AKP'li Ünal'dan 'bedelli askerlik' açıklaması

AKP sözcüsü Mahir Ünal, 'Yeni cumhurbaşkanlığı sistemine geçişten sonra bedelli askerlik konusunu gündemimize alacağız' dedi.

AKP'li Ünal'dan 'bedelli askerlik' açıklaması

AKP sözcüsü Mahir Ünal, 'Yeni cumhurbaşkanlığı sistemine geçişten sonra bedelli askerlik konusunu gündemimize alacağız' dedi.

06 Haziran 2018 Çarşamba 23:09
AKP'li Ünal'dan 'bedelli askerlik' açıklaması

Kahramanmaraş’ta seçim çalışmalarını sürdüren AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Mahir Ünal, Ulu Cami Meydanı’nda TRT Haber’in canlı yayına katıldı.

Gündeme ilişkin açıklamada bulunan Ünal, Başbakan Binali Yıldırım ve Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın bedelli askerlik konusunda yaptığı açıklamaları hatırlatarak, "seçim sonrası ele alınacak konular arasında ilk sırada bedelli askerliğin olduğunu" söyledi.

Ünal, “Biliyorsunuz, bedelli askerlikle ilgili benim olumsuz açıklamam olmadı. O dönemde Başbakan ‘Benim bakış açım müspet ama gündemimizde yok’ dedi. Bende ‘AK Parti olarak gündemimizde yok ama yeni dönemde değerlendirilecek’ dedim. Ertesi gün Cumhurbaşkanımız da '24 Haziran'dan sonra değerlendiririz. Bir taraftan terörle mücadele devam ederken bu işin yeni dönemde değerlendirilmesi gerektiğinden hareketle öbür taraftan da siyasi parti olarak bu toplumsal ihtiyaca kayıtsız kalamayız. Yeni dönemde değerlendirilecek. Başbakanımızın da ifade ettiği gibi hızlı ve öncelikli olarak gündemimize alınacak” dedi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.06.2018 23:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hani gündemizde yok tu 2018-06-06 23:46:03

Her işiniz böyle mi?

Misafir Avatar
rıza nura deli diyordunuz 2018-06-07 01:26:15 @Hani gündemizde yok tu

atatürkün ibne olduğunu rıza nurdan habersiz H. C. Armstrong da (1933 yılında ibne atanız sağken) yazmış. İbne değilse nasıl oluyor da birbirinden bağımsız kişiler aynı şeyi anlatıyor? An Intimate Study (1933) by H.C. Armstrong Pages 253-254: After divorcing Latife, ...he went back to the long nights in smoke-filled rooms with his drinking friends...after that he became shameless. He drank deeper than ever. He started a number of open affairs with women, and with men. Male youth attracted him...” Lord Kinross da Ataturk: A Biography of Mustafa Kemal (1965) adlı kitabında Atatürkün genç erkeklerle ilişkiye girdiğini yazmıştır (sayfa 21) Askere gitmemek için götünü siktirmeyi bile kabul edebilecek vatan hainleri yoksa ibne atanızı mı örnek alıyorsunuz?

Beğenmedim! (2)
Avatar
eminee 2018-06-07 01:07:29

bende ak partılıydım artık meral aksenere verecegım bı deyısıklık olsun artık yeter

Misafir Avatar
siktir git ibne trol 2018-06-07 01:27:15 @eminee

ne oldu kestirip penbe kimlik mi aldın karı ismiyle yazıyorsun şimdi de?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hasan 2018-06-06 23:49:55

Oy için herşeyi yaparlar

Avatar
001 2018-06-07 02:06:31

suratına sıçayım

Misafir Avatar
atanızın ibneliği halk tvde ifşa olacaktı 2018-06-07 02:27:43 @001

Sabiha Gökçen'in manevi oğlu Eriş Ülger, latife uşaklıgilin kızkardeşinin torunu Mehmet Öke ile cehapenin kanalında tartışmıştır. Tartıştıkları konu Atatürk ile Latifenin boşanma sebebi. Ülger elinde tuttuğu şeffaf dosyadaki mektubu göstererek "şu belgeyi görüyor musunuz, bu belge sizin amca oğlunuz, Ahmet Mehmet değil, sizin amca oğlunuz, Vedad Uşaklıgil", "bütün vatandaşların karşısında beni bu mektubu okumaya mecbur etmeyin" diyordu. Okusaydı Kemalin ibneliği ifşa olacaktı, programın sunucusu okutmadı.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-07 02:27:07 @001

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (1)
Avatar
Serdaraydın 2018-06-06 23:39:45

Zengin çocukları yaşasın diye, fakir köylü çocukları ölecek. Ahlak, akıl, vicdan, mantık ne varsa kaldırmıyor. Buna adalet diyenlerle ne aynı cenneti, ne de aynı cehennemi yaşamak istemem. Ateist olmak, daha ahlaklı.

Misafir Avatar
ulan ibneler 2018-06-07 01:37:11 @Serdaraydın

ekşide orada burada Tayyibe 7/24 hakaret edenler söz konusu bedelli askerlik olunca neredeyse yalvar yakar olup çıksın diye sayfa sayfa yazı döşüyor. Bu da gösteriyor ki cehape propagandası yapan ekşide toplanan ekseriyeti cehapeli olan kesim askere gitmemek için neredeyse götlerini siktirecekler (Mustafa Kemalin askerleriyiz diyen asker kaçağı ibneler). Siz de burada göstermelik olarak sırf hükümeti eleştirmek için bedelliye karşıymış gibi yorum yazıyorsunuz

Beğenmedim! (2)
Avatar
ÜLKÜCÜ 2018-06-07 02:51:31

Biz Bozkurtlar hiç bir zaman Akkurt olmayacağız ve oyumuz MHP ye ve Cumhurbaşkanı adayımız Sn Meral Akşener Bacımız .

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-07 02:53:36

16 yıldır iktidarsınız israf ekonomisi uyguladınız ve vatandaştan uzaklaştınız proje partisi akepe yi ve yancıları mhp-bbp sandığa gömeceğiz. Birde bizlere Dolmabahçe görüşmelerini anlat bakalım Dolmabahçe görüşmeleri sonrası abdesthane ibriği dizilip okuduğunuz bildiriyi anlat bakalım.

Avatar
Tipsizzzz 2018-06-07 02:25:19

Tipe bak