banner87
Flaş Haber
Kapat

AKP’li Can'dan çok konuşulacak FETÖ itirafı

AKP’li vekil Ramazan Can'dan çok konuşulacak bir FETÖ itirafı geldi. 2013 yılındaki 17-25 Aralık operasyonlarına kadar, siyaset, ticaret ve bürokraside yükselmenin FETÖ ile işbirliğinden geçtiğini anlatan Ramazan Can, “Eğer burada bunun hesabını verecek olanlar varsa başta biz siyasetçiler olarak bizler vermek durumundayız” ifadelerini kullandı.

AKP’li Can'dan çok konuşulacak FETÖ itirafı

AKP’li vekil Ramazan Can'dan çok konuşulacak bir FETÖ itirafı geldi. 2013 yılındaki 17-25 Aralık operasyonlarına kadar, siyaset, ticaret ve bürokraside yükselmenin FETÖ ile işbirliğinden geçtiğini anlatan Ramazan Can, “Eğer burada bunun hesabını verecek olanlar varsa başta biz siyasetçiler olarak bizler vermek durumundayız” ifadelerini kullandı.

12 Haziran 2018 Salı 20:24
AKP’li Can'dan çok konuşulacak FETÖ itirafı

AKP'nin bir toplantısında konuşma yapan AKP Kırıkkale milletvekili ve 24 Haziran seçimlerinde bir kez daha Kırıkkale 1'inci sıradan aday gösterilen Ramazan Can'dan, “17-25 Aralık hadisesinden önce gerek ticarette, gerek siyasette, gerekse bürokrasi yükselme o yolla oluyordu. O nedenle, eğer burada bunun hesabını verecek olanlar varsa başta biz siyasetçiler olarak bizler vermek durumundayız. İnsanları suçlamak durumunda değiliz” dedi.

Ramazan Can 2017 yılının Mayıs ayında da, Genel Kurul’da yaptığı konuşmada AKP’nin FETÖ ile işbirliği yaptığını kabul itiraf etmişti. Can, “Buradan şunu söylemek istiyorum. Evet 17-25 Aralık’tan önce AK Parti bu yapı ile belki bazı uygulamaları beraber götürmüş olabilir” şeklinde konuşmuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.06.2018 23:53
Anahtar Kelimeler:
AKPRAMAZAN CANFetö
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-12 21:27:30

akp elveda

Avatar
fetonun siyasi ayagi 2018-06-12 21:28:00

ortaya cikarilmiyor

Misafir Avatar
Vicdanları rahat değil..akp.lilerin...!! 2018-06-13 10:21:36 @fetonun siyasi ayagi

Bazı vicdanlılar 'akp"liler artık kul hakkını yediklerini ve vatandaşı salt enayi durumuna düşürdüklerini AZ da olsa fısıldıyorlar..vebal ve günah bunların boynunadır..katrilyon,larca para yediler örtülü ödeneklerdeki paraları kendi menfaat ve keyflerine harcadılar..herkesin altına mercedesler koydular..
başdanışmanlarına 200 binlira aylık verdiler..haram olsun..
köprülerden paralı geçirdiler..hastahaneleri müşteri alanına çevirdiler.
yav akp.liler..nasıl can vereceksiniz..? tüyü bitmeyen yetimin ahhhını aldınız.cümleten..Allaha havale ediyor milletin çoğu ..sizleri..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-06-13 00:19:45 @fetonun siyasi ayagi

Fetö sizin hirsizliginiza , sizde fetönün develt kurumlarina yerlesmesine gözyumdunuz.. Cikar iliskileri ters düsünce kirli camasirlariniz ortaya sacildi. Allah iki tarafinda belasini versin!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Madem 2018-06-12 22:21:52

bu kadar mertsin, neden gidip bir savciya herseyi anlatmiyorsun, cünkü savci demokrat Baskaniniz yüzünden sana gelemiyor

Misafir Avatar
Bence 2018-06-13 11:48:04 @Madem

savciya degil de, cünkü it iti isirmaz, havuz medyasi olmayan bir yere git, mesela Ugur Dündarin Halk Arenasina cik ve herseyi anlat, o Zaman Adam oldugun anlasilir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
savcıya gitse nolacak ? hiççççççç. 2018-06-13 10:23:34 @Madem

savcıya gitse nolacakki..savcıda akp.li..
yani birbirilerinin ayaklarını basarlarmı?

Beğenmedim! (0)
Avatar
RRRRR 2018-06-13 00:07:39

TÜRKIYE ÜZERDINE OYNAN OYUNLARIN BAS MIMARI AKPE DIR HALKIN DÜSMANIDIR DÜSÜNÜN YUNANISTAN BIZIM EZELI DÜSMANIMIZ NE VARKI REISI DESDEKLIYOR NEDEN ACABA BIR DÜSÜN EYYYY AKPE SECMENI DÜSÜN DÜSMANIMIZIN DESDEKLEDIGI BIZIM DOSTUMUZ OLAMAZ KANDILI BOSALTILAR ABD DAHA ÖNCE BU ISI BASARDI SIMDI BIZDE BOSALMIS BIR YER BOMBALIYORUZ SECIM YATIRIMI SIRF MHP NIN OYLARI ICIN ÜLKEYI DÜSÜNSELER FABRIKALAR LIMANLAR ADALARI SATMAZLARDI KENDINE GEL TÜRK MILLETI SIMDI SAYIN INCE ZAMANI

Avatar
. 2018-06-12 22:36:08

Tayyip Erdoğan:"Diyarbakır'ı BOP'un merkezi yapacağız."
https://www.youtube.com/watch?v=6oSfiOnFvQo

Avatar
. 2018-06-12 21:55:14

https://odatv.com/milletin-a.na-koyacagiz-noktasina-nasil-gelindi-0902141200.html

Avatar
. 2018-06-12 22:35:41

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Avatar
Aferin 2018-06-12 22:09:15

Gerçekleri söyleyen vekil ama tuvalet 1 tl bunu kabul etmiyor.