banner82

AKP'ye böyle oy istedi...

İstanbul Üsküdar'da 24 Haziran seçimleri ile ilgili Süleyman Çakır isimli şahıs, AKP'ye oy vermeyen Müslümanların namazının ve orucunun gittiğini söyleyerek oy istedi.

AKP'ye böyle oy istedi...

İstanbul Üsküdar'da 24 Haziran seçimleri ile ilgili Süleyman Çakır isimli şahıs, AKP'ye oy vermeyen Müslümanların namazının ve orucunun gittiğini söyleyerek oy istedi.

24 Mayıs 2018 Perşembe 16:21
AKP'ye böyle oy istedi...

İstanbul Üsküdar'da 24 Haziran seçimleri ile ilgili sokak röportajındaki sözleriyle fenomen olan Süleyman Çakır şimdi de AKP standında konuşturuldu. Çakır, AKP'ye oy vermeyen Müslümanların namazının ve orucunun gittiğini söylemesi sosyal medyada büyük tepkilere neden oldu.

Yaşlı adamla yapılan röportaja bir kadın vatandaşın karışmasıyla, yaşlı adam çileden çıkmış, vermiş olduğu tepki sırasında “Röportaj” yerine “Kürtaj yapıyoruz burada” demesi de sosyal medyada çok konuşulanlar arasına girmişti.

"Kürtaj dede" olarak anılan militan AKP'li Süleyman Çakır'ın, bu kez AKP standında konuşması sosyal medyanın gündemine oturdu. Çakır, çevresinde duran vatandaşlara seslenirken, “Sabaha kadar namaz kıl, eğer dört ayaklı domuz eti yiyen emperyalist hainin razı olduğu mühürü vurarsan, ne namazı ne orucu, gitti, gitti…” diye belirtti.

"Vallahi oyuna gelmeyelim" diyen Çakır, "Daha önceki bir Cumhurbaşkanı vardı, işine geleni imzaladı, işine gelmeyeni imzalamadı, o hain de gitti" dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SAVCILAR LUTFEN GOREVE 2018-05-24 16:38:19

Süleyman Çakır isimli şahıs, AKP'ye oy vermeyen Müslümanların namazının ve orucunun gittiğini söyleyerek oy istedi.BU DOGRUYSA MILLETI KANDIRAN BU SAHIS YARGILANMALI MILLETI KANDIRMAK SUCTUR

Misafir Avatar
moldovadan gelen 2018-05-24 18:52:26 @SAVCILAR LUTFEN GOREVE

domuz etlerinden en cok bu alcak it soyu yemis karnina baksaniza hamille deilse yaldan k4remikten bolca zikimlanmiss

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-24 18:50:07 @SAVCILAR LUTFEN GOREVE

Hem suç işliyor,hem Allaha şirk koşuyor sığır aleyhisselam,farkında değil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürk'ün İslama yaptığı hizmeti Osmanlı yapmadı 2018-05-24 17:14:36 @SAVCILAR LUTFEN GOREVE

https://www.youtube.com/watch?v=SV9oelbhPnE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
500 Ton Domuz Eti kime yedirildi 2018-05-24 17:09:54 @SAVCILAR LUTFEN GOREVE

Moldava'dan alınan 500 Ton Domuz Eti kime yedirildi / Hasan Aydin
https://www.youtube.com/watch?v=KN3566Agz5U

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-05-24 17:00:02 @SAVCILAR LUTFEN GOREVE

bunu diyenin ve buna destek verenlerin ta a...na kym.

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-24 16:36:59

MUHARREM INCE

Avatar
MUHARREM INCE BEY diyorki 2018-05-24 16:39:05

Erdoğan'a iki sorum olacak. Bu sorulara cevap bekliyorum. Cumhurbaşkanlığının 2917 bütçesi Ocak ayı 15 milyon Şubat 26 Mart 27 milyon Nisan 27 Mayıs Haziran26,Temmuz 32,Ağustos 26,Eylül 29, Ekim 24,Kasım 29 Aralık kaç para 359 milyon. Bu nedir? Cumhurbaşkanlığına ödenek ayrılmış. Sanki devlet malı deniz hikayesi var ya. Ey Erdoğan sen kimin parasını harcıyorsun? Yazık değil mi günah değil mi? 2007 Cumhurbaşkanlığı bütçesi 33 milyon 2014'te 199 milyon 2018'de 845 milyon. 2007'den 2018'e 25 kat artmış harcadığı para

Avatar
Süleyman Çakır 2018-05-24 16:40:16

utanmiyormusun milleti dinen kandirmaya senin yaptigin ALLAH katinda suctur ALLAH a SIRK KOSUYORSUN

Avatar
ehsan 2018-05-24 16:41:21

sarlatan din tüccari zindik yobaz hadi ordan imanmi var sende .

Avatar
cafer 2018-05-24 17:00:26

Benim müslümanlığımı,Orucumu,Namazımı sorgulayamasın terbiyesiz AKP Sokak köpekleri.

Avatar
cevher doğanay 2018-05-24 16:51:25

YA APTAL BUNLAR YOKKEN DEDELERİMİZ BABALARIMIZ BİZLER NAMAZ KILAR SİYASETİ HİÇ DÜŞÜNMEZDİLER DİN NERDE BUNLAR NERDE KAFAN SAMAN DOLU MU MİLLET NE YAPSIN KAFANA NE DİYELİM BEN OLSAM SENİ İÇERİ ATARİM.

Avatar
500 Ton Domuz Eti kime yedirildi 2018-05-24 17:09:12

Moldava'dan alınan 500 Ton Domuz Eti kime yedirildi / Hasan Aydin
https://www.youtube.com/watch?v=KN3566Agz5U