'AKP ve MHP ittifakı yüzde 46.9'da kaldı'

Erken seçim kararı alan Cumhurbaşkanı Erdoğan ve MHP lideri Bahçeli'yi üzecek bir anket daha yayınlandı. Katıldığı canlı yayında SONAR'ın son anketini açıklayan Avukat Fidel Okan, AKP ve MHP ittifakının yüzde 46.9'da kaldığını söyledi. Okan, CHP'nin oyunun ise yüzde 23.8 olduğunu belirtti.

'AKP ve MHP ittifakı yüzde 46.9'da kaldı'

Erken seçim kararı alan Cumhurbaşkanı Erdoğan ve MHP lideri Bahçeli'yi üzecek bir anket daha yayınlandı. Katıldığı canlı yayında SONAR'ın son anketini açıklayan Avukat Fidel Okan, AKP ve MHP ittifakının yüzde 46.9'da kaldığını söyledi. Okan, CHP'nin oyunun ise yüzde 23.8 olduğunu belirtti.

26 Nisan 2018 Perşembe 00:17
'AKP ve MHP ittifakı yüzde 46.9'da kaldı'

Avukat Fidel Okan, KRT Haber Müdürü Çağlar Cilara’nın sunduğu programda SONAR’ın son seçim anketini açıkladı. AKP ve MHP arasında kurulan ittifaka değinen Fidel Okan, “İktidar seçimi kaybetti ancak muhalefet henüz kazanamadı” ifadelerini kullandı. Okan, “AKP-MHP ittifakı yüzde 50’yi geçemiyor, yüzde 46.9 olan Cumhur İttifakı’nın karşısında yer alan CHP yüzde 23.8, İyi Parti-Saadet İttifakı yüzde 14.5, HDP ise barajı aşarak 11.3 oy oranına ulaşıyor” dedi.

İYİ PARTİ-SP İTTİFAKINA DİKKAT ÇEKTİ

İYİ Parti-Saadet ittifakının oy potansiyelinin giderek artabileceğine dikkat çeken Okan, anket yapıldığında İyi Parti ve SP’nin ayrı ayrı ankete katılanlara sorulduğunu, ittifakın sorulmadığını belirtti. Okan, İYİ Parti-SP ittifakı kurulduğunda oy oranının yükselebileceğini dile getirdi.

“İKTİDARA CİDDİ KIRGINLIKLAR VAR”

İktidara yönelik halkın tepkisinin gittikçe arttığını ileri süren Okan, “Dışarı çıktığınızda da gerçekten iktidara yönelik ciddi kırgınlıkların oluştuğunu, iktidarın kendi tabanında da ciddi huzursuzlukların baş gösterdiğini, bu kadar da olmaz denmeye başlandığını görüyorsunuz” dedi.

CHP’nin seçime girmesi için İYİ Parti’ye 15 milletvekili vererek çok iyi oyun kurduğunu söyleyen Okan, iktidarın seçimi kazanmak için tek çaresinin muhalefetin yapacağı hataları beklemek olduğunu ifade etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.04.2018 01:30
Anahtar Kelimeler:
MhpAKP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KUTSANMIŞ ADAM PROPAGANDA HİLELERİ; 2018-04-26 00:20:29

İşte Goebbels’in tanıtım ve propaganda ilkelerinden aklımıza gelen bazıları;



“ Yalan söyleyin mutlaka inanan çıkacaktır. Olmazsa yalana devam edin. Bir şeyi ne kadar uzun süre tekrarlarsanız, insanlar ona o kadar fazla inanırlar.



 Bir insana yalan olsa bile bir söylemi sürekli tekrarlarsanız, o söylemin nereden geldiğini unutur ve kendi fikri gibi benimser ve savunur.



 Söylediğiniz yalan ne kadar büyük olursa o kadar etkili olur ve insanların o yalana inanması da o kadar kolaylaşır.



 Halkı her zaman ateşleyin, asla soğumasına ve düşünmesine izin vermeyin.



 Halk büyük yalanlara, küçük yalanlara göre daha çabuk inanır.



 Hatalı olduğunuzu ya da yanlış yaptığınızı asla kabul etmeyin.



 Asla rakibinizin üstün bir yanı olduğunu kabul etmeyin.



 Asla kendinizden başka birine hareket alanı bırakmayın.



 Asla kabahat ve suç üstlenmeyin.



 Sadece bir rakibinize odaklanın ve kötü giden her şeyin suçunu onun üzerine yıkın.



 Yargı devlet hayatının efendisi değil, devlet politikasının hizmetkârı olmalıdır.



