AKP'nin seçim taktiği: 'FETÖ ile mücadeleye biraz ara verelim, sonra bakarız belki'

Habertürk yazarı Fatih Altaylı, yerel seçimlerle ilgili yazısında 'İktidar partisi açısından ortaya çıkan gerçek ise şöyle: 'FETÖ ile mücadeleye biraz ara verelim. Seçimi kazanalım. Sonra bakarız belki'' ifadelerini kullandı.

AKP'nin seçim taktiği: 'FETÖ ile mücadeleye biraz ara verelim, sonra bakarız belki'

Habertürk yazarı Fatih Altaylı, yerel seçimlerle ilgili yazısında 'İktidar partisi açısından ortaya çıkan gerçek ise şöyle: 'FETÖ ile mücadeleye biraz ara verelim. Seçimi kazanalım. Sonra bakarız belki'' ifadelerini kullandı.

03 Şubat 2019 Pazar 17:23
AKP'nin seçim taktiği: 'FETÖ ile mücadeleye biraz ara verelim, sonra bakarız belki'

Habertürk yazarı Fatih Altaylı, yerel seçimlerde partilerin aday gösterme süreçlerini eleştirdi.

Altaylı, Habertürk'te yayımlanan "Ölenlerin ardından" başlıklı yazısında partilerin yerel seçimler sürecindeki politikalarını ve aday belirleme kriterlerini eleştirdi.

Altaylı, muhalefet partilerinin "seçimi kazanmak" amacıyla hareket ettiğini, iktidarın ise seçim sürecinde "FETÖ ile mücadeleye biraz ara verelim" anlayışına sahip olduğunu savundu.

Altaylı'nın yazısının ilgili kısmı şu şekilde:

Partilerin belediye başkan adayları belli oldukça ortaya çıkan birkaç gerçek var.

Ana muhalefet partisi açısından ortaya çıkan gerçek şu:

"Parti içinde kazanmak Türkiye'yi kazanmaktan daha önemli. Önemli olan Türkiye'ye değil, önemli olan partiye sahip olmak.

İktidar partisi açısından ortaya çıkan gerçek ise şöyle:

"FETÖ ile mücadeleye biraz ara verelim. Seçimi kazanalım. Sonra bakarız belki."

Son Güncelleme: 03.02.2019 17:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gereksiz 2019-02-03 17:57:49

Eeee boşuna demedik, bunlar FETÖ ile ortak. Kimdi Türkçe olimpiyatlarinda Gel hocam bu hasret bitsin diyen? kimdi salya sümük ağlayarak methiyeler düzenler? pesilyanya ya haç ziyareti gibi gidenler? kimdi hoca efedilerinin el etek öpenler? kimdi devletin kılcal damarlarına yerleşmesini sağlayanlar? kimdi yargıya sızmalarına göz yumanlar?
kimdi savcıya zırhlı araç tahsis eden?
kimdi uydusu erkenekon ve balyoz davaları ile kahraman general, subay ve astsubaylarımız içeri atılmasını ve işkence mahkemelerinde yargılanması seyreden? kimdi düşmana korku, dosta güven sağlayan ordumuzun yıpratılmasına seyirci kalan? 17/25 davalarından sonra ayran içtiler, ayrı düştüler. Her türlü ayağını ortaya çıkartmış gibi yaptiniz ama siyasi ayağına dokunamadınız. Çünkü hepiniz oradaydınız. Beraber iş tutunuz, nemalandınız. Siyasî ayağını yargılasanız ne güzel. Zülfüyâra dokunacak diye korkuyorsunuz. Sizi gidi fetocular sizi.

Misafir Avatar
Bozkurtlar 2019-02-03 23:22:51 @Gereksiz

Ne zaman mücadele ettiler ki? Hatırlayan, bilen var mı? Ergenekon kumpas davasının SAVCISI KİM Dİ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zart zort 2019-02-03 19:03:23 @Gereksiz

Siyasi ayağı belli zaten

Beğenmedim! (0)
Avatar
mücadele 2019-02-03 20:52:45

FETÖ ile mücadele mi var yoksa var görüntüsü mü veriliyor?

