'AKP'liler o korkuyla sandığa gitti!'

GENAR Araştırma Şirketi'nin sahibi İhsan Aktaş, Muharrem İnce'nin Maltepe mitinginin, AK Parti'de 'Eyvah, Reis gidiyor' korkusu yarattığını söyleyerek, Erdoğan'ın 2 puan fazla almasına neden olduğunu ifade etti.

'AKP'liler o korkuyla sandığa gitti!'

GENAR Araştırma Şirketi'nin sahibi İhsan Aktaş, Muharrem İnce'nin Maltepe mitinginin, AK Parti'de 'Eyvah, Reis gidiyor' korkusu yarattığını söyleyerek, Erdoğan'ın 2 puan fazla almasına neden olduğunu ifade etti.

28 Haziran 2018 Perşembe 09:08
'AKP'liler o korkuyla sandığa gitti!'

Habertürk gazetesi yazarı Fatih Altaylı, bugünkü köşesinde anket şirketi GENAR'ın sahibi İhsan Aktaş'ın, Erdoğan'ın oy oranındaki artışa ilişkin dikkat çeken açıklamalarına yer verdi. Aktaş'a göre, Muharrem İnce'nin Maltepe mitingi, AK Parti tabanında yarattığı korkuyla Recep Tayyip Erdoğan'a 2 puan kazandırdı.

Altaylı'nın bugünkü yazısının ilgili bölümü şöyle:

ERDOĞAN MALTEPE’DEN 2 PUAN ÇIKARMIŞ

AK Parti’ye yakın araştırma kuruluşu GENAR’ın patronu İhsan Aktaş, seçimlerden 2 hafta önce cumhurbaşkanı adayı Recep Tayyip Erdoğan’ın oy oranını artı-eksi 1 yanılma payıyla yüzde 53 olarak fısıldamıştı kulağıma.

Seçime birkaç gün kala tekrar konuştuğumuzda ise “Yüzde 51’e geriledi ama yine de ilk turda işi bitiriyor” demişti.

Aktaş’la önceki akşam beraberdik.

“İlk söylediğin çıktı” dedim.

“Aslında öyleydi. 50-51 arasındaydı ama Muharrem İnce’nin Maltepe mitingi muhafazakâr camiada büyük bir tedirginlik ve korku yarattı. ‘Eyvah, Reis gidiyor’ korkusu. AK Partililer o geceki kadar yoğun bir telefon, mail ve mesaj trafiği yaşamamıştır. Sandığa gitmeyecek, oy vermeyecek ne kadar AK Partili varsa o mitingin yarattığı korkuyla sandığa gittiler ve bu da Erdoğan’ı 2 puan yukarı taşıdı. Yine kazanacaktı ama en fazla 51 alacaktı” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.06.2018 10:26
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnceAKPGenar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
o rahat etsin millet ve devlet perişan mı olsun. 2018-06-28 09:18:19

Ülkeyi bir kişinin keyfine değişen bağnaz akp.liler..nasıl can vereceksiniz?

Misafir Avatar
ege 2018-06-28 18:09:06 @o rahat etsin millet ve devlet perişan mı olsun.

AK Parti ye karşı olan yorumcular. KUSURA BAKMAU-YIN ÖNCE. sonra siz birer salaksınız. evet hemde katmerli salaksınız. sizin AK PARTİ ye karşı olacak hiç bir sebebiniz yok. sizi yönlendiren, sizi saldırgan yapan, sizi hain yapan, sizi vatanına halkına ilkesine değerlerine düşmanlık ettiren şer güçlerinin şişirmesidir, onların size verdiği gazdır. siz iradesi zayıf cahillersiniz. bu yüzden Türkiyenin partisi AK PARTİ ye karşısınız.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
seçmen 2018-06-28 11:22:42 @o rahat etsin millet ve devlet perişan mı olsun.

Bu gün seçim yapılsa chp baraj altında kalır. hdp baraj altında kalır. iyi parti yok olur. halkımız gerçeği gördü.

Beğenmedim! (13)
Avatar
BİR AİLE. 2018-06-28 09:22:48

Milletin yarısı olarak akp.ye mhp.ye oy verenlere ve reislerine Allah huzurunda asla hakkımızı helal etmeyeceğiz..Bu vatan bir kişinin keyfine ve saltanatına esir edilmiştir,yu an itibariyle..Millet bir kişinin ağzındaki söze esir edilmiştir.Neyse ki Allah var..ülke her gün karanlığa gidiyor..Avp.birliği diyorki..
REİSİNİZ KALDIKÇA ne avp.birliğine girebilirsiniz..nede suriyeliler için yardım yaparız..
Demekki bir kişi için ülkenin temel kuralları bozuluyor..ithalat çok ihracat az.
millete yüklenecekler..verdikleri zam,cıkları geriye alacaklar..hemde bol bol zam yapacaklar..
Hakkımızı talan edenlere helal olmasın.