 Bana vicdansız bir medya verin, size bilinçsiz bir halk sunayım.



 Her zaman etrafınızda bir yalaka ordusu bulundurun.



Prestij ve karizma sahibi lider, propaganda işini çok kolaylaştırır.



İlk sözü kim ne kadar güçlü ve bağırarak söylerse, o kazanır.



Önemli olan aydınlar değil kitlelerdir. Çünkü onları kandırmak çok kolaydır.”

Misafir Avatar
EGE 2018-04-26 10:17:11 @KUTSANMIŞ ADAM PROPAGANDA HİLELERİ;

Bu halkın yüzde yüzü Erdoğanın başarılı olduğuna inanıyor. dünyda herkes inanıyor. ancak çıkar çevrelerine Türkiyenin kalkınması batıyor. Türkiyenin içindeki Erdoğan karşıtlarıda eskisi gibi at oynatamıyor eskisi gibi çalıp çırpamıyor, eskisi gibi faizde bir gecede zengin olamıyor, eskisi gibi devletin kurumlarını babalarının malları gibi kullanamıyor. bu yüzden Erdoğan düşmanlığı var haa. yoksa Erdoğanın başarılı olduğuna onlarda inanıyor inanıyor ama kendi çıkarlarını ülkenin çıkarının üstünde gördükleri için Erdoğanı istemiyorlar. ANLADIKMI*

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Ya meral hanım veya hiç birisi.! 2018-04-26 09:34:16 @KUTSANMIŞ ADAM PROPAGANDA HİLELERİ;

Gerçeği söylemiyor..anketörler.. Gerçek şudur..%36 civarında akp..zoraki şişiriyorlar.Ancak millet eski seçimlerdende bildiği gibi.asla şişirmelere kanmamak lazım.. MERAL akşener inşaAllah ileridedir..bütün yandaş gazeteler ve bir okadarda yardımcısı olsa dahi ALLAH kuralını asla bozamazlar.. Allahın izni ile 70 GÜN SONRA MERAL HANIM cumhurbaşkanı olacaktır.. dualarımız zulum edenlere değil..zulumu kaldıranlaradır... Allah yar ve yardımcısı olsun...3 aylar ve cuma gecesi hürmetine..amin.. diğerleride bataklığa batarlar inşaAllah..amin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sonar ve fidal-------- YAL ancı 2018-04-26 08:36:43 @KUTSANMIŞ ADAM PROPAGANDA HİLELERİ;

Sizin her seçimde uçuk ve asılsız yorumlarınızı gördük. bende vereyim parayı banada yüzde 51 oy çıkıyor yaz olurmu?
yaparsınız yaparsııız. ama ben o işe girmem. soylu insanlar dalevere yapmaz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-04-26 02:04:48 @KUTSANMIŞ ADAM PROPAGANDA HİLELERİ;

Sular Yükselince,
Balıklar karıncaları yer...
Sular çekilince, karıncalar balıkları...
Bugünkü üstünlüğüne güvenme!...
Kimin, kimi yeneceğine,
"Suyun Akışı" karar verir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iktidar neden medyanin cogunlugunu elinde 2018-04-26 00:46:41 @KUTSANMIŞ ADAM PROPAGANDA HİLELERİ;

bulunduruyor sandin ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dunyada en tehlikeli silah medya 2018-04-26 00:22:40 @KUTSANMIŞ ADAM PROPAGANDA HİLELERİ;

millet medya narkozunda

Beğenmedim! (0)
Avatar
NASIL KANDIRILIYORUZ 2018-04-26 00:24:07

Sürü Psikolojisi İle Ülkeler ve Cemaatler Nasıl Yönetilir
https://www.youtube.com/watch?v=O5gpjjSG158

Avatar
medya ile insanlari kontrol etmek 2018-04-26 00:26:52

Ben Devri ( The Century Of Self) 1. Bölüm
https://www.youtube.com/watch?v=x7yAo4xMQOE

Avatar
neler duyuyoruz 2018-04-26 00:20:49

Yaşar Okuyan | Devlet Bahçeli gizli görevlidir, Türkiye bunu görecek | 18.03.2018
https://www.youtube.com/watch?v=trhhC0UPQf4

Avatar
NASIL KANDIRILIYORUZ 2018-04-26 00:28:03

Uyanın, aslında hepimiz birer kuklayız ! Beynimize Takılacak Çip'ten Haberiniz Var mı ?
https://www.youtube.com/watch?v=Hv8Iaqoa084

