AKP Milletvekili Yavuz'dan skandal açıklama!

AKP Sakarya Milletvekili Ali İhsan Yavuz, 'Batı ülkelerinin Müslümanları sindirmek için uğraştığını' savunarak, bu amaç için de diş macununu kullandıklarını ileri sürdü. Yavuz'a göre diş macununun içinde bulunan florür, 'insanları koyun gibi yapıyor.'

AKP Milletvekili Yavuz'dan skandal açıklama!

AKP Sakarya Milletvekili Ali İhsan Yavuz, 'Batı ülkelerinin Müslümanları sindirmek için uğraştığını' savunarak, bu amaç için de diş macununu kullandıklarını ileri sürdü. Yavuz'a göre diş macununun içinde bulunan florür, 'insanları koyun gibi yapıyor.'

23 Eylül 2017 Cumartesi 14:49
AKP Milletvekili Yavuz'dan skandal açıklama!

Sözcü'den Ali Ekber Ertük'ün haberine göre, Yavuz “Ben internette dolaşan bir bilgiyi paylaştım. Batılıların insanları nasıl sömürdüğünü, koyun gibi yönettiğini anlatmak için bu örneği verdim” dedi.

Milletvekili Yavuz'un açıklamaları şöyle:

“Epifiz bezi geometrik olarak insan kafasının tam orta noktasında bulunan pirinç tanesi büyüklüğünde esnek yapılı bir bezdir. Epifiz bezi sertleştirilen ve kireçlendirilen insanı yönetmek daha kolay oluyormuş. Flörürün diş macunları içerisine böyle bir tezgâh sebebiyle konulduğu öne sürülüyor. Aslında diş sağlığına ve diş beyazlatmasına hiçbir yararı olmadığı da söyleniyor. Neden? İnsanlar düşünemesin, koyun gibi çok kolay yönetilsinler diye. Bir avuç insan bütün dünyayı çekip çevirsin. Amma velakin Müslüman bu işlere gelmiyor. Hâlâ misvak kullanmaya devam ediyor. Hâlâ alternatif yöntemlere tevessül etmeye çalışıyor. Kuran'dan sünnetten besleniyor. İçki almıyor. Fazla enerjisini kumarla çarçur etmiyor.”

Uzmanlar: Günde iki defa fırçalayın

Türk Dişhekimleri Birliği ve Türk Pedodonti Derneği ise daha önce yaptıkları açıklamalarda flör ile ilgili çaluışmaların devam ettiğini duyurmuştu. İki örgüt oretak açıklamalarında, "Günde 2 kere yaşa uygun dozda florlu diş macunu ile dişlerin fırçalanması ve çürük risk grubuna uygun topikal flor uygulaması yapılması diş çürüğünün azaltılmasında önemli rol oynar" demişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.09.2017 15:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat yilmazE 2017-09-23 16:22:46

Adam hakli o bilmiyecekte kim bilcek.Akp ye oy verenlere bakinca daha iyi anlasiliyor.Erdogan ne derse ona gore meeliyorlar.

