AKP'nin adayı Nazım Hikmet ve Uğur Mumcu'yu 'devlet düşmanı' ilan etti!

AKP’li Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı olan ve yeniden aday gösterilen Alinur Aktaş, dün İnegöl’de yaptığı konuşmada, Türkan Saylan, Nazım Hikmet, Uğur Mumcu, Bahriye Üçok gibi aydınları 'devlet düşmanı' ilan etti.

AKP'nin adayı Nazım Hikmet ve Uğur Mumcu'yu 'devlet düşmanı' ilan etti!

AKP’li Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı olan ve yeniden aday gösterilen Alinur Aktaş, dün İnegöl’de yaptığı konuşmada, Türkan Saylan, Nazım Hikmet, Uğur Mumcu, Bahriye Üçok gibi aydınları 'devlet düşmanı' ilan etti.

28 Şubat 2019 Perşembe 12:54
AKP'nin adayı Nazım Hikmet ve Uğur Mumcu'yu 'devlet düşmanı' ilan etti!

AKP’li Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, dün İnegöl’de yurttaşlara yönelik yaptığı konuşmada Nilüfer Belediye Başkanı ve Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mustafa Bozbey’i caddelere Türkan Saylan, Nazım Hikmet, Uğur Mumcu ve Bahriye Üçok isimlerini vermekle suçlayarak, "Bunun yerine padişahların din alimlerinin isimleri verilmeliydi" dedi.

Gazete Fersude'de yer alan habere göre Alinur Aktaş, ”Arkadaş hangi caddeye, hangi kültür merkezine bir tane allah dostu, bir tane padişahın ismini verdin? Nerede bu devlete ve bayrağa savaş açmış Uğur Mumcu, Bahriye Üçok, Nazım Hikmet, nerede dinle, diyanetle problemi olan insan varsa onların isimlerini belirli merkezlere verdin” diyerek, Türkiye’nin aydınlarını 'devlet düşmanı' düşmanı ilan etti.

Son Güncelleme: 28.02.2019 15:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-28 15:47:30

AKP li civciv, sen kendi yaptigin rakidan icmissin, zehirlenmissin, düsman görmek istiyorsan aynaya bak., orda en alasini görürsün

Misafir Avatar
Firat 2019-03-01 02:25:35 @Dogru Söyler

Ugur mumcunun gerçek katili akp ve temsil ettigi zihniyettir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2019-02-28 18:11:44 @Dogru Söyler

ona namık kemalden gönterme yapalım geçme namık kemal köprüşünden ürkütürsün vak vakları ananın............na çam diktim topla kozalakları uysada kodum.uymasada----- alinur aktaşefendi bana kelp demiş
iltifatı bu sözde zahirdir,
maliki mezhebim benim zira,
itikadımca kelp alidir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-28 16:57:01 @Dogru Söyler

Alinur Aktaş Ismin cismin kimsin nesin ,ismi bilinmeyen bir hamamböcegi kadar degeri olmayan anildiginda belki belki Hirsizlar partisinden aday sahte musluman diye anilacak bir AMIP,ancak busun baska bir bok olamazsin yuzune tukurulecek cinsten birsey ,o saydigin isimlerin hepsine kurban olun ,hem sen hemde komple AKP hirsizlari ,Ne kadar komik öldurdugunuz insanlardan o kadar korkmaniz herseyi yapabilirsiniz ama bu cumhuriyeti ne yaparsaniz yapin bizi araplastiramayacaksiniz cunku biz SIY kabul etmezseniz bile TURKUZ ,sende o liderinde o inanmadiginiz ama inaniyor görunup halki kandirmak icin kullandiginiz islamin cehenneminin ta dibine gidin adi herifler ,halk sizi kendi kaninizda bogacak bunu unutmayin satirimin sonuna nokta degil yuzune tukurerek bitiriyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
BARLAS 2019-02-28 16:12:17

SURATINA TUKURDUGUMUN AT HIRSIZI. SAYDIKLARIN HEPSI GERCEK VATAN PERVERDIR. TEK SUCLARI ULKELERI ICIN CANI PAHASINA MUCADELE ETMEKTIR. SENIN GIBI MAKAM SOHRET PESINDE OLMADIKLARI ICIN GOT YALAMDILAR. SEN GOT YALAMAKTAN GOZLERIN FAL TASI GIBI ACILMIS. DENSIZ!

Avatar
Hamza Bayraktar 2019-02-28 16:32:25

DOĞRUDUR UĞUR MUMCU HİRSİZLİKLARINI CEMAATLERIN DEVLETE SIZMASINI YAYINLİYORDU TABIKİ KÖTÜLEYECEK CEMAAT BOZUNTUSU

Avatar
Deist 2019-02-28 16:36:15

Türk siyasetini icin devleti yikmak icin düsmanlarla dolduruldu. Kurtul kurtulabilirsen. Yeni bir Mustafa Kemal lazim bunlardan kurtulmak icin.

Avatar
.... 2019-02-28 18:34:31

eğer bu adamlar Müslüman ise ben Müslüman değilim ..........

Avatar