Misafir Avatar
Ya meral hanım veya hiç birisi..! 2018-04-26 09:32:58 @NASIL KANDIRILIYORUZ

Gerçeği söylemiyor..anketörler..
Gerçek şudur..%36 civarında akp..zoraki şişiriyorlar.Ancak millet eski seçimlerdende bildiği gibi.asla şişirmelere kanmamak lazım..
MERAL akşener inşaAllah ileridedir..bütün yandaş gazeteler ve bir okadarda yardımcısı olsa dahi ALLAH kuralını asla bozamazlar..
Allahın izni ile 70 GÜN SONRA MERAL HANIM cumhurbaşkanı olacaktır..
dualarımız zulum edenlere değil..zulumu kaldıranlaradır...
Allah yar ve yardımcısı olsun...3 aylar ve cuma gecesi hürmetine..amin..
diğerleride bataklığa batarlar inşaAllah..amin..

Beğenmedim! (0)
Avatar
UYANIN EY İNSANLAR !! MUTLAKA İZLE !! 2018-04-26 00:29:54

https://www.youtube.com/watch?v=XCG0nHjsLBM

Avatar
vatandaş 2018-04-26 00:44:20

KUTSANMIŞ ADAM PROPAGANDA HİLELERİ; :
İşte Goebbels’in tanıtım ve propaganda ilkelerinden aklımıza gelen bazıları; “ Yalan söyleyin mutlaka inanan çıkacaktır. Olmazsa yalana devam edin. Bir şeyi ne kadar uzun süre tekrarlarsanız, insanlar ona o kadar fazla inanırlar.  Bir insana yalan olsa bile bir söylemi sürekli tekrarlarsanız, o söylemin nereden geldiğini unutur ve kendi fikri gibi benimser ve savunur.  Söylediğiniz yalan ne kadar büyük olursa o kadar etkili olur ve insanların o yalana inanması da o kadar kolaylaşır.  Halkı her zaman ateşleyin, asla soğumasına ve düşünmesine izin vermeyin.  Halk büyük yalanlara, küçük yalanlara göre daha çabuk inanır.  Hatalı olduğunuzu ya da yanlış yaptığınızı asla kabul etmeyin.  Asla rakibinizin üstün bir yanı olduğunu kabul etmeyin.  Asla kendinizden başka birine hareket alanı bırakmayın.  Asla kabahat ve suç üstlenmeyin.  Sadece bir rakibinize odaklanın ve kötü giden her şeyin suçunu onun üzerine yıkın.  Yargı devlet hayatının efendisi değil, devlet politikasının hizmetkârı olmalıdır.  Bana vicdansız bir medya verin, size bilinçsiz bir halk sunayım.  Her zaman etrafınızda bir yalaka ordusu bulundurun. Prestij ve karizma sahibi lider, propaganda işini çok kolaylaştırır. İlk sözü kim ne kadar güçlü ve bağırarak söylerse, o kazanır. Önemli olan aydınlar değil kitlelerdir. Çünkü onları kandırmak çok kolaydır.”

Misafir Avatar
HİÇ BİR ALLAH KULU KUTSANMAMIŞTIR..! CAHİL VE NANK 2018-04-26 09:40:04 @vatandaş

bizim için kainatta hiç bir nesne ve insan kutsanmış değildir..takva ile yücelir..hile ile alçalır..insan ve cin...
gerisi uydurmadır..peygamberler dahi hata ve günah işlemiş olabilir ki Allah hepsini af etmiş..kutsamamıştır..
kimse kendisini yüce hissetmesin..kabri ateşle dolar..ve dolacaktır..
Kabristana gidin bir ölünün ayak dibinde çömelin..ve şu duayı okuyun..O kişinin halini inşaAllah Allah size gösterir....
SUBBUHUN KUDDUSUN REBBENA RABBUL MELAİKETİHİ VEL RUH, ..40 DEFA OKUMA İLE MEZARDAKİ KİŞİNİN RUH AHVALİ OKUYANIN KALBİNE ERİŞECEKTİR..BELKİ GÖREBİLİRDE..

Beğenmedim! (0)
Avatar
25 haziran Güle güle Tayyip 2018-04-26 00:53:07

https://www.youtube.com/watch?v=XHogou-Zv0s

Misafir Avatar
BB 2018-04-26 11:33:05 @25 haziran Güle güle Tayyip

25 haziran Güle güle Tayyip x---NİYE ? MEYDAN SİZE KALSIN İYİ ÇALASINIZ DİYEMİ

Beğenmedim! (0)