Akşener: Anket yaptırıyorum Erdoğan ikinci tura kalıyor

İYİ Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener katıldığı bir TV programında açıklamalarda bulundu. Akşener, "24 Haziran için çok etkili bir dip dalga geliyor. Sandığa öyle bir çarpacak ki hepiniz şaşıracaksınız. Anket yaptırıyorum. Durumumuz çok iyi. Bizim partimizin durumu iyi, Millet ittifakı, Cumhur İttifakı'nı geçiyor. Anket sonucu olarak söylüyorum bunu. Tayyip Bey ikinci tura kalıyor" dedi.

Akşener: Anket yaptırıyorum Erdoğan ikinci tura kalıyor

İYİ Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener katıldığı bir TV programında açıklamalarda bulundu. Akşener, "24 Haziran için çok etkili bir dip dalga geliyor. Sandığa öyle bir çarpacak ki hepiniz şaşıracaksınız. Anket yaptırıyorum. Durumumuz çok iyi. Bizim partimizin durumu iyi, Millet ittifakı, Cumhur İttifakı'nı geçiyor. Anket sonucu olarak söylüyorum bunu. Tayyip Bey ikinci tura kalıyor" dedi.

28 Mayıs 2018 Pazartesi 23:08
Akşener: Anket yaptırıyorum Erdoğan ikinci tura kalıyor

İYİ Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener KRT’de gazetecilerin sorularını yanıtladı. Akşener, gazetecilerin ‘Türkiye neden erken seçime gidiyor’ sorusuna “Türkiye ekonomik olarak çok sıkıntıda. İYİ Parti kuruldu ve ilk defa Tayyip bey kendi rakibini seçemedi. Rakiplerini hep kendi seçerdi bu sefer seçemedi. İkincisi ekonomi çok zorda taşıyamayacaklarını gördüklerini düşünüyorum. Bahçeli söyledi ama aralarındakiş anlaşma neticesinde söyletildiğini düşünüyorum” şeklinde cevap verdi.

“YSK’YA TALİMAT GİTTİĞİNİ DUYUM ALDIK”

“Biz grup kurmaya çalışmadık isteseydik kurardık. Sayın Kılıçdaroğlu’ndan gittim, bizim seçime sokulmamaz üzerine YSK’ya talimat verildiği duyumunu aldık. O nedenle randevu aldım, kendisinden ricada bulundum o da bu ricamı kırmadı teşekkür ederim. 15 milletvekili arkadaşımızı bizimle beraber olma yolunu açtı.”

“Hazır grup kurduk 100 bin imzayla uğraşma enerjini seçime hazırla dediler. Ben 100 bin imza toplayamazsam aday olmam demiştim. Allaha bin şükür milletim beni mahçup etmedi 4-5 saat içinde 100 bin imzayı bulduk.”

“İKİ DUDAĞININ ARASINDA”

“Ekonominin ateşini düşürecek olan hemen OHAL’i kaldırmaktır. KHK’larla yüyütülen bir ülkede yabancı yatırımcıda yerli yatırımcı da yatırım yapar mı? Adalet, hukuk yoksa her şey bir kişinin iki dudağının… sen bendensin sen benden değilsn deme hakkı bir kişideyse, ne yabancı gelir, ne yerli yatırımcı gelir. Endüstri 4.0’ın konuşulduğu bir dönemde biz sanayisizleştik.”

“Türkiye çok erken sanayisizleştirildi. 10 milyon insan işsiz. Şimdi internet ekonomisi diye bir şey gelişti. Türkiye’de girişimcilere para veriyorlar ama sürdürülebilirlik açısından destek yok.Elbette Türkiye borçlanacak. İki köprüyü kendisinden önce yaptılar, 4 liraya geçiyorduk. Şimdi 8 liraya çıktı. Bu köprüler devletin. Onlara araç geçme garantisi verildi mi? Hayır. Çünkü o köprüler bizim. Şimdikiler nasıl? Araç geçme garantisinin verildiği, geçmediği takdirde hepimizin cebinden temin edildiği ve yandaşların ceplerinin dolduğu bir durum var.İkincisi israfı keseceğiz biz. Ankara şehir hastanesinin ‘hasta garantisi’ var. Hastalanmadı mı insanlar onu yine biz ödeyeceğiz. Türkiye’ye bir yıllık maliyeti 800 milyon TL. İsrafı önleyeceksiniz.Çok iyi bir ekonomik kadromuz var. Ayfer hanım gibi, Durmuş bey gibi tanıdıklarınız var bir de tanımadıklarınız var. Türkiye’de maddi olan her şey pahalandı. Ama manevi olan her şey ucuzladı. Bizim toplumlarımız çözülüyor. O insanların tekrar topluma katılmasının, üretime katılmasının önünü açmak zorundayız. Bir insan komşusunun kapısına haciz memuru gelmesini istemez. Bunu insanlara doğru şekilde anlatmak zorundayız.”

