AKP’li başkandan kadın vekile çirkin sözler

AKP İzmit İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, İYİ Parti’ye geçen 15 CHP’li isim arasında yer alan Kocaeli Milletvekili Fatma Hürriyet Kaplan’a çirkin bir imada bulundu.

AKP’li başkandan kadın vekile çirkin sözler

AKP İzmit İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, İYİ Parti’ye geçen 15 CHP’li isim arasında yer alan Kocaeli Milletvekili Fatma Hürriyet Kaplan’a çirkin bir imada bulundu.

26 Nisan 2018 Perşembe 13:47
AKP’li başkandan kadın vekile çirkin sözler

CHP'li 15 ismin partilerinden istifa edere İYİ Parti’ye geçmesi hakkında Twiter’da son derece çirkin bir mesaj yayınlayan AKP İzmit İl Başkanı Şemsettin Ceyhan’ın hedefin de ise Kocaeli Milletvekili Fatma Hürriyet Kaplan vardı. Ceylan, sosyal medya hesabından İYİ Parti'ye katılan CHP'li milletvekillerinin fotoğraflarını paylaşarak altına şu yorumu yazdı:

“Abidik-gubidik ittifakının kiralık vekilleri… Daha önce araba kiralandığını gördük, ev kiralandığını gördük ama Milletvekili kiralandığını ilk kez görüyoruz. CHP resmen milletin iradesiyle seçtiği 15 vekili İP'ye dizip kiraladı. Buradan Kılıçdaroğlu'na soruyoruz insan hiç ‘Hürriyetini' kiralar mı?”

Fatma Hürriyet Kaplan ise, “Hakkımdaki çirkin hakaretlerini ve ahlaksız yakıştırmasını şiddetle kınıyorum. Bir anne ve kadına ettiği bu çirkin hakaret nedeniyle kendi karısına, bacısına baktığında yüzü kızarmıyorsa ve tüm bunları kendisine yakıştırabiliyorsa diyecek lafım yok. Bunlar cesur kadınlardan korkarlar. Daha önce aynı terbiyesizliği Meral Akşener'e de yapmışlardı, şimdi bana yapıyorlar. Benden korkmaları çok normal. Daha da korkacaklar'' dedi. (Sözcü)

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cafer 2018-04-26 13:51:16

İşte AKP tiy böyle densiz insanlar sonunu getirir.

Misafir Avatar
chp ye not ----***cvp 2018-04-26 18:52:41 @cafer

ite bak yattigi yere bak, sen önce karnini doyurmaya bak! aclikdan trollük yapiyorsun!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ege----cvp 2018-04-26 18:50:38 @cafer

akp kongresinde bildiri okunurken ayakta sap gibi duranlari unutmadik , esir bile yapmaz. Ama demokrasi ,Cumhuriyet ve Vatan icin dayanisma icerisinde olan saygi deger insanlari bu kadar kücük düsürmek asagiliktir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp ye not 2018-04-26 18:22:01 @cafer

Lütfen acil bana beş altı tane mil vekili lazım çaycılık yapacak ayırın lütfen. elinizde yoksa 24 Hazirandan sonra milletvekili çıkatabilirseniz bana beştane ayırın. para mara yok haa. kıvırmayın. sonra. merale belLEŞ bize de peş KEŞ olsun kuzum.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ege 2018-04-26 18:17:51 @cafer

CHP liler alışmış yalana doğrular bunlara batıyor. yalanmı . akp li sormuş "insan hiç hürriyetini kiralarmı"? bu doğru ve haklı hatta ders olacak soru chp nin zoruneneden gidiyor?
çünküü yarası var gocunuyor.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
EYYY AKP 2018-04-26 15:01:33 @cafer

Cumhurbaşkanlığı seçimlerine girecek olan her adayın üniversite diplomalarının yayınlamasını talep ediyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy Şemsettin Ceyhan once kendi kapinin onune bak 2018-04-26 14:49:50 @cafer

bahceli neler demisti gittiniz ittifak yaptiniz
https://www.youtube.com/watch?v=iavnb5IdMqA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Esas siz hepiniz 2018-04-26 14:36:53 @cafer

hurriyetinizi tek adama verdiniz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ziya 2018-04-26 13:56:34

Salak yobaz hürriyet icin mücadeleyi kiralama ile karistirmis . sahsiyetini satanlari aynada ve etrafinda olanlari göremiyor.

