AKP'li vekilden CHP'li belediye başkanına: Artistlik yapma

Zonguldak'ın Alaplı ilçesinde, sık sık kazaların yaşandığı kavşaktaki incelemeden haberdar edilmediğini söyleyen Belediye Başkanı CHP'li Nuri Tekin duruma tepki gösterdi. AKP Milletvekili Faruk Çaturoğlu ise Tekin'e, "Basın karşısında artistlik yapmaya gerek yok. Dün biz bunu seninle konuştuk" diye karşılık verdi.

AKP'li vekilden CHP'li belediye başkanına: Artistlik yapma

Zonguldak'ın Alaplı ilçesinde, sık sık kazaların yaşandığı kavşaktaki incelemeden haberdar edilmediğini söyleyen Belediye Başkanı CHP'li Nuri Tekin duruma tepki gösterdi. AKP Milletvekili Faruk Çaturoğlu ise Tekin'e, "Basın karşısında artistlik yapmaya gerek yok. Dün biz bunu seninle konuştuk" diye karşılık verdi.

08 Ocak 2018 Pazartesi 19:15
AKP'li vekilden CHP'li belediye başkanına: Artistlik yapma

AKP Zonguldak Milletvekili Faruk Çaturoğlu ve Karayolları 15. Bölge Müdürü Hüsamettin Özendi, Alaplı girişinde sık sık kazaların meydana geldiği Yalı kavşağında inceleme yaptı. Kavşağa gelen Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin ise programdan haberdar edilmediğini ileri sürerek, yapılacak çalışmanın içinde belediyenin de olması gerektiğini söyledi. Belediye Başkanı Tekin, "Sonradan haberimiz oldu. Burada yapılacak bir şey belediyeyi ilgilendirir. Karayollarıyla belediye ortak bir çalışma yapılacak. Sizin burada olmanızdan belediyeye haber verilmesi gerekir. Olsun yine de önemli değil. Hoş geldiniz. Burada bir çalışma yapacaksak beraber yapacağız. Belediye de bu işin içinde olacak" dedi.

Milletvekili Çaturoğlu ise Tekin'in bu sözlerine, "Buyurun o zaman" diye karşılık vererek, "Yani basının karşısında artistlik yapmaya gerek yok. Dün konuştuk bunu biz seninle" dedi. Başkan Tekin ise "Haberimiz yok ki. Çağırmıyorsun ki vekilim" karşılığını verdi. Tartışmanın ardından heyet yolda incelemede bulundu.

"Kavga etsek de barışırız"

Yaşanan olayla ilgili gazetecilerin sorusunu yanıtlayan Çaturoğlu, "Nuri Tekin ile bizler çocukluk arkadaşıyız. Kavga etsek de barışırız" dedi. Tekin ise "Karayolları Bölge Müdürü orada belediye başkanını soracak. Belediye başkansız orada bir şey yapamazlar. Çaturoğlu ile aramızda bir şey yok" diye konuştu.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.01.2018 19:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Onun bunun fırlatması AYDIN 2018-01-08 20:10:05

Karektersiz Saray oğlanı.sen kimsin de Şanlı CHP için yorum yazıyorsun.

Misafir Avatar
011 2018-01-09 01:51:14 @Onun bunun fırlatması AYDIN

zaten o aydini gerçek yaşamda elime geçirsem çok ağır işkenceler yapacağım reisin ögt kılı bu aydın şerefisizi

Beğenmedim! (0)
Avatar
halk 2018-01-08 20:47:34

DEDIMYA BUNLAR YÜKSEK IMAM OKULLARINDAN MEZUN OLMUS MASONLAR KÜLTÜR SEVYELERI SIFIR MAHALLE KABADAYILARI GERI ZEKALI VEKIL SEN KIMSIN ÜLEN VATAN HAINI ABD USAGI

Misafir Avatar
evet ya fesli masonlarda varmis 2018-01-08 21:52:25 @halk

neler duyuyoruz

Beğenmedim! (0)
Avatar
001 2018-01-09 01:47:44

al işte görüyorsunuz tehditçi hükümetin tehditçi belediyesi olur

Avatar
yalanmı? 2018-01-08 19:18:31

herkes biliyor chp lilerin çoğu artis olduğunu. kavga , geçimsizlik, isyan hakaret hepsi bunlarda var.

Misafir Avatar
0011 2018-01-09 01:49:47 @yalanmı?

yalanmı nickli orxospu çocugu seni elime geçirisem kafannı kırarım

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seni gidi artist 2018-01-08 21:55:05 @yalanmı?

hakaret et iftira at sucu chp ye at oylemi yemezler cicim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seni gidi 2018-01-08 21:51:36 @yalanmı?

pinokyo

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-01-08 19:41:11

EY NURİ TEKİN BEY,KILICTAROGLUNA TEPKİNİ KOY,BU SOYTARILIGA DUR DE,HEM HAYIR CEPKESİNDE HDP İLE SAF TUTUYOR HEMDE SEHİT CENAZESİNE GİDİYOR
SELAHATİN DEMİRTAS BAKIN NE DİYOR, HER TURLU TEROR SALDIRISIN ASKERE KARSI KABULUMUZDUR
İSTE HURİYET GAZETESİNDEKİ DEMEC,

Alman Süddeutsche Zeitung gazetesine konuşan HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, , ”Biz PKK’yı terör örgütü olarak tanımlamıyoruz. Ancak, sivilleri hedef alan eylemlerini terör olarak nitelendiriyoruz” dedi.

Alman Süddeutsche Zeitung gazetesine konuşan Demirtaş, gazetenin “HDP için PKK’ya ve şiddete mesafe koymak neden bu kadar zor?” şeklindeki soruya şu karşılığı verdi:

“Bu zor değil. Binlerce kez söyledim. Biz PKK şiddetini kabul etmiyoruz. Kesinlikle PKK’nın politik kolu da değiliz. Ancak PKK’yı hükümetin ve devletin tanımladığı gibi de tanımlamak zorunda değiliz. Kürt halkı yüz yıldır devlet terörüne maruz kalıyor. PKK, bu devlet terörüne tepki olarak ortaya çıkmış bir şiddet örgütüdür.”

Demirtaş, PKK’nın eylemleri

Misafir Avatar
991 2018-01-09 01:48:45 @aydın

aydıın ananı sxktirme amk evladı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-01-08 21:53:46 @aydın

yinemi artistlik yapiyorsun hep pinokyo rolündesin habur dolmabahce oslo diyarbakir megri megri sana neyi hatirlatiyor ??

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ey aydınnnn 2018-01-12 10:24:57

Akpkk ya tepki goster.cozum sureci diye orgutun silah depolamasına goz yuman,bu itlerler halaylar ceken,sınır mahkemeleri kuran,tum yandas gazetelerde sayın apo yazdıran,apo bizim için buyuk bir liderdir diyen akpkk ya tepkini goster artık.vatana ihanet cetesinde pkk ve fetoyle isbirliği yapan evetcilerle aynı safda durma.gel adam ol ama önce vatansever ol.kıc yağlama,kimsenin gotunun kılı olma,onurlu ol ve vatanının sev.