AKP’den Kılıçdaroğlu’na dolar kuru tepkisi

AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Sözcüsü Mahir Ünal, "Dolar kuru ile ilgili dalgalanmanın manipülatif olduğu ortadayken Kılıçdaroğlu, aldığı pozisyon ile Türkiye karşıtlarının safında yer almıştır'' dedi.

AKP’den Kılıçdaroğlu’na dolar kuru tepkisi

AKP Genel Başkan Yardımcısı ve Sözcüsü Mahir Ünal, "Dolar kuru ile ilgili dalgalanmanın manipülatif olduğu ortadayken Kılıçdaroğlu, aldığı pozisyon ile Türkiye karşıtlarının safında yer almıştır'' dedi.

11 Ağustos 2018 Cumartesi 19:35
AKP’den Kılıçdaroğlu’na dolar kuru tepkisi

AKP Sözcüsü Mahir Ünal, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun, Türkiye'ye yönelik kur manipülasyonu destekli uluslararası operasyon düzenlenirken operasyonun sözcülüğünü üstlenmesine şaşırmadıklarını kaydetti.

'SİYASİ KARABORSACILIK'

AK Parti Sözcüsü şunları söyledi:

"Hükümete yönelik 'yaptırım paketi' adı altında yalan, yanlış, iftira dolu tüm argümanlarını bu pakete doldurması, tam anlamıyla bir siyasi karaborsacılıktır.''

''Bugün yaşananlara ve açıklamalara bakıldığında dolar kuru ile ilgili dalgalanmanın manipülatif olduğu ve ekonomik gerçeklerle bağdaşmadığı apaçık ortadayken Kılıçdaroğlu, aldığı pozisyon ile Türkiye karşıtlarının safında yer almıştır.''

'MEŞRUİYETİ TARTIŞMALI GENEL BAŞKAN'

''Kılıçdaroğlu bilmelidir ki Türkiye, bugüne kadar kendisinin de sözcülük görevini üstlendiği onlarca hamleyi, Cumhurbaşkanımızın dik duruşu, milletimizin kenetlenmesi ile aşmıştır. Bu sebeple Recep Tayyip Erdoğan lider, Kılıçdaroğlu ise meşruiyeti tartışmalı bir genel başkandır."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-08-11 19:48:35

Ya siz hangi taraftasiniz?....sizin cumhurbaskaniniz diyor ki, onların doları varsa bizimde Allah'ım iz var,iyide doları nizi bozdurun derken size göre hangi kesime sesleniyor? Öyleya sizin kesim dindar ,kesin Allah'ı seçmişlerdir (!) Doları değil ya,...hatta bir önceki malvarlığı bildiriminde sizin cumhurbaskaniniz 200 000 doları olduğunu belirtmişti,yani o zaman oda seçimini dolardan yana kullanmisti..sen git yastık altında dolar saklayan hacilarini kandir

Misafir Avatar
Allahi 2018-08-12 00:03:07 @Okur

olmayanlardan istiyor yastik altindaki dövizlerin bozdurulmasini

Beğenmedim! (0)
Avatar
dolar kuru amerika yuzunden diyelim euro kurunun 2018-08-11 19:54:50

artmasi neyin nesi ????

Misafir Avatar
cevap.. 2018-08-11 21:40:12 @dolar kuru amerika yuzunden diyelim euro kurunun

türkiyenin ekonmisi iyi yönetilmediginden asiri derece borclandi, borcunu borcla bile ceviremiyen türkiyenin para degeri bu yüzden deger kaybediyor. Sadece dolara karsi degil, diger para birimleri icin de gecerlidir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
YILDIRIM 2018-08-11 20:09:14

Sayın Erdoğan; Madem Halkımızdan DOLAR' larını Bozdurmasını istiyorsunuz, Siz de DOLAR ile yapılan Tüm Köprü ve Otoyol Ücretlerini TL çevirin, Şehir Hastanelerinin Ödemelerini TL ye çevirin, Tüm İhaleleri TL ye çevirin, HAYDİ SIRA SİZDE; İstemek tamam da SİZ de YAPACAKLARINIZI YAPIN da görelim. Tabii SAMİMİYSENİZ. Saygılarımla

Avatar
Birbilen 2018-08-11 20:16:24

Elin s....yle gerdeğe girdiniz bol bol borçlanıp yandaşlarınıza akıttınız şimdi elin adamı parasını istiyor neymiş dış güçler operasyon yapıyormuş tatlı tatlı yemenin acı acı o....surması olur herkes sizin koyunlarınız gibi her söylediğinize inanmıyor hadi ordan.

Misafir Avatar
@Birbilen x------06 2018-08-11 23:52:25 @Birbilen

Arkadasim dis gücler neden alacagi olan bir devletin iflasini istesin ? manyaklarmi , adam verdigi parayi geri almak icin destekler .Ama gel görki tayyip cok kurnaz milleti susturmak ve yaninda tutmak icin hep dis gücler kozunu oynuyor . milletin bir kismida hellloooggg feryat figan ve mehter takimi! Milleti iyi hödüklestirdiler !!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
pisikiyatri uzmanı doktoru cabbar çabukatlar 2018-08-11 19:50:47

bu kişileri hemen müşahade altına alıyorum.maaşını dahi yalnız çekemez ve harcıyamaz vasi olarak yanında birisi olmadan sokaga dahi çıkamazlar

Avatar
ekonomik kriz var 2018-08-11 19:56:16

onu bunu sucluyarak ortbaz edemezsiniz simdiki ekonomik kriz 2001 krizinden beter satilcak neler kaldiki ???

Avatar
Gene madur 2018-08-11 19:57:33

Ellerinden tek gelen bu fox tv ve kilicdarogluna çamur atmak çünku bunlardan baska konuşabilecek kimse kalmadi bunlarda sussa ne yazar ayrica Allahin isi gucu yok bizim alip alip yedigimiz dolarlarimi kurtaracak alirken iyi Allah verdirtiyo geri odeme gelince kotu Allah bize yardim eder .etmez kardesim etmez Allah bizim yedimiz paralar icin bize yardim etmez ülke batti gitti suclu abd tox tv kilicdaroglu ne guzel sistem

Avatar