Misafir Avatar
@Ziya x--ciiim bak ****Cevap 2018-04-26 18:57:05 @Ziya

Ya kusura bakma pyd lileri lahmacun yedirip suriyeye gönderdigimizi müslüm beyi agirladigimizi unutmusum. Barzaninin pacavrasinida astik evet haklisin bu saydiklarimi a ka pe yapti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Ziya x--ciiim bak 2018-04-26 18:20:02 @Ziya

Hürriyet ile mücadele evet HDP yi kazandırdınız hürriyet içinmiydi? pkk lılarla pyd lilerle dost sunuz dost oldunuz hürriyet içinmiydi?
fetö suçlularını savundunuz bir kısmınıda beslemeye aldınız hürriyet içinmi bunlar?
ziyacığm sen salaksın biliyormusun?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
1461 2018-04-26 14:08:19 @Ziya

adamların aklı kiraya getiriye çalışıyor para dan başka şeylerde var

Beğenmedim! (0)
Avatar
VATANDAŞ 2018-04-26 13:58:16

Yağdanlıklar sıraya girdi yağ oranına göre Kutsanmış Adam milletvekili adayı yapacak.

Avatar
Taka61 2018-04-26 14:06:37

Senin pisikologa gitmen lazım

Avatar
VATANDAŞ 2018-04-26 14:12:10

Böyle şahsiyetler kendi kazdıkları kuyuya kendileri düşecekler Duvara tosladılar Sn. Kılıçdaroğlu DEMOKRASİ dersi verdi. Çırpınmalar başladı. Anketleri takip ediyorlar şapka düşecek kel görünecek Ankara'da koltuk sevdalısı beyler vatandaş sandıkta hesaplaşacak farkındalığını sizlere hatırlatacak Tok açın halinden anlamazmış bunu sandıkta hesaplaşacak İYİ günlere

Avatar
Nurali BOZ 2018-04-26 14:24:52

Sizde hurriyet diye bir nesne varmi lan G..Kili

Avatar
eyy akp li vekil 2018-04-26 14:36:19

Turkes Mhp den AKP ye gecerken sus pussss oturuyordun

Avatar
VATANDAŞ 2018-04-26 14:06:22

Faşist lider Hitler'in tanıtım ve propagandan sorulu bakan Goebbels'in ürettiği propaganda ilkelerini günümüzde Kutsanmış adam devamlı kullanıyor. Kullandığı ilkelerden örnekler var “ Yalan söyleyin mutlaka inanan çıkacaktır. Olmazsa yalana devam edin. Bir şeyi ne kadar uzun süre tekrarlarsanız, insanlar ona o kadar fazla inanırlar.  Bir insana yalan olsa bile bir söylemi sürekli tekrarlarsanız, o söylemin nereden geldiğini unutur ve kendi fikri gibi benimser ve savunur.  Söylediğiniz yalan ne kadar büyük olursa o kadar etkili olur ve insanların o yalana inanması da o kadar kolaylaşır.  Halkı her zaman ateşleyin, asla soğumasına ve düşünmesine izin vermeyin.  Halk büyük yalanlara, küçük yalanlara göre daha çabuk inanır.  Hatalı olduğunuzu ya da yanlış yaptığınızı asla kabul etmeyin.  Asla rakibinizin üstün bir yanı olduğunu kabul etmeyin.  Asla kendinizden başka birine hareket alanı bırakmayın.  Asla kabahat ve suç üstlenmeyin.  Sadece bir rakibinize odaklanın ve kötü giden her şeyin suçunu onun üzerine yıkın.  Yargı devlet hayatının efendisi değil, devlet politikasının hizmetkârı olmalıdır.  Bana vicdansız bir medya verin, size bilinçsiz bir halk sunayım.  Her zaman etrafınızda bir yalaka ordusu bulundurun. Prestij ve karizma sahibi lider, propaganda işini çok kolaylaştırır. İlk sözü kim ne kadar güçlü ve bağırarak söylerse, o kazanır. Önemli olan aydınlar değil kitlelerdir. Çünkü onları kandırmak çok kolaydır.” KANDIRMAYAN VE KANDIRILMAYAN BİR LİDERE İHTİYACIMIZ VAR

Misafir Avatar
@VATANDAŞ x milleti biktirma ! 2018-04-26 14:47:14 @VATANDAŞ

güc zehirlenmesi bitti simdi buna devam. kenidin bildigi seyleri , millet bilmiyor zannediyorsun ? defalarca tekrarlayip her yere yazmanin ne anlami var? akit gazetesine star gagetesine sabah gazeteise yorum yazsana yobazlar orada!

Beğenmedim! (0)