AKP'li Başkan, Saidi Nursi hayranı çıktı!

Antalya 'nın AKP'li Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, Nur cemaatinin kurucu ismi olan Saidi Nursi Kültür Evi’nin açılışını yaptı. 

AKP'li Başkan, Saidi Nursi hayranı çıktı!

Antalya 'nın AKP'li Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, Nur cemaatinin kurucu ismi olan Saidi Nursi Kültür Evi’nin açılışını yaptı. 

14 Aralık 2017 Perşembe 22:13
AKP'li Başkan, Saidi Nursi hayranı çıktı!

Aliseydi KARAGÖZ / YURT 

Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından Kastamonu'nun İnebolu İlçesinde 1 milyon 167 bin liraya restore edilen binanın açılışına Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, AKP Isparta Milletvekili Said Yüce, AKP Kastamonu Milletvekili Metin Çelik, Kastamonu Belediye Başkanı Tahsin Babaş ve İnebolu Belediye Başkan Vekili Ayşe Baysal ile vatandaşlar katıldı. 

“HİZMETTE BULUNMAK BENİM İÇİN BİR ŞEREF” 

Açılış töreninde yaptığı konuşmada, Saidi Nursi' ye övgüler yağdıran ve merhum babasının da Risale-i Nur hizmetinde bulunduğunu belirten AKP'nin Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, “ Tarihi binanın restorasyonu benim için gerçekten çok farklı bir önem taşıyor. Bu kadar güzel bir şekilde restore edip, Türk kültür dünyasına kazandırmış olmanın gerçekten bahtiyarlığını hissediyorum. 

Bu vesileyle babamı da rahmetle anıyorum. Bu hizmete katkı koymak benim taşıdığım en büyük miraslardan bir tanesidir. Üstad'ın hayatının, ilminin zenginliği hep eserlerinde mutlaka yer bulmuştur. İşte bu manevi mirası yaşatmak, buna bir nebze hizmette bulunmak benim için de şeref olmuştur." dedi. 

“HALKIN BİR KURUŞUNU YEDİRMEYİZ “ 

Antalya 'nın AKP'li Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel'in Nur cemaatinin kurucu ismi olan Saidi Nursi Kültür Evini restore edip, açılışını gerçekleştirmesi CHP ve İyi Parti'den sert tepkiler geldi. 

CHP Antalya Muratpaşa İlçe Başkanı Hasan Şahin  “CHP olarak Antalyalıların bir kuruşunu yedirmeyeceğiz. Bunun hesabını başkandan soracağız” dedi. 

CHP Antalya Muratpaşa İlçe Başkanı Hasan Şahin Yurt Gazetesine yaptığı açıklamada, CHP olarak Antalyalıların bir kuruşunu yedirmeyeceğiz. Sayın tabelacı başkan Antalya'ya yatırım yapsın. Eger gerçekten babasının mirasına sahip çıkmak istiyorsa Kastamonu'na belediye başkanı olsun. 

Orada istedigi yatırımı yapabilir. Antalya dururken sen kalk Kastamonu na git Atatürk, Cumhuriyet ve demokrasi düşmanı birisinin evini restore et. Hem de belediyenin bütçesinden. Hem de Antalya halkının parası ile. Bu asla kabul edilemez bir durumdur. Sen bu parayı yani Antalyalıların parasını nasıl çar çur edersin. Sana bu yetkiyi kim verdi. O parada Antalya halkının hakkı var. Biz Antalya halkının parasını kuruşu kuruşuna sormak zorundayız. Bu ödeneği hangi şartlarda ve neye göre ayırdın, bunun hesabını Antalya halkına tabelacı başkan vermelidir “ dedi. 

BİR TEPKİDE İYİ PARTİDEN.. 

AKP li Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel'e bir tepkide Antalya İyi Parti İl Başkanı Av. Nizamettin Sağır'dan geldi. Sağır “Eğer bu para doğru ise, bu Fetö terör örgütünün yaptığı faaliyetlerden arkadaşlar hiç ders almamış görünüyorlar “ diye konuştu. 

İyi Parti Antalya İl Başkanı Av.Nizamettin Sağır Yurt Gazetesine yaptığı açıklamada  “ Ders alınması gereken hadise şudur; Cumhuriyetin dışında bazı değerlerle haraket eden, kurum ve kuruluşları yüceltme başımıza Fetö hadisesini getirdi. Bundan ders alınmamış görünüyor.” dedi. 

Sağır sözlerini şöyle sürdürdü; 

BELEDİYE BORÇ BATAĞINDA 

Antalya Büyükşehir Belediyesi borç batağı içerisinde. Bankalardan para almak için meclis kararları çıkartıyor. Böylesine bir pozisyonda bir paranın bırakın bir milyon lirayı yüz lirayı sokağa atacak hali yok. 

Antalya Büyük şehir belediyesine söylenecek tek şey, Antalya Belediyesi'nin imkanlarını hovardaca harcandığıdır. Yani borç batağı içerisinde olup, bankalardan kredi kullanan bir belediye, bunu yaparsa ne denilir, herhalde bununla ilğili atasözlerimiz var biliyorsunuz, bu atasözlerini hatırlatmakta fayda var.” 

