Dolmabahçe görüşmelerinin sonrası hdp'lilerle dizilip okuduğunuz bildiriyi anlat Milli irade unuturmusandınız? İYİ günlere