Avatar
Misvak ozlu kullanan adam 2017-09-23 17:08:10

Tanrı her şeyi bilir ise geçmişi gelecegide bilir.o zaman bizim suçumuz ne nasılsa onun bilgisi dahilinde gerçekleşiyor her davranışımız o zaman suç kimin .tersinden ele alırsak bilmiyorsa gelecegi diyorsakan bize hür irade vermiştir ve bizde hür irademizle hareket ediyorsak türban .kadın erkek ayrımı .geri kafalılık .banaznazlık kafamıza yatmıyorsa bunun suçlusu kim ben özgür iradem verilmisse böyle düşünüyorum çünkü bana hür irade ve akıl verilmiş düşün diye düşünüyorum ve müslüman yaşantısını bir arap kültürü görüyorum ve kabul etmiyorum benim suçum olabilirmi tabikide olamaz o zaman niye özgür bir beyin yarattın denir o zaman düşünmeyen programlı robor yaratacaktın şimdi ben her iki durumdada bence suçsuzum ve banazlıgı kabul etmiyorum ister yaradan her şeyi bilip beni böyle yaratsın ister bana özgür düşünce verip düşüncemin ışıgında ben yolumu böyle çizmiş olayım .işin bir tarafıda ruh eger gerçekten olsaydı bedenimizden önceside olmalıydı amayok bedenimizle doguyorum duyu organlarımızla gelen verilerle bir kişilige bürünüyoruz hangi milletdensek hangi ırdansak o dil kültür din yaşayış tarzıyla hayatımızı sürdürüyoruz ve sadece elektrik kimya hormonlar gibi etkenlerle dış ve beyin iç faktörleri ile karar veriyoruz .giren verileri et bellekte yorumluyoruz ve et beyin örnegin çivici katil gibi elektrik çarpımında bir kısmı zarar görünce sapıtıp seri katil olabiliyorsak o zaöan ruh nerde yani ruhumuz elektrikten etkilenmemesi gereken soyut bir yapı olması gerekmezmi aklım hiçbişeyi almıyor bu güne kadar dünyada yüz milyarın üstünde insan ölmüş ve bunların bu ölümlerin bir milyarı bile anca yok müslüman ölenler o zaman diger yüzde doksandokuzluk insan ölümleri hepsi cehennememi gidecek onlara niye müslümanlık geldi niye sadece araplara ve arapça geldi .ben bu işid kafalıları anlamıyorum niye dünya bunlarla dolu niye dünya bunlara izin veriyor .kendi halinde yaşıyan ezidileri öldürdüler karılarını kızlarını tecavüz edip pazarlarda sattılar bütün dünya izledi kürtlere saşdırdılar sınırımızda komşu oldular çok sevindik eger kürtler onlarla savaşmasa herşey çok güzeldi ama olmadı ellerindeki yerleri kaybetmeye başlayınca kürtlere kızıp onları niye böyle yapıyosunuz diye el babda dövmeye başladık çünkü görevlerini beceremediler demem oki cennetde cehennemde burası yani dünya ölünce dogma yok et beyin ölünce bellekde yok yine yokuz yani sonsuza dek bence insanlar savaşabilir bu dünya nimetleri için ama banazlıklara desdek olmamalıyız sırf kürt avlıyor giye bu yobazlara desdek olmamalıyız yigidi öldürsekde hakkını yememeliyiz savaşabiliriz kendi çıkarlarımız için ama yobazlıga meydan vermemeliyiz

Avatar
Yenirmi 2017-09-23 17:12:26

Bu macunla koyun olanlarin eti yenir sutu icilirmi kim cevap vercek cubbeli verir belki

Avatar
Mersedes prostat 2017-09-23 17:17:00

Mersedese binip keyf eden muslumanlar haberiniz ola messedes koltuklari prostat ve iktidarsizlik yapiyormus bati bizi kiskandigi icin boyle yapmis bu yuzden sizler deveye binip sevap alin hemde hasta olmayin unutmayin bati muslumanlari cekemiyor

Avatar
VatanSever 2017-09-23 16:56:07

Florür hakkında doğru söylüyor, hitler ve bir çok ülke kullanıyor ve özellikle askeriyede kullanılanılır. Epifiz bezini kireçlendiriyor ve hormonlar salgılanmıyor (melatonin, seratonin ve dmt). Bunu söyleyen adama sormazlarmı suya yıllarca siz florürü neden katıyorsunuz diye? Koyunlarınızın sayısını artırmak için mi? Florürle ilgili yasalarıda siz çıkarttınız. Yüzsüzlüğün böylesi bu ülkede görülür ancak.

Avatar
tc 2017-09-23 22:56:33

laf ola beri gele bir seyi cozmeden bir cok seye maydonoz hadi meee meee meee

Avatar
Namo 2017-09-23 17:05:59

Günde beş vakit namaz kılan ünlü bilim adamı var mıdır acaba?

Misafir Avatar
vardir cubeli 2017-09-24 00:25:04 @Namo

yobazdan bilim adamimi cikarki bilim adami bes vakit namaz kilsin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cepo 2017-09-23 22:29:01

Recepcilik seni koyun yapmıştır.