AKP'li vekil adayı Tutulmaz'dan tartışma yaratacak sözler

AKP'nin Iğdır milletvekili adayı Ahmet Tutulmaz, "Birilerini çok iyi gözetliyoruz. Şu an yanımızda olanları da olmayanları da çok iyi görüyoruz. Şunu bilin ki Ak Parti teşkilatı, yanında yer alanlara vefasını gösterecek ama yanında yer almayanların da hesabını 25 Haziran sabahı kesecektir" dedi.

AKP'li vekil adayı Tutulmaz'dan tartışma yaratacak sözler

AKP'nin Iğdır milletvekili adayı Ahmet Tutulmaz, "Birilerini çok iyi gözetliyoruz. Şu an yanımızda olanları da olmayanları da çok iyi görüyoruz. Şunu bilin ki Ak Parti teşkilatı, yanında yer alanlara vefasını gösterecek ama yanında yer almayanların da hesabını 25 Haziran sabahı kesecektir" dedi.

17 Haziran 2018 Pazar 00:17
AKP'li vekil adayı Tutulmaz'dan tartışma yaratacak sözler

AKP’nin Iğdır milletvekili adayı ve Iğdır İl Başkanı Ahmet Tutulmaz 24 Haziran’daki seçimlerle ilgili yaptığı bir konuşmasında dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Ahmet Tutulmaz konuşmasında, “Birilerini çok iyi gözetliyoruz. Şu an yanımızda olanları da olmayanları da çok iyi görüyoruz. Şunu bilin ki Ak Parti teşkilatı, yanında yer alanlara vefasını gösterecek ama yanında yer almayanların da hesabını 25 Haziran sabahı kesecektir” dedi.

Tutulmaz'ın bu sözleri kısa sürede gündeme oturdu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.06.2018 00:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
D 2018-06-17 00:29:26

Ne yapacaksınız memlekettenmi kovacaksınız . İşte bu yüzden sizi istemiyoruz senden olanı baş üstü yoksa ayak altına ,olacak şeymi. Bu zihniyet bitmeli .

Misafir Avatar
@D x******** 2018-06-17 17:04:21 @D

Bu gazeteye link leri yerlestirene ; senin gibi salak görmedim. Buldugun bir seyi hic kimsenin okumadigini görmedigini zannediyor maden bulduguna inaniyorsun. Cahil yaratik.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
"İKİZ YASALAR" veya SEVR - Banu AVAR 2018-06-17 12:43:17 @D

https://www.youtube.com/watch?v=B4E0esY4So0

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
. 2018-06-17 12:42:19 @D

RECEP TAYYİP ERDOĞAN 2023 TE EYALET SİSTEMİNE GEÇEBİLİRİZ DEDİ
https://www.youtube.com/watch?v=wzhURlrFLKA

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
. 2018-06-17 12:36:47 @D

Tayyip Erdoğan:"Diyarbakır'ı BOP'un merkezi yapacağız."
https://www.youtube.com/watch?v=6oSfiOnFvQo

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
BANU AVAR - başkanlık sistemi=büyük israil 2018-06-17 12:35:51 @D

https://www.youtube.com/watch?v=3YQPRn79TDY

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HAK İNDİNDE İMANINIZA DAVACIYIZ. 2018-06-17 09:53:26 @D

EY MENDEBUR KİŞİ..BİR OY HAKKIMIZ VAR..ONUDA AKP.YE MHP.YE BBP.YE VERMEYİZ..ZİYAN ETMEYİZ OYUMUZU..MERAL HANIMA VERECEĞİZ..SALTANAATINIZDA BİTECEKTİR..TAKSİLER GİDECEKTİR..ALLAH HUZURUNDA DA YEDİKLERİNİZDEN İÇTİKLERİNİZDEN DAVACIYIZ.TÜM AKP.LİLERİN VE OY VERENLERİNİN İMANLARINA..SEVAPLARINA...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
son TANGONUZ.bu ...gidicisiniz..İNŞAALLAH. 2018-06-17 09:50:58 @D

TEHDİT Mİ EDİYORSUN..CAHİL KİŞİ..
oy vermeyeceğiz..oylarımız iyi partiyedir.
elinden geleni ardına koyma...
işte avantasını düşünenler..işte saltanatı yaşamaya devam edenler..
işte 50 çeşit iftar programı yapanlar..tüyü bitmemiş yetimin hakkı ve parası ile.
sen çok oy bekleme..son TANGO,unuzu oynuyorsunuz.
rezillik akp.de meslek olmuş..saadete..iyi partiye.chp.ye azmı zarar verdiniz..sokaklarda..Allah hakkınızdan gelsin..bu seçimde sizleri başarılı kılmasın..bu mubarek bayram günü hürmetine...amin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet 2018-06-17 00:48:03

Vay be ölünceye kadar imza aldınız herhalde insanlar dan hele şu tehditlere bakın, bu nasıl bir zihniyet bu nasıl bir tehtit ençok akp li aklı selim düşünen vatandaş larımız aklı selim düşünüp ona göre karar almalıdır. Allahu teâlâ bile insanlara doğru yolu gösterdikten sonra tercih hakını kullarına bırakmış. Allah sizlerin şerinden bütün mahlukatını korusun esirgesin.

