AKP Sözcüsü Ünal: Kılıçdaroğlu'nun Erdoğan korkusu Türkiye karşıtlığıdır

AKP MYK toplantısının ardından parti sözcüsü Mahir Ünal açıklama yaptı. CHP'nin OHAL karşıtı eylemini değerlendiren Ünal, ''Yeni olan şey Kılıçdaroğlu CHP'sinin yeni Marksist Leninist angajmanlarıdır. Kılıçdaroğlu ağır bir Erdoğanfobya yaşıyor. Kılıçdaroğlu'nun Erdoğan korkusu Türkiye karşıtlığıdır'' dedi  

AKP Sözcüsü Ünal: Kılıçdaroğlu'nun Erdoğan korkusu Türkiye karşıtlığıdır

AKP MYK toplantısının ardından parti sözcüsü Mahir Ünal açıklama yaptı. CHP'nin OHAL karşıtı eylemini değerlendiren Ünal, ''Yeni olan şey Kılıçdaroğlu CHP'sinin yeni Marksist Leninist angajmanlarıdır. Kılıçdaroğlu ağır bir Erdoğanfobya yaşıyor. Kılıçdaroğlu'nun Erdoğan korkusu Türkiye karşıtlığıdır'' dedi  

16 Nisan 2018 Pazartesi 20:29
AKP Sözcüsü Ünal: Kılıçdaroğlu'nun Erdoğan korkusu Türkiye karşıtlığıdır

AKP Merkez Yürütme Kurulu (MYK), AKP Genel Başkanvekili ve Başbakan Binali Yıldırım başkanlığında toplandı. Toplantı sonrası AKP Sözcüsü Mahir Ünal açıklama yapıyor..

Mahir Ünal'ın açıklamalarından satır başları:

CHP Genel Başkanı ve sözcüler rutin iftiralarını sıraladılar. Dikkatimizi çeken iki noktanın altını çizmek istiyorum. İstanbul il başkanının konuşmasında tutuklu milletvekilleri için 'rehin' ifadesini kullanması ve genel başkan yardımcılarından birinin Selahattin Demirtaş ile Deniz Gezmiş benzetmesi. Bütün bunlar anlaşılabilir ve izah edilebilir. Buna, Kılıçdaroğlu'nun parka ve postal giydiği günleri hatırlatmasını da eklemek gerekiyor. Biliyorsunuz Marksist Leninist Komünist Parti ve 10 marjinal örgüt HDP'ye destek verdi ve Figen Yüksekdağ karşımıza eş başkan olarak çıktı. Bunların ortak özelliklerine baktığımızda bunların Stalinist yöntemleri kullandığını görürsünüz. İdeolojik angajmanları aynıdır. Sorunların çözümünü silahlı mücadele olarak gördüklerini biliyoruz.

Yeni olan şey Kılıçdaroğlu CHP'sinin yeni Marksist Leninist angajmanlarıdır. 

Kılıçdaroğlu ağır bir Erdoğanfobya yaşıyor. Kılıçdaroğlu'nun Erdoğan korkusu Türkiye karşıtlığıdır

CHP'nin HDP'yle, YPG'yle, DHKP-C ile ortak angajmanlarını görmemiz gerekir. Atatürkle ve CHP geleneğiyle bağını kopardığını söylerken kastımız budur. 

'ARKAİK, GERİDE KALMIŞ BİR İDEOLOJİ'

Her ne kadar Avrupa'daki marksist leninist gelenek gelişime katkı sunmuş olsa da, bizdeki gelenek arkaik, geride kalmış bir ortak fikri ideolojik işbirliğini ifade ediyor.

CHP'nin eylemlerini, protestolarını, yurtdışında Türkiye Cumhuriyeti Devleti'ne dönük pozisyonunu, kutsallara değerlere karşı aldığı tavrı da buradan okumak gerekir.

'KARAMOLLAOĞLU BÖYLE DÜŞÜNÜYORMUŞ

(Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu'nun eleştirileri hakkında) Bunları değerlendirmeye değer görmüyorum. Nihayetinde bu değerlendirmeler daha çok bir spekülasyon oluşturmak ve yeni tartışma alanı oluşturmak ve bunlar üzerinden siyasal konum oluşturmak üzere bu dil ve söylem görülüyor. Bunlar Karamollaoğlu'nun kendi siyasi görüşleridir. Bu siyasi değerlendirmeler yeni değil. Sadece "Karamollaoğlu böyle düşünüyormuş" diye düşünüyorum.

