Flaş Haber
Kapat

AKP-MHP ittifakı son ankette çakıldı... 

İşte en son yapılan 24 Haziran anketi: Erdoğan'ın oyu AKP ve MHP oyu toplamına eşit ama yüzde 50 etmiyor

AKP-MHP ittifakı son ankette çakıldı... 

İşte en son yapılan 24 Haziran anketi: Erdoğan'ın oyu AKP ve MHP oyu toplamına eşit ama yüzde 50 etmiyor

30 Nisan 2018 Pazartesi 16:41
AKP-MHP ittifakı son ankette çakıldı... 

Mediar Analiz şirketi 24 Haziran için hazırladığı anket sonuçlarını açıkladı... 16 Nisan 2017 referandum sonuçları gözetilerek belirlenen toplam nüfusu 53.833.947 olan 26 ilde yaşayan, TÜİK 2017 verilerine göre 18 yaş ve üstündeki toplam 38.887.524 seçmen üzrinde yapılan araştırmaya göre Erdoğan'a oy veririm diyenlerle Cumhur İttifakı'na oy veririm diyenlerin oranı aynı. Ancak bu oran yüzde 50'nin çok altında. İşte detaylar;

Ankette, erken seçimde hangi partiye ve hangi Cumhurbaşkanı adayına oy verileceğine dair eğilimler araştırıldı.

Ankette, milletvekili seçimlerinde 'Cumhur İttifakı'nın oy oranı yüzde 42.5 olarak belirtilirken; CHP yüzde 22.9, İYİ Parti yüzde 17.1, HDP yüzde 13.2, Saadet Partisi yüzde 3.1 olarak  gözlemlendi. 

Yapılan araştırmalarda, Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde 'Cumhur ittifakı'nın adayı Recep Tayyip Erdoğan yüzde 42.11'de kalırken, CHP'nin adayının yüzde 20.11, Meral Akşener'in yüzde 19.70, Selahattin Demirtaş'ın yüzde 13.38, Temel Karamollaoğlu'nun ise yüzde 3.08 oy alacağı öngörüldü. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.04.2018 17:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-04-30 17:15:36

Koltuk oynuyor oynuyor ittifak yıkıldı yıkılacak seçime kadar her şey olabilir seçim bi şekilde iptal edilirse şaşırmam. Afrinvole tutmadı yerli ve milli tutmadı işsizlik ve ekonomik darboğaz çabası iyi bir omuz atılırsa iktidar ve yancısı yukılacak

Misafir Avatar
akp ve ülkesi 2018-04-30 23:17:35 @Vatandaş

KOÇ ADLI VATANDAŞ TECAVÜZ EDİLMEDİK VARLIK KALMADI HAYVANLAR GEC DİNİZ,SATILMADIK KURUM KALMADI,OY İÇİN ÖLDÜRÜLMEDİK YAKILMADIK EV KALMADI SADECE SİZİN DEDİKLERİNİZ DOĞRUDUR OYSA DOĞRUNUN SAĞI SOLU PARTİSİ YOKTUR DOĞRU DOĞRUDUR BASİT SORU BU KADAR GÜÇLÜSÜNÜZ BİR DÖNEM BIRAKIN NEYİN NE OLDUĞUNU GÖRELİM YİNE İSTEDİĞİNİZİ YAPARSINIZ ŞUNU YAPTIK BUNU YAPTI DİYORSUNUZ YA HER KONUŞMANIZDA BIRAKIN NE OLDUĞUNU GÖRELİM NEDEN KORKUYORSUNUZ YAPTIĞINIZ HAİNLİKDEN Mİ HI BİR PARTİNİN YAPIP YAPMADIĞINI O PARTİ GÖREVDEN AYRILINCA GÖRÜLÜR BORCUNU HARCINI ANLARSIN TARTARSIN... YATCAK YERİNİZ YOK BÖYLE BİLİN BEN BİREYSEL OLARAK YOLSUZLUKLARA TECAVÜZLERE VE BİR ÇOK ŞEYE TANIK OLDUM YAPAN SİZİN ZİHNİYET BUNU BİL 16 SENE YÖNETTİNİZ 100 SENE İÇİNDE BU ÜLKEYE VERDİĞİNİZ ZARAR GİDERİLMEZ... G

