AKP’li başkan muhaliflere 'kafirler' dedi... Tepkiler yağdı

AKP Alanya Kadın Kolları Başkanı Gülay Özen, AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan’a muhalif olan isimlere ‘Kafirler’ dedi. 12 Nisan’da Alanya Kadın Kolları Başkanlığı görevine gelen Özen, “Kâfirler bir olup birleşse ne çıkar… Bizim Reis lakaplı liderimiz var. Reisimizi 24 Haziran’da başkan yapacağız ” diye yazdı. Özen’in bu paylaşımına tepki yağdı.

AKP’li başkan muhaliflere 'kafirler' dedi... Tepkiler yağdı

AKP Alanya Kadın Kolları Başkanı Gülay Özen, AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan’a muhalif olan isimlere ‘Kafirler’ dedi. 12 Nisan’da Alanya Kadın Kolları Başkanlığı görevine gelen Özen, “Kâfirler bir olup birleşse ne çıkar… Bizim Reis lakaplı liderimiz var. Reisimizi 24 Haziran’da başkan yapacağız ” diye yazdı. Özen’in bu paylaşımına tepki yağdı.

26 Nisan 2018 Perşembe 13:29
AKP’li başkan muhaliflere 'kafirler' dedi... Tepkiler yağdı

CHP Çukurova İlçe Başkanı Zihneti Emre ‘Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'a seslenmek istiyorum. Kendisine oy vermeyen ya da oy vermek istemeyen insanları kâfir ilan eden AKP Alanya İlçe Kadın Kolları Başkanı Gülay Özen hakkında ne düşünüyor? Gülay Özen'in bu sözleri kendisi için ne ifade ediyor?” diye sordu.

YARGILANMASI GEREKİYOR

CHP Çukurova İlçe Kadın Kolları Başkanı Sonay Gültekin Özel ise “Çağdaş bir ülkenin, aydın bir kadını olarak Alanya AKP Kadın Kolları Başkanı Gülay Özen'in kullandığı ifadelerden utandım. Bu çağda bu nasıl bir mantık, bu nasıl bir anlayış, bu nasıl bir inanış anlamak, anlayabilmek mümkün değil. Ne demek kâfirler bir olup birleşse? Bu ülkede sadece AKP'ye oy verenler mi Müslüman? Gülay Özen'in AKP'den ihraç edilmesi bir şey ifade etmez, derhal hakkında soruşturma açılmalı, halkı kin ve düşmanlığa tahrik etmek suçundan yargılanmalıdır” dedi

SAADET: TEVBE ETSİN

Saadet Partisi Alanya İlçe Başkan Yardımcısı Hüseyin Arıca da, “Bu sözünden dolayı tevbe etmesini ve özür dilemesini bekliyoruz, hakkımızı helal etmiyoruz. Bugün ülkemize yapılabilecek en büyük tehlike kutuplaşmadır, ayrıştırmadır” dedi.

AKP İlçe Kadın Kolları Başkanı Özen, paylaşıma gelen tepkiler üzerine kafirler kelimesinin yanına parantez içerisinde (Tüm Türkiye Düşmanları) ifadesini ekledi. Mesajını, “Kafirler (tüm Türkiye düşmanları) bir olup birleşse ne çıkar… “Reis” lakaplı liderimiz var bizim” diyerek değiştirdi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-04-26 14:18:21

BiZiM REYiSiMiZ DEYiLDiR SENiN GiBi UYUSTURUCU KULANAN HAYAT KADINLARININ REYiSi OLABiLiR VE SECiMi DE COKTAN KAYBETMiSTiR BAZI ÖLÜLER KOKUYOR ÖLDÜKLERiNi ANLAYANA KADAR

Avatar
cafer 2018-04-26 13:48:40

Devlet devlet olsaydı kafir diyen dilini keser bilmem nerene bırakırlardı.

Misafir Avatar
yani.. 2018-04-26 19:52:48 @cafer

orda akkadınlar yazıyor ama bu kadın kapkara resimde

Beğenmedim! (0)
Avatar
VATANDAŞ 2018-04-26 13:56:40

Bre gafil yetiştirmeye çalıştığınız dindar İHL okuyan veya mezun nesil sen ve senin gibi afuşteler yüzünden DEİST yada ATEİST oluyor. Bir nesili perişan ettiniz. Gençler bakıyor öğrendiğim yüce dinimiz ve sevgili peygamberimizin öğretileri ile sen ve senin gibilerin yaptığı yalan dolan riya fuhuş rüşvet yalakalık vb.çirkin hareketleri bağdaştıramıyor. Yazıklar olsun sizlere. Sen cami tuvaletleri ve gizli odalardaki fuhuş yaptığını ve evli çoluk çocuk sahibi siyasi adamlara makam uğruna yaptığın fuhuşu kapatmak için reklam kokan hareketler bunlar. Eğer bu konuda özür dilemezsen başına gelecekleri duşun. Alanya halkı seni tanıyor. Seni fetoş seni.

