banner87
Flaş Haber
Kapat

AKP tabanında KHK krizi...

Son KHK sosyal medyanın da gündemine oturdu. Sosyal medyada yapılan paylaşımlarda, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ve AKP lehine mesajlar atan memurların ihraç edildiği görüldü. AKP ve Hükümete yakın olan gazeteciler bu duruma isyan etti.

AKP tabanında KHK krizi...

Son KHK sosyal medyanın da gündemine oturdu. Sosyal medyada yapılan paylaşımlarda, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ve AKP lehine mesajlar atan memurların ihraç edildiği görüldü. AKP ve Hükümete yakın olan gazeteciler bu duruma isyan etti.

08 Temmuz 2018 Pazar 21:29
AKP tabanında KHK krizi...

15 Temmuz 2016'daki darbe girişiminin ardından ilan edilen ve 18 Temmuz'da sona ermesi beklenen olağanüstü hal kapsamında çıkarılan son OHAL KHK'sı Resmi Gazete'de yayımlandı. Çeşitli kurumlarda görev yapan 18 bin 632 personel kamudan ihraç edildi.

Son KHK sosyal medyanın da gündemine oturdu. Sosyal medyada yapılan paylaşımlarda, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ve AKP lehine mesajlar atan memurların ihraç edildiği görüldü. Seçimde ve referandumda AKP’yi desteklediğine ilişkin mesajlar atan KHK’yla ihraç edilen memurlar, duruma tepki gösterdi.

Sosyal medyada ise AKP ve Erdoğan yanlısı mesajlar atan memurların ihraç edilmesine ilişkin “Ya FETÖ’cü olduklarını gizlemek istiyorlar ya da gerçekten AKP’liler ve tasfiye edildiler” yorumları yapıldı.

FATİH TEZCAN "MİT’TEKİ FETÖ’CÜLERİ" İŞARET ETTİ

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’a yakınlığıyla bilinen Fatih Tezcan da KHK’ya sosyal medyadan tepki gösterdi. Tezcan, KHK listesine ilişkin “MİT’teki FETÖ’cüler” suçlamasında bulunarak “1 suçlama bile yapılmadan ve tabi 1 savunması bile alınmadan 26 Nisan 2017’de MİT’teki FETÖ’cülerin uydurduğu 9103 kişilik listeye alınan ve bu sabah da KHK ile meslekten ihraç edilen eski koruma polisi ve yiğit kardeşimle çay içiyoruz. Bıçağımı hediye ettim! Allah sabır versin” mesajını paylaştı.

İşte o mesaj:

İşte KHK'dan önce ve KHK'dan sonra paylaşılan mesajlar:

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
AKPKHKIhraç
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Elena 2018-07-08 21:40:26

KHK ile atılmalar AK partililere dokununca ancak hukuksuz olduğunu hatırladılar.Önceki kararnameler hukuki miydi.Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın diyenleri yolan soktu yaşasın

Avatar
D 2018-07-08 21:59:25

Bu ne biçim iştir . Biri der sen fetocusun diğeriyle yok ben reisciyim böyle bir Ülke olurmu Allah'ınız Aşkına . Ne farkı kaldı ikisinınde yönetim farkı aynı deyilmi fark varmıki . Gelde inan bunlara yazık çok yazık .Can'ım ülkem kimlerin elinde oyuncak olmuş .

Misafir Avatar
bedava seks 2018-07-09 00:30:19 @D

merhaba, ben balık etli travesti nurgül. kalın ve uzun yaraklı bir sikici arıyorum: 05333264839

Beğenmedim! (0)
Avatar
Belgin 2018-07-08 21:36:42

Memur siyasete karışmasın, Reis militanciligi yapmasın.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-09 02:04:00

YAĞLARINIZLA BURAYA KADARMIŞ.YAPACAK YOK.YANDAŞ YALAKALIĞI SADECE BELEŞ GEÇINMEK İÇİN YAPTIĞINIZ ANLAŞILDI
GINDAN SÖZLERLE GITMEMIŞ OLACAKSINIZKİ,ADAMLAR SIZE ÖZEL KHK ÇIKARMIŞ.KIMILERINIZ GEZIDE GÖREVDEYDİM DIYOR
ELLERINIZ KIRILSIN.ÇIKARDIĞINIZ GÖZLER GIBIDE GÖZÜNÜZ ÇIKSIN.ÖLDÜRDÜKLERINIZ GIBI SIZLERDE GEBERIN.

