banner87

AKP'li üyeden çirkin paylaşım: Artık bizim milletimizin asrı başlıyor!

AKP Bolu Belediye Meclis Üyesi Tahsin Akduman'ın sosyal medya hesabından, 'İngiliz sömürgecilerinin kurduğu 100 yıllık vesayet geçmişi geride kaldı. Bugün yeni bir dönemin başlangıcıdır. Artık bizim milletimizin asrı başlıyor' paylaşımı tepkilere neden oldu.

AKP'li üyeden çirkin paylaşım: Artık bizim milletimizin asrı başlıyor!

AKP Bolu Belediye Meclis Üyesi Tahsin Akduman'ın sosyal medya hesabından, 'İngiliz sömürgecilerinin kurduğu 100 yıllık vesayet geçmişi geride kaldı. Bugün yeni bir dönemin başlangıcıdır. Artık bizim milletimizin asrı başlıyor' paylaşımı tepkilere neden oldu.

10 Temmuz 2018 Salı 17:47
AKP'li üyeden çirkin paylaşım: Artık bizim milletimizin asrı başlıyor!

Bolu İl Özel İdaresi eski Genel Sekreteri ve  AKP Bolu Belediye Meclisi Üyesi Tahsin Akduman , Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi ile ilgili sosyal medyadan yaptığı paylaşımda, 'İngiliz sömürgecilerinin kurduğu 100 yıllık vesayet geçmişi geride kaldı. Bugün yeni bir dönemin başlangıcıdır. Artık bizim milletimizin asrı başlıyor. Ülkemize ve tüm dünyaya hayırlı olsun' yazdı. Akduman'ın paylaşımına sosyal medyadaki arkadaşları ve paylaşımını haber yapan birçok yerel gazete tepki gösterdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.07.2018 17:51
Anahtar Kelimeler:
Tahsin AkdumanıAKP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Muttalip 2018-07-10 17:58:34

Daha bu baskangici , bekleyin bu ibneler daha neler yumurtlayacak!

Misafir Avatar
kurbanda bunları keselim 2018-07-15 17:25:33 @Muttalip

ülke temizlensin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATATÜRK'ÇÜ - WWW.ULUSALRADYO.COM - FM 100.8 MHZ 2018-07-14 14:35:27 @Muttalip

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Puştun ogluna cevap: 2018-07-10 22:22:23 @Muttalip

Anadolu Türktür ve ebediyen Türk kalacaktir.
Puştlar iyi okusun!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
damsan cevap ver. 2018-07-10 22:19:00 @Muttalip

Tahsin Akduman isimli şahisa acik soru: O millet kim?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hangi millet??? 2018-07-10 20:19:53 @Muttalip

"Artık bizim milletimizin asrı başlıyor" demiş. O millet kimse adini söyleyemeyen dalkavuk, adamsan söyle: Hangi millet? Daha acik soru: Sen hangi milletin mensubusun?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ingiliz uşagi ters algi operasyonu yapiyor 2018-07-10 20:12:43 @Muttalip

O Cumhuriyeti Türkler kurdu, hainin biri ingiliz gemisiyle kacmisti. Türk olmayan unsurlar cebren ve hile Türkün Meclisine girdi. "100 yıllık vesayet" sözüyle Anadoluyu Türklerden geri mi aldik demek istiyorsun puşt oglu puşt. Ingilizlerin Canakkalede katlettigi sehitlerden utan.

Beğenmedim! (0)
Avatar
52 2018-07-10 18:00:19

uulan bir şey demeyimm diyoorrum ama bööyle kaanı bozukklar o yyüz sene önce şehit olanlara hakaaret etmesi ne kadar geri kafalı biir assalşak ollduğunu gösteriyor uulan kişiliksiz varmı kendi irraden haaa ben aklını kkulanmayanların üstüne pislik yağdırıırım diye ayet varken senn kalkmış neyin kafasını yaaşıyoorsun --bölücü puşt*****

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-07-10 18:23:27

Tarihin çarklarının geriye dönebileceğine inanan bir öküz daha size.Bunlardan mebzul miktarda var bu ülkede.

Avatar
bu kadar öküz varken ana avrat küfür 2018-07-10 18:13:30

etseler yine tıs çıkmaz kimseden

Avatar
Fatih 2018-07-10 18:13:40

Sizin döneminiz değil
BOP projesini yapanın dönemi diyebilirsin
Kuklası da ben değilim her halde
Mallar

Misafir Avatar
TÜRK OĞLU 2018-07-10 22:04:31 @Fatih

HERHALDE İSTİKLAL HARBİNDE BURDA KALMIŞLARDAN

Beğenmedim! (0)
Avatar
A 2018-07-10 18:16:09

Söyleyecek söz bulamıyorum. .aşağlık pis herif.

Avatar
Tamam 2018-07-10 18:49:08

Gırtlağa kadar borca batmışız.Elin gavurundan gelecek paraya ekonomimiz muhtaç olmuş.Adamlar Ormanlıcılık oynuyor.Zaten Osmanlı da borç yüzünden batmadı mı?
Van münit ile İsraili helak ettik ya Şimdi de başkanlık sistemi ile bütün dünyayı dize getiririz.
Eskiden 1 dolar ile 1 kişi tuvalete gidiyor idi Çok şükür şimdi ailece gidiyoruz.aDünya da bizi kıskanıyor.

Avatar
Laz 2018-07-10 19:04:47

O vesayet dedigin varsa senin namusunu onurunu koruman icinnsana kimlik verdi ama o kadar omurgasizsinizki sizden her bok beklenir atalarinizda oyleydi milli mucadale verirken agirda saklanan adamlarin devamisiniz siz hic uyumadiniz ama bu memleketi kuranlarin torunlari size cok yuz verdi haklisiniz