AKP Sözcüsü Ünal'dan Kılıçdaroğlu'na sert yanıt

AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Mahir Ünal, CHP genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'na tepki gösterdi. Ünal, yazılı olarak yaptığı açıklamada, "Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanımıza ve hükümetimize dönük hakaretleri, yalan ve iftiralarıyla kendisini bir kez daha kirletmiştir" dedi.

AKP Sözcüsü Ünal'dan Kılıçdaroğlu'na sert yanıt

AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Mahir Ünal, CHP genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'na tepki gösterdi. Ünal, yazılı olarak yaptığı açıklamada, "Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanımıza ve hükümetimize dönük hakaretleri, yalan ve iftiralarıyla kendisini bir kez daha kirletmiştir" dedi.

03 Nisan 2018 Salı 20:00
AKP Sözcüsü Ünal'dan Kılıçdaroğlu'na sert yanıt

AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Mahir Ünal’ın açıklaması şöyle:

“Kılıçdaroğlu’nun bugün partisinin grup toplantısında yaptığı açıklamalar, kendisinin Türk siyasetinin konusu olmaktan çıktığını, psikiyatrinin alanına girdiğini söylemekte ne kadar haklı olduğumuzu bir kez daha göstermiştir. Türkiye büyüdükçe, güçlendikçe, demokrasisini ve özgürlüklerini korumak için terörle mücadelesini etkin bir şekilde sürdürdükçe Kılıçdaroğlu’nun mitomani hastalığı daha da beter azmaktadır. Türkiye’nin Zeytin Dalı Harekâtı hem diplomatik hem askeri alanda yüksek bir başarı ile gerçekleşmişken, Türkiye 2017’de %7,4 büyüyerek G-20 ülkeleri arasında birinci olmuşken, 2018 Mart’ında yıllık bazda 160 milyar dolarlık ihracat ile kendi rekorumuzu kırmışken, son bir yılda 1,5 milyonluk istihdam sağlanmışken, enerjide dışa bağımlılığın azaltılmasına yönelik yerli ve milli projeler devreye girmiş ve 30 yıllık hayal olan nükleer santralin bugün temeli atılıyor iken Kılıçdaroğlu’nun hastalığına bağlı hezeyanları artmıştır. Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanımıza ve hükümetimize dönük hakaretleri, yalan ve iftiralarıyla kendisini bir kez daha kirletmiştir.”

“Biz Kılıçdaroğlu’nun yalanlarını deşifre etmekten usandık. Kılıçdaroğlu içinde bulunduğu durumun bir sonucu olarak siyasetsizlik, pespayelik ve çaresizlik üretmektedir. Siyaseti kendi dar ve hastalıklı penceresinden okuduğu için ekonomiden sosyal hayata, terörle mücadeleden siyasete kadar her alanda gerçekleri çarpıtmaktadır.  8 seçim kaybettiği halde oturduğu koltuktan kalkmasını bilmeyen, parti içerisindeki tartışmaları bastırmak için AK Parti’ye ve Cumhurbaşkanımıza hakaret, küfür ve iftirayı kendine şiar edinen bu genel başkan bozuntusunu aziz milletimizin yüksek ferasetine ve maşeri vicdanına havale ediyoruz.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.04.2018 20:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-04-03 20:37:45

Kendinize çok guveniyorsaniz,çıksın Erdoğan televizyona Kılıçdaroğlu' nun karşısına,niye çıkmıyor?agzinizdan,kin,nefret, hakaretten başka birşey çıkmıyor?

Misafir Avatar
NO akp NO akp 2018-04-04 01:13:18 @Okur

yetti gari millet medya narkozunu yemiyo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa oylarimiz 2018-04-04 01:12:27 @Okur

CHPye

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-04-03 20:27:08

Sn sözcü,siyaset birazda yalan söyleme sanatıdır,ama baş rolde siz varsınız

Misafir Avatar
yaa man adasi belgeleri 2018-04-04 01:06:59 @Okur

sahtemiydi yani ?? oyle milyon dolarciklar yokmuymus ??

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-04-03 20:47:32

Kılıçdaroğlu ne yalan söyledi? Teröristlerle görüşen namussuzdur , serefsizdir mi dedi? almışlar ellerine bir kağıt Amerika'nın planı diye...ispatlamayan namussuzdur , serefsizdir mi dedi,onu demedi de ," biz büyük ortadoğu eşbaşkanlarından biriyiz,ve bu görevi yapıyoruz,hani şu Amarikanin da düşündüğü" mu dedi?.... pisikolojik,doktorun bile yapabileceği bir şey yok,sizi Kendi halinize bıraktı

Avatar
Okur 2018-04-03 21:04:32

He ,siz teröristlere gorusmediniz, devlet görüştü değil mi?..o zaman.siz 16 yıldır bir metre yol yapmadınız, yolları inşaat ustaları yaptı....televizyona çıkmaya bunun için korkuyorsunuz, çünkü secmenlerinizin bunlardan haberi yok.uyanmalarindan korkuyorsunuz.

Avatar
Yaşa Kılıçtaroğlu 2018-04-03 20:38:55

Değerli Kılıçtaroğlu bunların şifrelerini çözdü.Piskolojilerini çok fena bozdu abuk sabuk konuşuyorlar

Avatar
52 2018-04-03 20:31:25

sayın ünalbey hangisi yalan oslada ne isterlerse verdik ben bu işin savcısıyım sözleri hakkatan sizler bu türk milletini salakmı sanıyorsunuz ve mesela şuda var benim parmağımdaki yük ten başka bir şeyim olursa diye bir sözü vardı evet şimdi sizler söyleyi bu millet aptalmı yani bu kadar olup biten sınkıtı veriçi işler varken ***gidin işinizw beeeee

Avatar
Okur 2018-04-03 20:34:54

Sn sözcü,kimin pisikolojik sorunu olduğunu ispatlamak çok kolay,erkekseniz bütün siyasiler pisikolojik kontrolden geçsinler varmisiniz? Ne o korkuyor musunuz? doktor sizi bağlar diye mi korkuyorsunuz?yoksa umutsuz vaka misiniz,doktor sizi Kendi haline mi bıraktı.sn Kılıçdaroğlu siyasetin ender beyefendilerinden biridir,sizde çok iyi biliyorsunuz...paranoyak belirtileri sergiliyorsunuz

Avatar
Okur 2018-04-03 21:13:00

Şimdi sizde tespit ettiğim fobileri yazıyorum:eleuterofobi,dikefobi,allodozafobi,antrofobi,bibliyofobi,ciraptofobi,epistemofobi,fronemofobi sophofobi...bunlar ne dersen git pisikolojik söylesin,git korkma tedavi olmak iyidir.ayrica sizde sendromul CHP, ayrıca sizde ne oldum delisi olma sendromu ( bu tespit bana aittir,tedavisi yoktur) var... geçmiş olsun

Misafir Avatar
israf sendromu 2018-04-04 01:09:32 @Okur

yokmu ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2018-04-03 21:28:05 @Okur

Yukarıdaki bilgiler Google den kleptomani lenmistir...hani akape seçmenleri akape için diyorya caliyorlar ama çalışıyorlar..yani onlara göre siz kleptomani siniz.yAllah tedaviye

Beğenmedim! (0)