Başkan Menderes Türel'in açılış konuşmasında yaptığı " Bu vesileyle babamı da rahmetle anıyorum. Bu hizmete katkı koymak benim taşıdığım en büyük miraslardan bir tanesidir. Üstad'ın hayatının, ilminin zenginliği hep eserlerinde mutlaka yer bulmuştur. İşte bu manevi mirası yaşatmak, buna bir nebze hizmette bulunmak benim için de şeref olmuştur." sözlerine de değinen İyi Parti Antalya İl Başkanı Av. Nizamettin Sağır “  O şerefi kendi cebinden yapsaydı, daha çok erdemli olurdu. Bu hadiseyi şeref olarak görüyorsa o surumluluğu milletin Antalyalıların parası ile değil, kendi parası ile yapsaydı çok daha faydalı olurdu. Neresinden alırsanız alın komik değil, traji komik. Antalya'nın parası ile şu saltanat sürme işinden vazgeçsinler. “ dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.12.2017 00:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
uzucu 2017-12-14 22:20:35

cemaatler devleti ele gecirmis

Misafir Avatar
çok acı 2017-12-15 08:34:04 @uzucu

chp yi biliyordukda peki iyi partiye ne olduda DİN karşıtı ?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
vatansever turuş. 2017-12-15 08:33:15 @uzucu

Said Nursi nin kitaplarını okuyan insan kendinide kurtarır, ailesinide kurtarır, dünya ve ahiretinide kurtarır. ileri ilim sahibi her çağın adamı Said Nursi.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ülkem 2017-12-15 08:26:48 @uzucu

EYYY yüce Allahım. bu ülkemizi cahillerden, zalimlerden, yobazlardan, din düşmanlarından, fasıklardan, münafıklardan, koru. bu kutsal vatanımızın içinde vicdanı körelmiş, aklı gitmiş, imandan eser kalmamış epey zevzekler var onların şerrindende ülkemizi milletimizi koru Allahım. ülkemiz halkımız, dinimiz , sana emanet yarabbim. bizede bu kutsal değerlerimize sahip çıkacak gücü kuvveti, azmi, cesareti, ilmi bilimi ve beraberliği nasip et Allahım. amin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
::::::::::::::::.4 2017-12-15 08:26:40 @uzucu

ÇEKİLMEDİ Mİ::::::::::::ELMALI HAMDİ YAZIR HAZRETLERİMİZİ KULLANACAĞINI SANIP DA,,,ADINA ÇİRKİN,,,AKLA GELMEYSİCE İŞLER YAPTIRABİLECEĞİNİ SANANLARDAN ,,,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::ÇEKİLMEDİ Mİ AMASYA MÜFTÜMÜZÜ KULLANACAĞINI SANIP DA,,,ADINA ÇİRKİN,,,AKLA GELMEYSİCE İŞLER YAPTIRABİLECEĞİNİ SANANLARDAN ,,,

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
DA,,,NEDİR BU ÜSLUP,,,NEDİR BU LİSAN???????

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
::::::::::::::::.3 2017-12-15 08:23:06 @uzucu

Çekilmedi mi,,,MEHMET RIFAT BÖREKÇİ HAZRETLERİMİZİ KULLANACAĞINI SANIP DA,,,ADINA ÇİRKİN,,,AKLA GELMEYSİCE İŞLER YAPTIRABİLECEĞİNİ SANANLARDAN ,,,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.
Çekilmedi mi,,,SAMİ EFENDİ HAZRETLERİMİZİ KULLANACAĞINI SANIP DA,,,ADINA ÇİRKİN,,,AKLA GELMEYSİCE İŞLER YAPTIRABİLECEĞİNİ SANANLARDAN ,,,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Çekilmedi mi,,,SÜLEYMAN HİLMİ TUNAHAN HAZRETLERİMİZİ KULLANACAĞINI SANIP DA,,,ADINA ÇİRKİN,,,AKLA GELMEYSİCE İŞLER YAPTIRABİLECEĞİNİ SANANLARDAN ,,,
:::::::::::::::::::::::::::::::
Çekilmedi mi,,,SAİDİ NURSİ HAZRETLERİMİZİ KULLANACAĞINI SANIP DA,,,ADINA ÇİRKİN,,,AKLA GELMEYSİCE İŞLER YAPTIRABİLECEĞİNİ SANANLARDAN ,,,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
DA,,,NEDİR BU ÜSLUP,,,NEDİR BU LİSAN???????

