banner87

AKP'nin metro 'oyu'nu

24 Haziran seçimleri öncesi AKP'li Kocaeli Belediyesi tarafından Gebze’nin bir çok noktasına metronun durak tabelaları dikilmişti. Seçimlerden sonro olmayan metronun tabelaları kaldırıldı.

AKP'nin metro 'oyu'nu

24 Haziran seçimleri öncesi AKP'li Kocaeli Belediyesi tarafından Gebze’nin bir çok noktasına metronun durak tabelaları dikilmişti. Seçimlerden sonro olmayan metronun tabelaları kaldırıldı.

27 Haziran 2018 Çarşamba 21:22
AKP'nin metro 'oyu'nu

Seçimleri AKP'nin kazanmasının ardından aynı metro tabelalarının belediye tarafından söküldüğü iddia edildi.

Kocaeli’nin Gebze ilçesi ve çeşitli ilçelerine dikilen metro durağı tabelalarının seçimlerden sonra kaldırıldığı iddia edildi. Henüz Kocaeli ili içerisinde hiçbir metro istasyonu bulunmaması rağmen dikilen metro durağı tabelaları tepki çekmişti.

KONUYLA İLGİLİ CHP’DEN TEPKİ GELMİŞTİ

Konuyla ilgili olarak Sözcü’nün 4 Haziran’da yaptığı haberde CHP’li Tahsin Tarhan, “Maalesef vatandaşı kandırmanın en acı şeklini yaşıyoruz. Dünyanın hiçbir yerinde böyle bir olay görülmemiştir. Tabelasını koymuşlar ancak metro yok. Çalışması dahi başlamamış ancak seçim vaatlerinde ‘metro yaptık’ diyebilmek için böyle bir yol izlemek bu vatandaşın aklıyla alay etmektir. Gebze-Darıca arasında uzanacak 15.6 kilometrelik metro hattı için 4 firma Gebze Metrosu yapımı için teklif vermişti. İhale 2 milyar 488 milyon 489 bin TL verildi henüz bir çivi dahi çakılmayan metro projesinde belirli noktalara sanki metro varmış gibi tabela dikilmiş. Vatandaşa hizmet anlayışını bu kadar ayaklar altına almak kimsenin haddi değildir” demişti.

İYİ PARTİ KOCAELİ MİLLETVEKİLİ DE TEPKİ GÖSTERDİ

İYİ Partili Lütfü Türkkan, konuyla ilgili olarak sosyal medya hesabı üzerinden bir tweet paylaştı. Türkkan, “Seçim bitince olmayan metronun kocaman işaret levhasının da işi bitti Darıca'da. Yerel seçimlerde lazım olur yine” dedi.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
AKPKocaeliMetro
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mustafa 2018-06-27 21:38:42

Hakediyorlar. Bir Allahîn kuluda bizimle dalgamî geçiyorsunuz yalancísînîz demez. Íkî seçim once yerli yolcu uçagînîn göklerde oldugu gibi kandîr kandîrabildigin gibi

Misafir Avatar
11 2018-06-28 09:56:09 @Mustafa

Ben Kocaeli/Gebze de ikamet ediyorum kardeş doğru bir haber. Hatta resimde gösterilen bizim sokak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vay be..demek metro gelecek ha..! 2018-06-28 00:59:48 @Mustafa

bizi aldatan bizden değildir...hadisi şerif.
akp.nin mhp.nin aldatmadığı hal ve hareket yoktur.
vebal günah boyunlarına..
milleti aldat oy al deki ben iyiyim..ve temizim..
dağlar taşlar uçan kuşlar güler bu sözlerine..akp..mhp..yazı sizlere be.
kul hakkı vebali alıyorsunuz..
ölüm var ölüm..Kork Allah,tan korkmayandan..demek Gebze,ye METRO geliyor ha..tabelasida hazır..hahahahahaha gelecekse niye kaldırdınız tabelasını..insanları aldat oylarını al..haramdır o oylar haram..
insan aldatmak vebaldir günahtır..aldatanlarda cehennemliktir..kul hakkını yiyorlar.aldatanlar..!
Allahında bir planı ve tuzağı vardır..Onun tuzağını kimse aşamaz..
,,Gününüze güvenmeyin..Allah verdimi...el getirir yel getirir sel getirir.
Allah aldımı EL GÖTÜRÜR,,,YEL GÖTÜRÜR ...SEL GÖTÜRÜR..sen milleti aldat mutlu ol..hayret ya.

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-06-27 21:38:56

Huylu huyundan vaz geçmez. Geçer diyenlere kapak olsun .

Avatar
D 2018-06-27 21:40:38

Gözünüze soka soka yapsalarda alışkanlık olmuş kims sesini çıkaramaz . Hak ediyoruz bunları galiba .

Avatar
ahmaklık zor zanaat 2018-06-27 21:45:46

marsa 4 şeritli yol bitti oraya yapılan metro ya takılacakmış ondan söküyorlar

Avatar
Özgür Türk 2018-06-27 22:45:21

Milletimin Güzel Evlatlari
Hepimizde cok iyi biliyoruzki akp ne b u secimi nede gecen secimi kazanmadi.
siyonizmin bop diye bilinen ve demode edilmeye ici bosatilmaya insanlari duyarsizlastirmaya calistiklari bu proje icin akp onlar icin olmazsa olmaz.
Türk Milleti onlari secmedi,siyonizm yükünü tasitacak essegi secti.....akp denen amerikan köpekleri partisi, Türk Milletinin bögrüne saplanmis siyonist bir hancerdir....

Misafir Avatar
001 2018-06-28 01:24:41 @Özgür Türk

muarrem incenin eşi tehdit edildi arkadaşlar ince ondan açıklayamıyor bu tehdit yazılı beyaz bir zarf içinde iletildi aynı şekilde akşener ve karamanoğlllarıda tehdit edildi zamanı gelince ileride bunlar gün yüzüne çıkacak

Beğenmedim! (0)
Avatar
Özgür Türk 2018-06-27 22:50:05

Burasi yeri degil fakat umarim sansürlenmez.
yenicag gazetesi ne ilginctir masonik yapilanmalar ve masonlarla ilgili hic bir belgeli elestiriyi yorum bölümüne kabul etmiyor.
basit cocukcu dozdaki basit elestirileri oltaya takilmis yem gibi sadece es gecistirip baside indirgemek icin elestiri olmasi gerekekn yazilari elestiriden uzaklastirip yayinliyor....
Bunuda not ettik....

Avatar
Her Şey Yalan 2018-06-27 23:28:54

Sağım Yalan Solum Yalan

Avatar
vay be ..demek metro gelecek ha..! 2018-06-28 00:56:27

bizi aldatan bizden değildir...hadisi şerif.
akp.nin mhp.nin aldatmadığı hal ve hareket yoktur.
vebal günah boyunlarına..
milleti aldat oy al deki ben iyiyim..ve temizim..
dağlar taşlar uçan kuşlar güler bu sözlerine..akp..mhp..yazı sizlere be.
kul hakkı vebali alıyorsunuz..
ölüm var ölüm..Kork Allah,tan korkmayandan..demek Gebze,ye METRO geliyor ha..tabelasida hazır..hahahahahaha gelecekse niye kaldırdınız tabelasını..insanları aldat oylarını al..haramdır o oylar haram..