AKP ve MHP'li seçmen 'Cumhur İttifakı'na nasıl bakıyor?

Adil Gür'ün sahibi olduğu A&G Araştırma, yaptığı son kamuoyu yoklamasında Afrin Operasyonu ve AKP ile MHP arasında yapılan seçim ittifakına halkın bakışını araştırdı. Son kamuoyu yoklamasının sonuçlarını açıklayan Gür, "AKP ile MHP arasında gerçekleştirilen Cumhur İttifakı'nı doğru buluyor musunuz?" sorusuna iki partinin seçmeninin "yüzde 50,7'nin doğru buluyorum, yüzde 49,3'ün ise doğru bulmuyorum" dediğini kaydetti.

AKP ve MHP'li seçmen 'Cumhur İttifakı'na nasıl bakıyor?

Adil Gür'ün sahibi olduğu A&G Araştırma, yaptığı son kamuoyu yoklamasında Afrin Operasyonu ve AKP ile MHP arasında yapılan seçim ittifakına halkın bakışını araştırdı. Son kamuoyu yoklamasının sonuçlarını açıklayan Gür, "AKP ile MHP arasında gerçekleştirilen Cumhur İttifakı'nı doğru buluyor musunuz?" sorusuna iki partinin seçmeninin "yüzde 50,7'nin doğru buluyorum, yüzde 49,3'ün ise doğru bulmuyorum" dediğini kaydetti.

08 Mart 2018 Perşembe 19:36
AKP ve MHP'li seçmen 'Cumhur İttifakı'na nasıl bakıyor?

"Zeytin Dalı Harekâtı başarılı mı?" sorusuna yüzde 83  evet dedi

 Gür, "Zeytin Dalı Harekatı'nı başarılı buluyor musunuz?" sorusuna ise her 100 kişiden 83'ünün "evet başarılı buluyoruz" cevabını verdiğini belirtti.

İşte son kamuoyu yoklamasından çıkan sonuçlar:

AKP ve MHP seçmeninin yarısı ittifakı doğru buluyor

İkinci bir ankette ise kamuoyunun siyasi ittifaklara nasıl bakıldığı araştırıldı.

"AK Parti ile MHP arasında gerçekleştirilen Cumhur İttifakı'nı doğru buluyor musunuz?" sorusuna doğru buluyorum diyenlerin oranı 50,7 oldu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.03.2018 21:30
Anahtar Kelimeler:
AKPMhpCumhur İttifakı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TABAN BASKA 2018-03-08 20:10:36

TAVAN BASKA

Misafir Avatar
soy önemli 2018-03-09 09:38:58 @TABAN BASKA

Bozuk soy ne kötü bişedir her damarında mutlaka fitne vardır. şimdi soysuzluk yaparak akp mhp ittifakının oyunu düşük gösteriyorlar dahada büyük soysuzluk akp mhp yüzde altmış yetmiş yüzde seksen oy alırsada bak bak çaldılar diyecekler. bu kadar soysuzluk işte . bu tiplere bu halk itibar edermi * bunları sandığa gömmek boynumuzun borcu olsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Ramazan x-- cevap 2018-03-09 09:36:33 @TABAN BASKA

Kılıçdaroğlu gibi bu ramazan adli yorumcuda KOOOOMMİCK. çok komikler yahoooo:-)))))))))))

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ramazan 2018-03-08 21:12:03

AKP MHP ittifakinin oy oranlari yaklasik % 35 civari ama oylar calinirsa % 60 in üzeri cikar. MHP secmeninin % 95 i baska partilere kayacak. Bahceli ise Esek nali toplayacak.

Avatar
mazlumun ahh.ını çekmek istemiyorsan? 2018-03-08 22:06:09

bunlara oy verirsenn vebalini ka et vermeyenlerin vebali boynunda olur.
millet aç bunlar tok..hala sen bunlardan umut ve medet bekliyorsan demekki oy vermeyenlere zulum ediyorsun.
24 sene köprüye para ver..onlarda keyf etsinler..vatandaş..unutma ölüm var..arkanda ahhhh var.
emekli ve fakir sürünürken sen bunlara oy verirsen oy vermeyenlerin ahhhı kabul etmiş olursun..AKLINI KULLAN..kimsenin kimseye faydası yoktur..ölürkende diriykende..

Avatar
igrencsiniz, hayatiniz yalan 2018-03-08 22:33:40

anketini al yan cebine sok, orda yumurtlar deve kusu olur sonra da o deve benim nerem dogru der.

Avatar
111 2018-03-09 02:40:17

bahçesiz şerefsizi karşısındaki hırsıza nasıl bakıyor korkak pasif gözlerle şerefsiz bahçesiz

Avatar