Avatar
VATANDAŞ 2018-04-26 13:39:35

Faşist lider Hitler'in tanıtım ve propagandan sorulu bakan Goebbels'in ürettiği propaganda ilkelerini günümüzde Kutsanmış adam devamlı kullanıyor. Kullandığı ilkelerden örnekler var “ Yalan söyleyin mutlaka inanan çıkacaktır. Olmazsa yalana devam edin. Bir şeyi ne kadar uzun süre tekrarlarsanız, insanlar ona o kadar fazla inanırlar.  Bir insana yalan olsa bile bir söylemi sürekli tekrarlarsanız, o söylemin nereden geldiğini unutur ve kendi fikri gibi benimser ve savunur.  Söylediğiniz yalan ne kadar büyük olursa o kadar etkili olur ve insanların o yalana inanması da o kadar kolaylaşır.  Halkı her zaman ateşleyin, asla soğumasına ve düşünmesine izin vermeyin.  Halk büyük yalanlara, küçük yalanlara göre daha çabuk inanır.  Hatalı olduğunuzu ya da yanlış yaptığınızı asla kabul etmeyin.  Asla rakibinizin üstün bir yanı olduğunu kabul etmeyin.  Asla kendinizden başka birine hareket alanı bırakmayın.  Asla kabahat ve suç üstlenmeyin.  Sadece bir rakibinize odaklanın ve kötü giden her şeyin suçunu onun üzerine yıkın.  Yargı devlet hayatının efendisi değil, devlet politikasının hizmetkârı olmalıdır.  Bana vicdansız bir medya verin, size bilinçsiz bir halk sunayım.  Her zaman etrafınızda bir yalaka ordusu bulundurun. Prestij ve karizma sahibi lider, propaganda işini çok kolaylaştırır. İlk sözü kim ne kadar güçlü ve bağırarak söylerse, o kazanır. Önemli olan aydınlar değil kitlelerdir. Çünkü onları kandırmak çok kolaydır.” KANDIRMAYAN VE KANDIRILMAYAN BİR LİDERE İHTİYACIMIZ VAR

Misafir Avatar
millet ac ac et -----------koç 2018-04-26 18:31:05 @VATANDAŞ

millet ac ac et yiyemiyor millet borc bataginda------------yalancı o çocuğu . ulan 16 sene önce bu halk marketlerde bişe bulamıyordu almaya. öğretmenler memurlar ekiş garsonluk yapyordu, limon satıyordu. ulan soysuz iftira etmekten utanmıyorsunuz ALLAH dan da korkmuyormusunuz?
ulan bu ülkenin AKP öncesi hükümetler sol hükümet ve askeriye yıllarca bir teş iş yaptı TÜRBAN LA MÜCADELE ETTİ ülkeye yatırım yapılmadı çağın gerisinde kallmıştık. AKP dünya devleti yaptı Türkiyeyi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
millet ac ac et yiyemiyor millet borc bataginda 2018-04-26 14:58:16 @VATANDAŞ

bayan Gülay Özen Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy AKP 2018-04-26 14:55:39 @VATANDAŞ

Cumhurbaşkanlığı seçimlerine girecek olan her adayın üniversite diplomalarının yayınlamasını talep ediyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
25 haziran Güle güle Tayyip 2018-04-26 14:55:01 @VATANDAŞ

https://www.youtube.com/watch?v=XHogou-Zv0s

Beğenmedim! (0)
Avatar
Metin 2018-04-26 13:56:49

varsayalim biz kafiriz, ya sen?!

Avatar
Anti Emperyalist 2018-04-26 13:34:48

Avrupalılar eskiden müslüman ülkelerde demokrasi olmaz derlerdi: tuhafıma gider ve kızardım. Galiba onlar haklı....

Avatar
Kazim Dagli 2018-04-26 14:10:22

Bu da isi ogrendi yalakalik yap isi veya ihaleyi kap.

Avatar
Alanya'lı 2018-04-26 14:03:14

İsteyen varsa bu orospunun yaptığı haltları ispatlarım Takıldığı yerler camiler ve evleri yayınlarım elimde çok materyal var isteyenle paylaşırım. Bu fahişe bizleri ve Alanya'yı rezil etti.

Misafir Avatar
ıt: @Alanya'lı x------REZİL sensin 2018-04-26 18:32:36 @Alanya'lı

@Alanya'lı x---rezil sensin. ahlak yok, vicdan yok, bilgi yok, vatan aşkı yok, din derdi yok. vay zavallı seni vayyyyy

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
abuuu 2018-04-26 14:58:57 @Alanya'lı

abuuuu

Beğenmedim! (0)