banner87

AKP'ye ve MHP'ye dokunan yanıyor: O vatandaş da tutuklandı!

Sosyal medyada Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a karşı paylaşımlar yapan Turgay İnce tutuklandı.

AKP'ye ve MHP'ye dokunan yanıyor: O vatandaş da tutuklandı!

Sosyal medyada Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a karşı paylaşımlar yapan Turgay İnce tutuklandı.

27 Temmuz 2018 Cuma 09:08
AKP'ye ve MHP'ye dokunan yanıyor: O vatandaş da tutuklandı!

Odatv'de yer alan habere göre, Avukat Burak Bekiroğlu’nun girişimleri sonucu, Kadıköy ilçe Emniyet Müdürlüğü ve Başakşehir ilçe Emniyet Müdürlüğünün ortaklaşma çalışması sonucu yakalanan İnce, önce gözaltına alındı daha sonra sevk edildiği nöbetçi mahkemece tutuklandı.

İşte İnce’nin bazı paylaşımları:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.07.2018 13:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
zaferabi 2018-07-27 10:30:42

AZİZ NESİN ÜLKENİN %60I APTAL DERKEN KIZMIŞTIK..OYSA NE KADAR HAKLIYMIŞ..HATTA %60 TAN DA FAZLASI..ÜLKEYİ TEK ADAMA (NE KADAR ADAM OLDUĞUDA TARTIŞILIR) BIRAKMAK KADAR SALAKÇA BİŞEY OLAMAZ..DEMOKRASİDEN VAZGEÇEN TEK ÜLKE BİZ OLMALIYIZ SANIRIM..BAŞKA ÖRNEK YOK..

Misafir Avatar
ATATÜRK'ÇÜ - WWW.ULUSALRADYO.COM - FM 100.8 MHZ 2018-07-31 16:57:53 @zaferabi

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ANTİ TAYYİP,,,,,,,,,,,,, adlı yorumcu 2018-07-27 17:39:06 @zaferabi

resmen sapık herif. ne eleştirmesi bu manyak biri. piskopat biri. karantnalık biri.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Star gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Nuh Albayrak 2018-07-27 13:57:24 @zaferabi

Türkiyeyi artık o çocukları” yönetmiyor. Alin götünüze sokun sizin gazeteniz tayyip sevdalilari....

Beğenmedim! (4)
Avatar
Muttalip 2018-07-27 11:10:04

Ülkeyi soyanlari seyreden vatan hainleri, size dünyanin en büyük kazigi bile az. Afrikalilar dahi tayyipe tepki gösterirken siz şakşaklayin, Ben sizin cobaninizim diyerek sizi geviş getiren hayvanlara benzetti yine hüüülllloooogggg sesleri cikardiniz.. Lan susun da sizi insan zannedelim. Ac insanlar soygunculari seyrederek mutlu oluyorlar, nir tek türkiyede var.

Misafir Avatar
ATATÜRK'ÇÜ - WWW.ULUSALRADYO.COM - FM 100.8 MHZ 2018-07-31 16:58:10 @Muttalip

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
06 2018-07-27 11:16:01

tayyip coban olarak sigirlarin basindan ayrilinca , sigirlar buraya toplanmis. 30 yil ceza ile yargilanan papazi serbes birakiyorlar gikiniz cikmiyor. iste siz bu kadar vatan seversiniz...