Misafir Avatar
@BİR AİLE. x---ye cevap 2018-06-28 09:39:12 @BİR AİLE.

: @BİR AİLE. x----sen neyin hakkınıi, hangi hakkını helal etmiyorsun bi söyle bakalım?
tek adam dediğin tüm Türkiyeyi kucaklıyor diyemi tek adam, Türkiyenin her bölgesine eşit yatırım götürdü diyemi tek adam, dnyanın en büyük yatırımlarını Türkiyeye kazandırdı diyemş tek adam, halkın sevgilisi oldu, chp nizi hdp nizi, iyi partinzi, hep yendi diyemi tek adam, pkk eşkiyalarının kökünü kurutt diyemi tek adam ha söyle? tek adamlık dediğin chp nin başındaki PİNOKYO gibisine denir. adam gitmiyor kaybediyor gitmiyor istenmiyor gitmiyor, halk seçmiyor kendi yerleştirdiği delegelerin oyu ile chp nin başına bela oldu.

Beğenmedim! (17)
Avatar
YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA 2018-06-28 14:56:17

asıl hain sizlersiniz bunun öbür tarafıda var.Orada hesabını verirsiniz.Ödediğim vergilerin hepsi haram zıkkım olsun bunlara.Bu milletin aklı ne zaman çalışacak iş işten geçtikten sonra ne güzel demiş GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK :(Geleceğin güvencesi sağlam temellere dayalı bir eğitime, eğitim ise öğretmene dayalıdır.Milli Eğitim programımızın, Milli Eğitim siyasetimizin temel taşı, cahilliğin yok edilmesidir. Cahillik yok edilmedikçe, yerimizdeyiz).16 yıl önce buzdolabı,fırın,su yoktu diyen birisi mi ülkeyi yönetiyor akıl yoksunu kesim saolsun.

Avatar
Ahir 2018-06-28 12:39:55

Şimdi,%52 oy aldı diye cennete mi gidecek. Orasını hiç düşünmüyor ki.

Avatar
koç 2018-06-28 09:26:36

Yalancının? ben akp li olarak hiç aklımın ucundan dahi geçmedi seçim 2. tura kalır diye. 1. turda Erdoğan yüzde 60 oy çıkacağğını düşünüyordum. chp iyi part hakkaten iyi karalama iftira kampanyası yürüttüler.. yazıklar olsun. ama hakettikleri OKKALI tokadı yediler. acısını ömür boyu unutamayacaklar. Kılıçdaroğlu meral ince ne oldu?
eşkiyalara arka çıktınız ?
Yüce milletimizin sillesi size ceza olarak yeter. tabi ilahi adaletde var .

Avatar
Göt kılları: 2018-06-28 16:04:00

sarayperestinizi yalayıp yutmaya doyamadiniz daha 50 kere daha seçim yapsak ve her seçim sonrası dolar 2 katına çıksa siz yine göt kılları oyu aynı kişiye vereceksiniz. Tek adamlık devir mi kaldı. Evet kalmış. Gelişmeye niyeti olmayan Türkiye. Ama herkesin ağzında bir gelisyoruz gelişcez bilmem ne vs vs. At gözlüklerini çıkarsak ve gazete kitap okusak araştırma yapsak sağa sola özenmesek kendimiz olsak. Ülkedeki problemleri görsek ve çözüm uğretsek. Kafayı kullansak. Yani kısaca İNSAN olsak.

Misafir Avatar
aliveli 2018-06-28 17:30:42 @Göt kılları:

TERÖRİSTLER ÜLKE YÖNETMEZ. BU HALK SİZİN GİBİ TERÖRİSTERE DE FIRSAT VERMEZ.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-28 10:35:16

iç savaş çıkacak.eger devamlı sehit asker cenazesi gelirse,bu hdp de açık açık öcalanı över pkk yı desdeklerse,bu milet taşarsa birda önüne geçilmez,buna kimse teamul edemez,chp de hdp yi uyarmassa yanında yer alırsa ilk hedef chp liler,eneyi olmayın .herşey ortada,adamı çocugu sehit edilecek hdp benim pkk iyi diyecek varmı böyle şey

Misafir Avatar
taka42 2018-06-28 12:04:25 @aydın

sizi ifşa etmedilermi görevli müdr savaş sevicimisin aynı nakaratla gidiyorsun

Beğenmedim! (0)
Avatar
taka 2018-06-28 12:01:31

her akşam bir kanalda başkaları yokmudur şarlatandan başka chp seçilirse ben işit muamelesi görürüm diyen bir zihniyetten araştırmacı degil yalakalık olur