Avatar
İmam Musa el-Kâzım 2019-02-03 20:17:57

Halka göz dikme, çünkü bu sıfat zelil olma ve alçalmanın anahtarıdır.

Avatar
Cahil 2019-02-03 22:41:33

YINE YINE YENIDEN ISIT PISIR SOFRAYA GETIR NE FETOSU BE KARDES ADAY ETTIKLERI ADAMLARIN ICERISINDE FETULLAH HOCA IKTISAPLI OLMAYAN VARMI FETULLAH HOCA ETEGI OPMEK ICIN RURLAR DUZENLEYENLER OVGULER YAGDIRANLAR HATTA ANKARADA 3000 PARSEL YER VERENLER BILE KONUSUYOR BIR TANE FETO GECMISI OLMAYAN AKP LI ADAY VARMI YANI YINE TIYATRO BAZEN SECIMLERI VE ADAYLARI FETULLAH GULEN BELIRLIYOR DIYESIM GELIYOR NE DERSINIZ SAGCI AYDINLAR

Avatar
aydın 2019-02-03 22:29:38

feto 31 mart seçimlerini bekliyor,bu yazıldı nisanve agustosa dogru suikastler olabilir,saidi nursi bu tarihi işaret etmiş,oda tv yazmıştı

Avatar
Cahil 2019-02-03 22:50:55

HA BIRDE SAGCILIK BIRAZ JIMNASTIK YAPTIM SAGCILIK NERDEN GELIYOR DIYE KOKU DERIN MESIH ISANIN TANRI OGLU YANI HIRISTIYANLARA GORE TANRININ SAGINDA OTURUYORA KADAR DAYANIYOR VE MUJDE INANCINDA BANKA VAR FAIZ VAR KOLELIK VAR VE TANRININ SAGINDA OTURUR HZ MUHAMMEDIN ISLAM INANCINDA KOLELIK YOK FAIZ YOK ESITLIK VAR YANI HIRISTIYANLAR SAG MANTIK MUSLUMANLARIN ONDERI ISE SAGCI HIRISTIYAN ANLAYISINI REDDEDER VE ESITLIKLE YOLA CIKAN FAIZI HARAM KILAN KOLELIGI YASAKLATYAN ALLAHIN AYETLERINI YAYAN HZ MUHAMMEDIN FELSEFESI NEREYE YAKIN LUBNANDA IC SAVASTA HIRISTIYAN SAGCILARLA MUSLUMAN SOLCULAR CATISMISTI NE DERSINIZ KAPITALIST FAIZCI KOLECI TANRININ SAGINDA OTURAN MESIH ISAYAMI YOKSA ESITLIKCI OZGURLUKCU ANTI KAPITALIST HZ MUHAMMEDE MI YAKINSINIZ

Avatar
Suleyman Akcay 2019-02-04 02:14:58

secim taktigi falan degil.taktik zaten oydu.feto kendileri.

Avatar
SIÇMIKLAR 2019-02-04 05:40:50

Fetö tayyipin kendisi tayyip zaten fetö fetö + tayyip = TÜRK VATANI TÜRK ULUSU HAYİNİ 2 bunak şerefsiz HIRSIZ puşt SIÇMIKLAR tencere kara tayyiple fetönün götü zaten kara geberesiçe şerefsiz hırsız namusuzlar bunların ölümü çoook FECİ ,FELAKET ,VE DEHŞET OLACAK LEŞLERİDE KANALİZASYONLARA SÜPÜRÜLECEK şbreti alem meydanlarda kazığa oturtup iğrenç kafa tasları ilede fubol oynayacağız .Vatan hayini puştlar .