Misafir Avatar
06 2018-07-27 11:54:35 @06

Bana cevap yazinca kendini bir sey zannediyorsun! Sana tek harf dahi harcamam catla patla !!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
: @06 x--cevp 2018-07-27 11:47:00 @06

ıt: @06 x--------------------Erdoğanın partisine oy verenler başarı için yapılan hizmetler için yapılacak hizmetler için oy veriyor ve vatan severdirler. PEKİ CHP YE OY VERENLER?
ULAN SİZİN AKLINIZA ÖNCE MERALI SOKTULAR ONUN PEŞİNE GİTTİNİZ ÇIKARDILAR KAFANIZDAN SELAHATTİN DEMİRTAŞA YÖNELTTİLER GİTTİNİZ, M VEKİLLERİNİZİ BİLE SATTILAR, SONRA M İNCEYE YİNELTİLER PEŞİNE TAKILDINIZ. SONRA KIZDINIZ BİR İNCEYE VURDUNUZ, BİR KILIÇDAROĞLUNA. SİZN ESAPIKSINIZ. NE KOYUN SÜRÜSÜ SİZDEN ŞEREFLİDİR BE.. koyun sürüsü gibi basın sizi nereye yönlendirse oraya yürüyorsunuz. koyunlar öküzler.

Beğenmedim! (17)
Avatar
Lahey 2018-07-27 11:45:06

06..yüzde yüz haklı.
Akp denen yobaz takımı hukuk adına birşey bırakmadı..şantajla dış politika yürütüyor tek adam(diktatör).

Avatar
Nurali Boz 2018-07-27 11:44:34

Devletin basindaki sultanin millete hakaret etme ozgurlugu varsa milletinde ona hakaret etme ozgurlugu vardir sen bastaki olarak saygili isen sana kimse saygisizlik yapmaz

Avatar
Lahey 2018-07-27 10:11:30

70 bin tane öğrenci içerde..5 bin akademisyen sorgusuz işinden atįldı 200 civarında gazeteci içerde...bu liste uzar gider.
Gül pembe demek Tugay ince haklı bu oluşuma evet diyen şerefesiz diye anılır

Misafir Avatar
erciyesli ### iftiraciya 2018-07-27 11:50:26 @Lahey

"devletin askerini polisini şehid eden katilleri sevimli ve haklı gösteriyorlar." Yalan yazanin anasini fetöcü pezevenkler s......... oldumu?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erciyesli 2018-07-27 11:42:26 @Lahey

aynen ahlaksızlar ahlaksızlara ön ayak olmuş. DEVLETİN BAŞKANINA HAKARET edenleri masup gösteriyorlar, devletin askerini polisini şehid eden katilleri sevimli ve haklı gösteriyorlar. bu şerefsizlere sahip çıkan şerefsiz yorumcularıda görüyorum. ulan bu vatan sizinde vatanınız, bu başkan sizinde başkanınız. siz ne yobaz soysuz yaratıklarsınız? kime ve neden bu kininiz?

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
sahtekar haberci 2018-07-27 10:34:05 @Lahey

Şerfsiz şerefsizce başlık atmış. ERDOĞANI ELEŞTİRDİ TUTUKLNDI diyere. şerefsiz herif desene ERDOĞANA HAKARET ETTİ, AK PARTİLİLERE HAKARET ETTİ TUTUKLANDI diye.

Beğenmedim! (22)
Avatar
APATİ 2018-07-27 12:27:07

Bir ülkenin nufusunun en az %52 si beyin yerine iki tel taşıyan ampullerden oluşursa kendi geleceklerini tek bir adamın iki dudağının arasına bırakmalarının şaşırtıcı bir tarafı yok!!Nasıl hak ediyorlarsa öyle yönetiliyorlar !Zararı gören kendileri üzülür müyüm asla!!Ekmek zamlanmış şu zamlanmış bu zamlanmış bana ne böyle olmasını kendileri istediler!Bizi etkiler mi hayır onlar için üzülür müyüm asla!Kendi düşen ağlamaz!

Avatar
abc 2018-07-27 11:37:56

DEMOKRASİ, veya HUKUK,Ruhlarına Fatiha,Doğrular her zaman Acıtır,Demek ki Aykırı şeyler yazanlar KOTESE,Zaten bundan dolaya Bir yığın yeni CEZAEVİ yapmakla Övünüyorlar,HALKIN Çoğu da zaten AZİZİ Nesinlik,