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç..adındaki kişi..sen memnunsan akp.ye oy ver 2018-04-30 20:49:52 @Vatandaş

koç. adındaki kişi..destekleyeceğiz..değil destekleyeceğim..söyle..çünkü millet adına konuşmaya ve kendisini milletin üstünde görmeye hiç kimsenin hakkı yoktur.
1000 oy hakkımız olsa 1 tanesini akp.ye mhp.ye asla vermeyeceğiz..
akp.den milletin %60ının üzerinde memnun değildirler...
hilelerle yalanlarla bu güne kadar geldiniz..Allah herşeye şahiddir..nasıl can vereceksiniz..kediler..ysk.a talimatlar..gizli haçkerler..vsr..bunlar hepsi vebaldir günahtır..milletin vebali hile yapan akp.lilerin ve onlara oy verenlerin boynuna olacaktır..elbet Allah günün birinde milletin ahhını alacaktır,akpden..teferruatından.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp.den memnunmusunuz? ey vatandaşlar ! 2018-04-30 20:45:30 @Vatandaş

aklını kontrol edemeyenler ancak böyle bencil ve nankör düşünebilir..millet akp.den memnun ise neden akp.yi başından atmak istiyor..emekli,işçi memur..esnaf neden akp.den kurtulmak istiyor..her seçimde de belliki hileler yapıldı..millet o zaman bu kadar kötü hilelerin varlığından haberdar değildi..gizli ve sessiz hileler..
Allaha can vereceksin,,yazık değilmi bu insanlara ^^^diyen kişi..sen git oyunu akp.ye ver..bizden akp.ye oy yoktur..iki sözden birisi yalan..ve hile ve şantaj olursa o partiye artık farkında olan vatandaş inanmaz..oy vermez.
ancak bunlar hep vebaldir..günahtır..akp.günahtan anlamıyor..vebaliimz boynunuza.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç 2018-04-30 18:29:11 @Vatandaş

İnsana insan gibi davranan bir AKP hükümeti var. İnsana insanca yaşamayı sağlayan bir AKP var . destekliyeceğiz yine.

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
yazık değilmi bu insanlara. 2018-04-30 18:28:16 @Vatandaş

Her seçimde AKP yi düşürüyoruz düşürdük diyerek gençlere kirli sakal bıraktırıyorsunuz. garibim insanlarda seçime var daha iki üç beş ay bir yıl neyse adamlar sakalını kesmiyor. Erdoğan gidecek diye. kardeşlerim bu düttürük muhalefetin zırvalamasına bakmayın. Türkiye Cumhuriyeti İktidarını bulmuştur, hükümetini bulmuştur, liderini bulmuştur. geleceğe emin adımlarla ilerliyoruz. tercihimiz yine AKP olacak . geriye gitmek yok tekrar batağa saplanmak yok. daime ileri.

Beğenmedim! (12)
Avatar
köylü 2018-04-30 17:30:39

eğer bu anket doğruysa hdp nin oyu 6 haziran seviyesine çıkmış bu süper bir gelişme demokrasimiz için sexindirici bir gelişme pkk nın hendeklerinde boğulan kürt oyları geri dönmüş demektir şeriat tehlikesi azalıyor demektir hdp nin seçmeni korkusuzdur

Avatar
cango 2018-04-30 18:38:38

ne yaparsaniz yapin bitiksiniz

Avatar
köylü 2018-04-30 19:21:52

ben bu ülkede hdp ile chp nin seçmenini önemsiyorum bu iki partinin seömeni laik cumhuriyetimizin teminatıdır hdp nin seçmeni korkusuzdur chp nin seç meni bilinçlidir parayla satılmaz diğer seç men şeriatçı cepheye çabuk kayıyorlar güvenilmez

Avatar
akp.ye oy verenler okuyun...!?!?! 2018-04-30 20:40:23

zannediyoruz ki toplumun %42 si değil,,ancak ve ancak % 29 ,u akp.ye ya oy verir veya vermez..üyeleri dahi akp.den bıkmıştır..Gizli maaş alanlar ve müteahhitler ve danışmanlar ve hocalar,,hacılar ve avantacılar taş çatlasa % 25,e varır..gerisi ise azapy çekiyor,,çile çekiyor..başkasının keyfi için kişi neden akp.ye mhp.ye oy versin...Eger oy verirse şu demektir..akp ve teşkilaatı ve ve çevresi siz rahat ediniz.keyfinize bakınız..biz önemli değiliz..aç kalalım sizi besleyelim demektir..
biz köprü parasını veririz..biz perişan oluruz o kadarki siz mutlu olun demektir..
böyle bir kararı baba oğluna oğul babasına diyemez..demezde..akp.ye oy verenler bu kadar fedakarlık yaparsa hem kendilerine hem oy vermeyenlerede nankörlük yapmış olurlar..onların günahlarınıda almış olurlar.

Avatar
Yusuf 2018-04-30 22:01:05

Mhp akp ye daha çok oy kaybettirir kendi iplerini kendileri çektiler

Avatar