AKP'li vekil: Gül aday olursa sonuç farklı olabilir, ikinci turda burada çözülecek çok kişi var

Milli Gazete yazarı Ahmet Yavuz, AKP içerisindeki bir milletvelinin sözlerini aktardı.

AKP'li vekil: Gül aday olursa sonuç farklı olabilir, ikinci turda burada çözülecek çok kişi var

Milli Gazete yazarı Ahmet Yavuz, AKP içerisindeki bir milletvelinin sözlerini aktardı.

10 Nisan 2018 Salı 14:24
AKP'li vekil: Gül aday olursa sonuç farklı olabilir, ikinci turda burada çözülecek çok kişi var

Milli Gazete yazarı Ahmet Yavuz, AKP içerisindeki bir milletvelinin sözlerini aktardı. Buna göre milletvekili, muhalefetin ilk turda ortak aday göstermemesi gerektiğini bildirerek, 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün aday olması durumunda ise sonucun "çok farklı" olacağını söyledi. Yavuz'un yazısında göre Gül'ün ikinci tura kalması durumunda AKP'li seçmen ve partililer içinde çözülecek çok kişi olacağı iddia edildi.     

Yavuz'un "İçerideki muhalif vekilin analizi" başlığıyla (10 Nisan 2018) yayımlanan yazısının ilgili bölümü şöyle:

“Ben muhalefetin yerinde olsam ilk turda ortak aday göstermem. Bu durumda ilk turda CHP adayı 25, HDP 10, İYİ Parti 10 ve mesela platformun adayı Gül olursa sonuç daha da farklı olabilir. İkinci tura kalırsa da, burada çözülecek çok kişi var!”  Şok halimi belli etmemeye çalıştım ama… “İnşallah böyle yapmazlar!” diye ekledi.

*

Bu analizi, önemli bir iktidar vekilinden bizzat duyunca şok olmamak mümkün mü! Bu ifadelerden anlaşıldığı gibi, sadece dışarıda değil, içeride de muhalifler var.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.04.2018 15:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-04-10 14:46:43

Biri abd uşağı diğeri ingiliz uşağı al birini vur ötekisine Emperyalist uşakları.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-10 19:18:21 @Vatandaş

Gülü öne sürenler tayyipin adamlaridir. Gülün secilmesi icin iki gerekce göstersinler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
benim görüşüm--İstanbul--Cev. 2018-04-10 19:16:05 @Vatandaş

Müslüman kisi hirsizlarinarkasindan gitmez. Gürcistandan göcenler nasil milli ve yerli oluyor? Sen kuyrugu degil kisiligini kaptirip kaybetmissin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
benim görüşüm--İstanbul 2018-04-10 18:25:42 @Vatandaş

sol, koministler, emperyalistler, kiralıklar, satılmışlar, hainler kuyruğu kaptıranlar ülkeyi soyup soğana çevirmek isteyen çeteler toplandı lar yine bu ülkenin milli ve yerli liderlerine yaklaşamadılar güçleri yetmedi. şimdi sözde akıllarınca Bu vatanın evletlarını müslüman olan baba yiğitleri kandıracak saflarına çekecekler. çok şeytanlar . ama aklı başında müslüman bunların tuzağına düşmez.

Beğenmedim! (3)
Avatar
HAKAN 2018-04-10 14:55:23

ALIN O ESKI CB NINI BAŞIYLA KIÇIYLA SIZIN OLSUN.SATILMIŞ UŞAĞIN BIR TANESI KAFİ IKI OLURSA ÇEKILMEZ BUNLAR.

Avatar
Vatandaş 2018-04-10 14:53:06

Yiyin birbirinizi. Zamanından yenilikçiler diye gömlek çıkartıp yeni parti kurdular. Şimdi muhaliflerle bir parti daha kurmaya çalışacaklar ingiliz uşağı hep hazırı sever cesaret edemez. Aman neyse belki de algı operasyonları bunlar safları sıklaştırmak için. Zaten gidiciler hızlanmış olur. Milli irade her şeyi biliyor ve unutmadı. Sabır ve metanetle seçimi bekliyor Ankara'daki bir eli yağda bir eli balda olan beylere el mi yaman yoksa bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
zeydi 2018-04-10 15:15:45

bence de yanlış olur adaylığı YENİ YÜZLER OLSUN BUNLAR DENENMİŞ KİŞİLER.

Avatar
Cahil 2018-04-10 15:46:49

ASLINDA AKP LI VEKIL DUSUNULUP KONUSULMAKTAN KORKULANI SOYLUYOR YANI MEALEN DIYORKI BIZ ERDOGANDAN KURTULAMIYORUZ BIRISI GELSEDE BIZI ERDOGANDAN KURTARSA DIYOR

Avatar