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
::::::::::::::::.2 2017-12-15 08:22:04 @uzucu

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15 temmuzlar da görmüşken,,,neler neler geçirmişken,,,[[[[[[[[[[[[şükür elhamdülillah halimize deniliyorken]]]]]]]]][[[[[[[[[[[[[[[[[ATATÜRKÜMÜZ ZAMANI DİYANET İŞLERİ REİSİ,,MEHMET RIFAT BÖREKÇ HAZLETLERİMİZ,,,,(sami efendi hazretlerimiz,,,Süleyman hilmi Tunahan hazretlerimiz,,dibi))))))ulumalarından ,,,,SAİDİ NURNİ HAZRETLERİMİZİ,,,layetten anabilmek ne demektir:::::::::::::.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
::::::::::::::::.1 2017-12-15 08:21:42 @uzucu

HAYATTA EN HAKİKİ MÜRŞİD İLİMDİR((İLAHİYATTA MÜSTESNAİYETTE İLİMDİR Kİ)))

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!nasıl bir habedir bu haber 2017-12-15 01:16:07 @uzucu

SAİDİ NURSİ HAZRETLERİMİZİ bişeyleştireceğini zannetmek gibi,,:::HELE HAKİKİ ATATÜRK ZAMANIMIZ fersah fersah yayılmışken cümle aleme,,,((HALK ALİMİ (atatürkümüzün vefatından sonra….. hapis yatırılmış)))saidi nursi hazretlerimiz hakikatinin ne olduğu,,nu öğrenmişken cümle alem)))),miladi2017de:::::::ne demek"""""""""""SAİDİ NURSİ HAZRETLERİMİZ""""",,,HAYRANI ÇIKTI????????????????

Beğenmedim! (3)
Avatar
Selim 2017-12-14 22:20:49

Şu İngiliz ajanı mı,

Misafir Avatar
AŞKOLSUN:::::::::::::::::::::::::::::::: 2017-12-15 08:41:37 @Selim

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Pirleri bilmeden,,,sultana nasıl varacan,,,
KELAM FIKIH BİLMEDEN,,,NASIL YOL TUTTURACAN????
::::::::::::::::::::::
MEVLANA HAZRETLERİMİZİ,,,BİLMEDEN,,,hacı Bektaşi veli hazretlerimizi nasıl anlayacan??????
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Hacı Bektaşi veli hazretlerimiz,,,cemini bulmadan,,,,SEMAYI NASIL BULACAN???
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
AŞK ((İMAN BİLMEDEN)))))NEREYE VARACAN????
NEDİR BU LİSAN ,,BU ÜSLUP,,,,((AŞKI,,,YANİ İMANI ANLATMAKLA VAZİFELİ,,ANILMIŞ))))SAİDİ NURSİ HAZRETLERİMİZE Kİ,,,,””””””””AŞK OLSUN””””””””””DENİLİYORMUŞ””””””””AŞK OLSUN,,,,HİÇ YAKIŞMAMIŞ,,

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::,hemde bir de sayın mustafa sarıgülün gazetesi diye bilinen,,,yurt gazetesine hiç yakışmamış,AŞKOLSUN

Beğenmedim! (1)
Avatar
fatih 2017-12-14 23:01:00

bunlar din gersi çalışıp sınıfa gelmişler sosyalden matamatikte hep onun için sınıfta çakılıyorlar

Misafir Avatar
ÖYLE,,,,,,,,, 2017-12-15 08:42:02 @fatih

:::::::::::::::,hemde bir de sayın mustafa sarıgülün gazetesi diye bilinen,,,yurt gazetesine hiç yakışmamış,AŞKOLSUN

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gelde ağlama 2017-12-15 00:13:40

Canım Türkiyem bir sürü yobazın Cahilin boş insanların eline gecmiş.gelde ağlama

Misafir Avatar
Gelde ağlama***e cevap 2017-12-15 08:22:04 @Gelde ağlama

Gelde ağlama adlı yorumcu evet gel sen kendine ağla.vAllahi sen kendine ömrün boyu gece gündüz ağlamalısın. ne nüyük bir çılgınlık, ne büyük bir isyan , ne büyük küfür içinde olduğun için gece gündüz ağlamalısın. bre zavallı sana diyeceyim başka bişe yok.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deko Brusk 2017-12-15 00:55:39

FETODE Saidi nursinin Mursidi idi onun yolundan gidiyordu simdi ne oldu demek butün AKP lier FETOCUDUR nur cemaati saidi nursinin yolundan gidenler fetocudirlar

Avatar
Nurali Boz 2017-12-15 01:53:33

AKp demek turkiye cumhuriyetinin bas dusm,ani demektir gayeleri bu cumhuriyeti yikmaktir bu gunmu gordunuz bunu bravo be 2023 neden hedef sectiklerini saniyorsunuz?

Avatar
İsparta 2017-12-15 08:31:50

Said Nursi hazretleri Cumhuriyetimizin kurulduğu zaman ayrı uç gruplara , teröristlere, karşı çıkmış ülkemizin cumhuriyetin kurulmasına büyük katkıları olmuştur. Atatük ile hem fikir olmuş, o zamanda isyan içinde olan kesimleri yatıştırmuştır. Allah rahmaet etsin.

Avatar
Din hürriyettir 2017-12-15 10:58:15

Türkiye halkının dini islamdır.Ve bu yapılan islamiyete büyük yararı olmuş birinin hatırasını yaşatmaktır.İslama gönül vermiş biri bundan rahatsızlık duymaz.Antalya'nın Menderesten önceki halini de biliyoruz fazla söze gerek yok.