AKP Sözcüsü Ünal: CHP herhalde adayı seçimden sonra açıklar

AKP Sözcüsü Mahir Ünal ''Bu son günlerde sıkça yapılan espri var, CHP cumhurbaşkanı adayını seçimden sonra açıklayacak diyorlar. Herhalde ittifakı da seçimden sonra yaparlar'' dedi.

AKP Sözcüsü Ünal: CHP herhalde adayı seçimden sonra açıklar

AKP Sözcüsü Mahir Ünal ''Bu son günlerde sıkça yapılan espri var, CHP cumhurbaşkanı adayını seçimden sonra açıklayacak diyorlar. Herhalde ittifakı da seçimden sonra yaparlar'' dedi.

30 Nisan 2018 Pazartesi 23:28
AKP Sözcüsü Ünal: CHP herhalde adayı seçimden sonra açıklar

AKP Sözcüsü Mahir Ünal seçimlere dair açıklamalar yaptı. Ünal "Cumhur İttifakı" hakkında ''Bu protokolün ruhu ve gerekçesini bizim milli mutabakatımız oluşturuyor, bu milli mutabakatın ruhunu da 15 Temmuz şuuru oluşturuyor, aynı zamanda Yenikapı ruhu oluşturuyor.'' şeklinde konuştu.

CHP'nin ittifak çalışmalarını eleştiren Ünal ''Bu son günlerde sıkça yapılan espiri var, CHP cumhurbaşkanı adayını seçimden sonra açıklayacak diyorlar. Herhalde ittifakı da seçimden sonra yaparlar. Bir ittifakın toplumsal ve siyasal desteği yoksa ve masa başında oluşturulmaya çalışılıyorsa asıl dert memleket değil de kişisel hesaplaşmalarsa olacağı budur'' dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.05.2018 00:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
işte budur. 2018-04-30 23:39:50

süper zeka örneği bir espri , gülmemiz gerekiyormu şimdi...

Misafir Avatar
evet 2018-05-01 10:14:59 @işte budur.

CHP ye daha ABD den kurye gelmedi. CUMA günü gelecekmiş. kınamayın chp ve yönetimi emir kulu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
güven 2018-05-01 10:13:24 @işte budur.

Bıarakın bu ciddiyetsiz chp yi yahu. artık bunların ismini bile anmak istemiyoruz. ciddiyetsiz şowmenler . halkla dalga mı geçiyorlar yoksa bildikleri becerdikelimi bu kadar*

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy Ünal bey 2018-05-01 04:49:10 @işte budur.

CHP nin adayindan size neki

Beğenmedim! (0)
Avatar
hasan ali 2018-05-01 00:05:17

bu kim hala anlıyamadım anlatında ögrenelim

Misafir Avatar
bu_ 2018-05-01 10:16:11 @hasan ali

Bu chp mi halktan oy istiyor. UTANMAZLAR. siz oy değil lay lay LOM vereceğiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tipe bak 2018-05-01 02:45:28 @hasan ali

Bu şahisi manşet yapmayin! Kirli sakalli heriften cocuklar, insanlar korkuyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nurali boz 2018-05-01 00:06:08

Sanane imam sizi niye irgaliyor hemen karalamak icin zirlamaktan gec kaldiniz degilmi kesinlikle hirsiz olmayacak

Avatar
GELE ME 2018-05-01 00:23:46

BU SAKALI SEREFSIZLER SADECE YALAN PROPOGANDA YAPIYORLAR BU SAKALDA MEYMENET OLSAYDI GÖTÜNDE CIKMAZDI O KILARLA OY TOPLUYORLAR KARA CAHILLERDEN AZIZ NESINE ALLAH RAHMET EYLESIN TÜRK MILLETTININ % 70 cahildir yani salaktir tamda kuraanin icinde okumustur

Avatar
Vatandaş 2018-05-01 00:29:45

Bırak CHP'yi bırak Bay Kemal'i bize Dolmabahçe görüşmelerini anlat bize Dolmabahçe görüşmeleri sonrasında hdp'liler ile abdesthane ibriği gibi dizilip okuduğunuz bildiriyi anlat bakalım Ne olduğunuz ortaya çıksın. Hep masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları boşuna uğraşmayın uykularınız kaçıyor kazdığınız kuyuya kendiniz düştünüz Kocamış kurt ve iktidar değnekçileri duvara tosladılar çirkefleşiyorlar

Avatar
dadaş 2018-05-01 00:39:54

sana giren çıkan ne yavşak yandaş

Avatar
chp nin adayı 2018-04-30 23:38:56

chp nin adayı akp den tayyib diye biri varmış işte o dümbük bilmiyorsan öğrendin Allahın armutu

Avatar
ergül 2018-04-30 23:57:00

Feto elemanı,chp adayını açıklayana kadar ,nefesi kesilecek.Bekle sabırsız.

Misafir Avatar
halkın_sesi 2018-05-01 10:17:19 @ergül

Eşkiyaların sığınma kampı chp savunma avukatları chp li, eşkiyaların ağlayanı, koruyanı kollayanı chp. biz eşkiyayada eşkiyayı destekliyenide nefretle kınıyoruz.

Beğenmedim! (0)