banner87
Flaş Haber
Kapat

AKP'li yöneticilere Hz Muhammedli 'uyarı'

Saadet Partili Milletvekili Cihangir İslam: İnsanlar AKP zihniyetiyle örtüşmemek için dindarlıklarını gizlemeye başladı

AKP'li yöneticilere Hz Muhammedli 'uyarı'

Saadet Partili Milletvekili Cihangir İslam: İnsanlar AKP zihniyetiyle örtüşmemek için dindarlıklarını gizlemeye başladı

06 Eylül 2018 Perşembe 20:46
AKP'li yöneticilere Hz Muhammedli 'uyarı'

KRT Haber Müdürü Çağlar Cilara'nın konuğu olan Saadet Partisi İstanbul Milletvekili Prof. Dr. Cihangir İslam, dindar insanların, AKP zihniyetiyle örtüşmemek için dindarlıklarını gizlediklerini söyledi.

Cihangir İslam, saraylara çekilmenin Peygamber yolundan sapma olduğunu söyleyerek, dindarların inançlarını AKP'lilere benzemekten korktukları için gizlediklerini şu sözlerle anlattı:

"Saray'a çekilmek bir anlamda iddiasında bulundukları Peygamber'in yolundan bir başka yola doğru makas değiştirmektir. Sizin Peygamberi'niz, miras bırakmamış bir Peygamber, insanlardan farklı bir hayat yaşamamış, onlar açsa onlarla aç kalmış bir Peygamber. Mahalle içinde yaşamış bir Peygamber. Küçük de olsa kendisine benim de bir sarayım olsun diyemez miydi? Acı olan şu; insanlar inanın artık dindarlıklarını da gizliyorlar bu zihniyetle örtüşmemek için. Ak Parti iktidara verdiği zararı sadece kendisine vermedi, bu ülkede samimiyetle inanmış insanlara da verdi."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emine 2018-09-06 21:26:59

Dün Asrin Liederi, bugün Ümetin Lideri/Peygamberi yarin yüce RecebALLAH...Bu millet bu sivrisinegi hak ediyorrrr

Avatar
Emine : 2018-09-06 21:58:45

tayyibi ASALIM mı..?? Diyeceğim ama deymez,zaten (( ** KALP ** )) Kırizi..geçirecek tek ADAMLIK, PADİŞAHLIK öyle kolay DEYİL tayyip DOLAYISI hele bir ,canım ,cicim günleri ,ayları geçsin zaten yazda bitmek üzere kışın üşütük olan AMPUL KAFANI iyice üşüyecek, keçileri iyice kaçıracak yakında ,kışa DELİ GÖMLEĞİ GİYECEK AMPUL KAFAN PATLIYACAK kaçak sarayın fuzuli elektirik harcamalarından apul kafanı elektirik çarpacak .. KALP KİRİZİ GEÇİRECEKSİN .Emanetle bende doğru hale kına stoklarını bitireceğiz götümüze,kına yakacağız .Deyilmi..?? Emine ,nasıl senaryoyu beğendinmi tayyip 'in ampul,kafası patlayınca çifte,telli oynayacağız . KALP kırizinden..tayyip İMAMIN KAYIĞINA BİNECEK.!! Kışa

Avatar
Batuhan 2018-09-06 23:15:58

Burada kim daha fazla yanılgıda_? Saraya yapanlar mı? Yoksa Sarayın İslam yolu olduğunu iddia edenlermi acaba..? Bu iddayı yapanlar Muhammed peygamberi ve Kuran'ı HİÇ tanımıyorlar. İslam lideri diye bir kavram Kuranda yoktur. Kuran Peygamberi dahi "O sadece sizin arkadaşınız" diye tanıtır. Ayrıca Kuranda zorbalık ta yoktur. Halkın parası ile sefahat düşkünlüğüde.

Misafir Avatar
Batuhan 2018-09-06 23:17:20 @Batuhan

Tamamen yanlış anlamışım bunu ..Doğruyu söylüyorlar ... Özür

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yörük 2018-09-07 00:19:15

Doğru söze ne hacet

Avatar