banner87

AKP’li Şentop'tan kriz çıkaracak açıklama

AKP İstanbul Milletvekili ve MKYK Üyesi Mustafa Şentop siyasette yeni bir tartışmaya yol açacak ifadeler paylaştı...

AKP’li Şentop'tan kriz çıkaracak açıklama

AKP İstanbul Milletvekili ve MKYK Üyesi Mustafa Şentop siyasette yeni bir tartışmaya yol açacak ifadeler paylaştı...

01 Mayıs 2018 Salı 23:43
AKP’li Şentop'tan kriz çıkaracak açıklama

AKP İstanbul Milletvekili ve MKYK Üyesi Mustafa Şentop siyasette yeni bir tartışmaya yol açacak ifadeler paylaştı.

Sosyal medyadan 24 Haziran erken seçimlerine yönelik bilgiler paylaşan Şentop, 100 bin imza ile cumhurbaşkanı adayı olan isimlerin “bağımsız aday” olacağını aktardı. Bu açıklama Saadet Partisi Temel Karamollaoğlu ve İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’in adaylıklarını anımsattı.

Şentop Twitter hesabından yaptığı açıklama şu ifadeleri kullandı:

“Cumhurbaşkanlığına 3 şekilde aday gösterilebilir: 1- TBMM’de Grubu bulunan parti tarafından 2- Son seçimde tek başına veya birlikte %5’i geçen partiler tarafından 3- Yüzbin imza ile. Bir kişinin bir siyasi partinin adayı olabilmesi için o siyasi partinin Anayasaya göre aday gösterme imkanının bulunması gerekir. Yani, aday gösterecek siyasi partinin ya TBMM’de grubu bulunmalı ya da son seçimde en az %5 oy almış olmalı. TBMM’de grubu bulunmayan veya son seçimde en az %5 oy almış olmayan bir siyasi partinin adayı olmaz; olamaz. Zira böyle bir parti aday gösteremez. Bir siyasi parti üyesi veya yöneticisi yüzbin imza ile cumhurbaşkanı adayı olabilir; buna bir mani yok. Ama o kişi artık bir siyasi partinin adayı değildir; bağımsız adaydır. Henüz imzalar tamamlanmamışsa, sadece aday adayıdır.”

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
AKPMustafa Şentop
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ziya 2018-05-02 00:02:42

bu akp ne Kadar koltuk sevdalisi 16 yildir basdalar bir secim kaybetmeye tahamülleri yok yahu biazda dinlenin mualefet de kalin yook efendim sermaye leri kaybolacak korkmayin desteklediginiz holdingleriniz batmaycak birazda az kazanacaksiniz daha adaletli ihaleler olacak vergiler seffaf olacak demokrasi gelecek yeniden .

Misafir Avatar
boş konuşma çanakçı akkpli 2018-05-02 09:02:22 @ziya

chp 20 vekil daha verir al sana gurup ozaman bu konuştuğun boşa çıkar.sen şu izmirde yakalanan arabadan bahset akp ye basılı oyların yakalandığı araba hadi onu açıkla bakalım oy hırsızları.bu sefer kelle gider ama hırsızlığınıza mani olacağız.

Beğenmedim! (0)
Avatar
hasan 2018-05-02 00:14:00

eliniz/ayagınıza dolaştı sen bi aynaya baksana hırsızları göreceksin.Tavsiyeme uyunuz.Cehennem zebanileri

Misafir Avatar
yav he 2018-05-02 04:35:04 @hasan

bu siyasi ahlaksiz, iradesini kiraya vermis sahis konusuyor iste.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aman aman Tövbe Akp 2018-05-02 00:24:12

kopru yapti yol yapti hastane yaptida hepsi dolar bazinda borc dolar arttikca kopru gecisleride artiyor eti samani ithal eder olduk akp ekonomimizi enerji kaynaklarimizi emperyalist guclere teslim etti satilan cogu fabrikalar israil amerikan bayraklari satilan bankalar limanlar telekom hep dis guclerin elinde

Avatar
Vatandaş 2018-05-01 23:56:43

Çamura yatma açıklaması bunlar. Yarın YSK marifeti ile bir çamurluk yapacaklar bence işaret fişeği bu açıklama. Seçim kanunun bir açık bularak rakip adayları ekarte edecekler. İkinci tur için kutsanmış adama ön açma söylemi gibi geliyor bana. Partiler zaman varken seçim kanunu iyice bir hukukçu heyeti tarafından incelenmeli. Bunlar kaybedince çamurluk yapabilir.

Avatar
ilk önce 2018-05-02 00:46:06

o yüzündeki sivilceler için bir botoks yaptır da adama dön

Avatar
dadaş 2018-05-01 23:55:13

mınıza kom düzen babam düzen hile üstüne hile ama nafile taa mınıza komm

Misafir Avatar
HIC KIMSE BULUNMAZ HINT KUMASI DEGILDIR.. 2018-05-02 01:21:08 @dadaş

AKP HIKAYESI MILLETE ACI VERMEYE BASLADI HEP ZAM ZAM ZAM MILLET BORC BATAGINDA YETER ARTIK
YENI HIKAYEYE BASLAMAK TURKIYEYE IYI GELECEK ....
ARTIK CHP ZAMANI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
neler duyuyoruz 2018-05-02 01:15:36 @dadaş

ŞOK! AKP SEÇİMLERİ İPTAL EDEBİLİR! / Abdüllatif Şener / 1 Mayıs 2018
https://www.youtube.com/watch?v=0shM9ROlPl8

Beğenmedim! (0)
Avatar
akp de kalanlar 2018-05-02 00:59:34

hep üşkagatçı tipler bir mehmet simsek var adam gibi oda batı finansal çevreleri istedigi için orda yoksa bi dakika orada kalamaz diyer butun akp liler hep şu tosun varya çiflik ban hep o tiplere benziyen tipler ne hale akp icinde adam kalmadi

Avatar