(Döviz kurlarıyla ilgili dalgalanmayla ilgili Kılıçdaroğlu açıklamaları hakkında) Az önce anlatmak istediğim şey buydu. Kılıçdaroğlu'nun dili ve söylemi açık ve net Türkiye karşıtıdır. Kılıçdaroğlu ağır bir Erdoğanfobya yaşıyor. Bu PKK'nın DHKP-C'nin ortak söylemidir. Siyasette muhalefet olur, milli meselelerde mutabakat olur. Eğer muhalefetseniz çözüm önerisi ortaya koyarsınız.

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.04.2018 23:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-04-16 23:19:51

ERDOGANDAN KORKAN YOKTUR ERDOGAN ATES OLSA DURDUGU YERi YAKAMAZ ERDOGANA KARSI DURMAK TÜRKiYENiN YARAINADIR AKP iKTiDARI OHALI TÜRK HALKINDAN KORKTUGU iCiN UZATIYOR ARTIK iSTiAFA EDiP TÜRK HALKINDAN ÖZÜR DiLEME ZAMANI GELMiSTiR

Avatar
el cevap 2018-04-16 21:14:18

has.ttir ordan tarikat kopegi. sen git seyhinin seyini yala adamin oglu askerlik yapiyor hemde uzundonem,senin reisinin cocuklari sizin topunuza Allah lanet etsin.ulkeyi soydunuz sogana cevirdiniz hepinizin serveti arastirilmali idam cikartilip milletin malini yiyenler idam edilmeli sorgusuz sualsiz, kesinlikle icinizde birtane saglam kisi yoktur

Avatar
gül 2018-04-16 20:36:57

Klasik demogoji.Aynı terane,ülke yoksulluk,terör,tyarım vs vs dertlerle boğuşurken yin CHP yine CHP.VAllahi bıktık bu laflardan.Aynı cümleleri her gün okumaktan bıkmadınız mı arkadaş.

Misafir Avatar
ohal e alisan akp 2018-04-20 00:38:23 @gül

ohal bitmeden baskanlik sistemini getirmek istiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cok ilginc 2018-04-20 00:36:39 @gül

chp ohal kaldirilsin diye protesto yapti arkasindan erken secim karari geldi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türkiye 20 Temmuz 2016 tarihinden beri OHAL 2018-04-20 00:34:44 @gül

ile yönetiliyor.” OHAL oldu bu hal OHAL sadece terroru kapsamasi gerikerken varlik fonu khk ile yasalasti dunyanin neresinde khk ile yasalar cikartiliyor ?? dunyanin neresinde ohal varken secime gidiliyor birde iki kisi istedi diye erken secim ??? mit polis ordu zaten akp nin emrinde askerlerimiz afrinde savasirken nerdeyse hergun sehit haberleri gelirken akp mhp secim derdinde koltuk derdinde pess gercekten pess

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yok efendim 2018-04-17 09:35:49 @gül

Kılıçdaroğlu Erdoğan fobi falan değil. KLIÇDAROĞLU Türkiye fobisi geçiriyor. adam CHP nin başına boşamı getirildi. Amaç Türkiyenin kalkınmasını engellemek. eminimki bu gün Erdoğanın yerine Özal, Erbakan, Muhsin Yazıcı oğlu olsalardı Kılıçdaroğlu aynı çirkefliği aynı insanlık dışı söylem ve eylemler içinde olacaktı. adama bu çirkefliği yapması için baskı var. koltuğun diyeti baskısı.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Bayy Ünal cidden ya komik olmayin 2018-04-17 02:15:22 @gül

soylediklerinize cocuklar bile kanmaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-16 23:30:57 @gül

Godoşun biri bakara makar salliyordu, bu zat da kendi yalakalarini memnun etmek icin boş bo salliyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
berlin 2018-04-16 21:00:40

i$kembeden sallami$ saray soytarisi hepsi hasta bunlarin

Avatar
Nurali Boz 2018-04-16 21:14:02

Marksist leninistten ulkeye hic bir zaman zarar gelmedi sizingibi satilmis dinsoslu o..evlatlarinin yonetimindeki ulkenin durumuna bir goz at be serefsiz kani bozuk apo sikti fetos sikti sarraf sikti alayiniz veledi zinasiniz 6 oka laf atacaginiza ulkeyi ne hale getirdiginize bakin be s.. dangalak yavsak vatan haini zuppeler

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-16 23:28:51 @Nurali Boz

Aynen dogru devrimciler hic bir zaman amerikan usakligi yapip vatanina ihanet etmemistir. Savunduklari demokratik ve bagimsiz türkiye ,emperyal devletlere usaklik yok.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Camur Akp 2018-04-16 23:23:06

Camur Siyasetinin sonu gelmiştir.nokta

Avatar