Avatar
TANRI TÜRK ULUSUNU tayyip GİBİ ŞEYTANIN ŞERİNDEN KORUSUN AMİN . 2018-07-09 08:03:53

Alın işte buda size REHİSİNİZİN KAZIĞI .Bu ne ki daha iyi günleriniz yakında çook yakında padişah halmetli tayyip vayyy yan baktın çamura yattın diye yoldan geçerken haşmetli çatlak tayyip bin osusanız bile aha ..bu fetöcü diyecek pat diye yargılanmadan tayyibin yalaka yaltakcı ,şerefsiz namusuz ,tayyip in beslediği savcıları ,hakimleri kısaca yargı ve anaya mahkemesi SÖZDE KANUN adamları şap diye tutuklayacak .Bu sözde yargı ve sözde kanun adamları yeminle alem edecekler ,kallem edecekler patronları tayyip denilen akıl hastasını memnun etmek için tutuklamak için kanunua uygun bir yol bulup tayyip benim hanedanlığım hariç 81 milyonu tutukla dese bu sözde kanun hukuk adamları mevki,makam ,menfaatlerş için tayyip ihraç etmesin diye kork tukları için eğer padişahım çok yaşa demiyeni tayyipbin buruşmuş ,kokuşmuş çürümüş iğrenç götünü öpmeyen yalaka yaltakcılık yapmayan kul köle olmayan herkezi yargılamadan KHK larla tutuklayacaklardır tek tayyipbi memnun etmek için . Dolayısı ile TANRI TÜRK ULUSUNU tayyip denilen ŞEYTANIN ŞERİNDEN KORUSUN .Yakında çoook yakında kşmse bu baskılara dayanamıyacak isyan edecek TANRI BİZ TÜRK ULUSUNA yardım etsşn .Tam 16 sene hile ile ,kalleşlikle etrikalarla ,dalavere düzenbazlıklarla yüksek seçim kurulunun yapmış olduğu hile ile SAHTEKARLIKLARI ile çalınan oylarla eğitim düzeyi yetersiz olan saf fakir fukaranın beyninş KURANDI ,TURBANDI HACIYDI ÇHOCAYDI ,KÖMĞRDÜ ,PARA İDİ ,MAKARNAYDI ,VS İLE YIKIYARAK vatandaşlık verdikleri şerefsiz sıpınmacı suriyelilerle ,ve daha bir çok dalavere ,düzenbazlıklarla ,kalleşlikle eşkiyalıkla ,ŞANTAJLIKLARLA ya hangi birşni sayalım turbanlı sıkma başlı orospularla ,hile ,ile kalleşlikle haksız yere 16 sene etrafındakikeri besliyerek rüşvet alıp ,rüşvet vererek 16 sene siyasete hakkı ile mevki makam ,menfaatlerini yürüten bu adamın ölümü çook kmtü olacak TANRI BİR DER VERECEK DERMANINI VERMİYECEK ÖLNEK İÇİN TANRIYA YAKVARACAK ..tayyip korkma senin ölümün SUİKASTEN DEYİL YANİ SENİ KİMSE ÖLDÜRMEYECEK ÇĞNKİ KİNSE ELİNİ KİRLETMEK İSTEMİYOR ..SENİ YÜCE TANRI CEZALIYACAK BİZ FAKİR FUKARANIN ÇÖPTEN EKMEK TOPLAYIP YİYEN ZAVALI BİZLERİN AHI BEDDUASI TUTACAK SENİ TANRI CEZALIYACAK ÖLÜMÜN ÇOOK KÖTÜ OLACAK .TANRI SANA BİR TOKAT ATACAK FELEĞİNİ ŞAŞIRACAKSIN TEPE TAKLAK GİDECEKSİN İNŞALLAH AMİN .

Avatar
Nurali boz 2018-07-09 10:59:07