Misafir Avatar
MAZLUMUN PARASINI YEDİLER DOYMADILAR..!!! 2018-06-17 10:01:23 @Ahmet

Kardeş..Allahu Taala bunları iki cihanda rezil etsin..amin
milleti söğüşlemeyi meslek etmişler..vAllahi billiahi yüzbin tane oy hakkımız olsa 1 tane bunlara verirsek yerimiz cehennem olsun..
asla ve asla bunlara oy verenler vebal ve günah içindedirler..
vakıflara bakın..servetlerine bakın..krallar da dahi (ingiltere kraliçesi) onlarda kanunlar var..şunu yapamazsın bunu yapamazsın diyor...bunlarda ne kanun var ne nizam var...KANUN BENİM diyor akp..yani HAMMURABBİ KANUNU GİBİ.
Anayasa mahk.si dahi korkusundan bunların lehine beyan veriyor..
YSk.DAHİ bunlarınn lehine beyan veriyor..
RABBİM REZİL EDECEK İNŞAALLAH..tüyü bitmemiş yetimin damaltı fukarasının vergilerini örtülü ödeneklerden istedikleri gibi harcıyorlar.HARAM OLSUN.
DANIŞMANLARA 30.BİN BAŞ DANIŞMAN JOLELİYE 202.BİN LİRA MAAŞ VERİYORLAR..ÖZEL DANIŞMANLARA 53.BİN LİRA MAAŞ VERİYORLAR..HARAM OLSUN HARAM OLSUN.HARAM OLSUN..İKİCİHANDA ELLERİMİZ YAKALARINDA OLSUN..AMİN..RAMAZAN VE BAYRAM HÜRMETİNE YARABBİ BUNLARI REZİL ET..İNŞALLAH

Beğenmedim! (0)
Avatar
irfan 2018-06-17 00:54:53

Sizden korkan sizin gibi olsun,

Misafir Avatar
Allah,tan korkan ve saygı duyan bunlara oy vermez. 2018-06-17 10:06:28 @irfan

KESİNLİKLE biz hakiki insanlardan sahtelere oy vermeyiz..3 sahte..akp..mhp..bbp..
oy,umuzu harama ortak edemeyiz..saltanata yardımcı olamayız..ALLAH elbet soracaktır..neden zulme ortak oldun oy hakkını kötüye kullandın diye?
oyumuz en kötünün iyisi meral akşener, hanımefediyedir..
m.ince,de olabilir.ötesi yoktur.

Beğenmedim! (0)
Avatar
E 2018-06-17 01:40:55

Ne demek lan o.kimsiniz lan siz.kimsinizzz.

Avatar
16 2018-06-17 02:41:15

16 yil akp yi hükümetde tutarsaniz isde böyle zalimler yaratirsiniz kökden sistem degismeli birkisi en fazla iki dönem basbakan olmali cumhurbaskanida türkiyede sembolik bir kez olmali yoksa koltuga oturan kiral kesiliyor .sonu böyle diktatör bozuntulari cikiyor onun icin bu secim ya demokrasi yada diktalik .

Avatar
zihniyet 2018-06-17 02:48:17

bu zihniyet gayet basit yillardir iktidarn yüzü görmemis bir azinligin sonradan görme tüm devletin imkanlarini yagmalayan yeni bir zengin zümre sonuc iktidarda düsmemek icin ic savasa Kadar götürecek bir zihniyet güya gecmisin magduru simdikin in zalimi demokrasi bunlarin kapisinda gecmez demokrasiyle iktidar oldular demokrasiyi arac gördüler diktayla kalmak istiyorlar .

Avatar
Cahil 2018-06-17 02:52:28

AY COK KORKTUM HESAP KESIYORLARMIS FETO HESABINI KESIP FETOCULERI MILLETVEKIKI ADAYI GOSTERDIKKERI GIBI ITLER HESAP KESEMEZ ISRAILIN VERDIGI EMIRLERI ONLERINE ATTIGI KEMIGI YALARLAR YAHUDI SIRKETLERININ ARTIGINI ARTIGINI YALARLAR HESAP SORMAK ICIN ATATURK OLMAK GEREK YUNANIN ISGAL ETTIGI ADA ICIN NE YAPAK UC BES KAYALIK ICIN SAVASMI ACALIM DIYEN BINALILERMI HESAP SORACAK YUNAN ORDA HESAP SORMAYAN SEREFSIZDIR

Avatar
erkan çetinel 2018-06-17 04:06:25

Hırsızlıkta uğursuzlukta üstünüze yok.
utanmazlar. rum dölü bunlar