“MEDYA SAHİPLERİNE ACIYORUM”

“Ben iş adamlarına, gazetecilere, medya sahiplerine acıyorum. Türkiye’de maalesef medya sermaye ile iç içe. O gazeteler içinde gazetecilik yapmak isteyen, ama akşam da evine ekmek götürmek zorunda olan gazetecilere acıyorum.”

“TRT’yi satacağım. Bugünün şartlarında devletin televizyonu olmaz. İktidarın borazanı hiç olamaz. Türkiye’nin bütün kurumlarını gözden geçireceğiz. YÖK’ü kapatacağız. TOKİ ile ilgili sadece dar gelirli ailelere sosyal konut dışında hiçbir şey yapamayacak. Yani kupon üzerine al gülüm ver gülüm işler olamaz.Ben uzun yıllardır medya ile başı belada olan bir politikacıyım. Medya ile sermaye iç içe olamaz. Medya kurallarına uygun bir medya bakış açısı olması lazım. Gazeteci denilen insan başka bir şey. Aldıkları eğitim, hayat tarzları, bu insanların özgürleşmesi lazım. Bunun yolu da özgür bir şekilde gazetecilik yapmalarından geçiyor.”

“Meral Akşener’i övmek zorunda değil kimse. Namusuma laf atılana kadar ben bugüne kadar hiçbir gazeteciyi dava etmiş bir insan değilim. Siyasetçiyi medya eleştirecek. 17 Nisan 6 Mayıs arası AKP ve MHP’ye 2260 dakika, bize ise 9 dakika verilmiş. 6 Mayıs ile günümüze kadar bize yine 9 dakika verildi. Kayseri mitingime, on binlerce kişinin katıldığı mitinge sadece 38 saniye verdiler.”

“ANKET SONUCU TAYYİP BEY İKİNCİ TURA KALIYOR”

“24 Haziran için çok etkili bir dip dalga geliyor. Sandığa öyle bir çarpacak ki hepiniz şaşıracaksınız. Anket yaptırıyorum. Durumumuz çok iyi. Bizim partimizin durumu iyi, Millet ittifakı, Cumhur İttifakı’nı geçiyor. Anket sonucu olarak söylüyorum bunu. Tayyip Bey ikinci tura kalıyor.”

YUSUF HALAÇOĞLU MESELESİ

“İnsanların hedefleri var, hayalleri var, istedikleri var. Bu çok saygıdeğer bir şey. Ruhat hanımı ben listeye alamadım. Sebebi çok doluydu başlangıcı. Arka sıraya koymanın kendisine saygısızlık olacağını düşündüm. Dolayısıyla Ruhat hanımı 6. veya 8. sırada değerlendirmeyi gerçekten kendisine saygısızlık olarak gördüm.Yusuf Halaçoğlu hoca benim hocamdır. Çok değerli bir bilim adamıdır. İzmir’de genel başkan yardımcıları var. Yusuf Hoca gibi bir ismi ya birinci sırada değerlendireceksiniz, ya da değerlendiremezsiniz. İzmir’de birinci sıra dolu idi, ben de Kayseri’yi teklif ettim. O da ‘beni sıralamadan affet’ dedi. Hocam sonra açıklama yaptı ve ‘beni kırdı’ dedi. Şimdi hocam burada haksız.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.05.2018 00:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nurali Boz 2018-05-28 23:16:01

Mesajiniz Alinmistir biz SIKILDIK artik yal;andan Talandan iki yuzlulukten sahtekarliklardan T A M A M

Misafir Avatar
KİM ne derse desin 2018-05-29 08:26:09 @Nurali Boz

Erdoğansız bir Türkiye öksüz olur. AKP siz bir Türkiye sahipsiz ve düşmanlara teslim edilmiş olur.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
P. Okşan noldu 2018-05-29 04:42:26 @Nurali Boz

gecen cumhurbaskanimiz dogu perincek diyordun bugun ise tayyip erdogan reklami yapiyorsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili trol 2018-05-29 04:39:26 @Nurali Boz

milleti uyuttun herkese laf yetistiriyon ohaa yani

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Meralden kim korkar be 2018-05-29 02:41:33 @Nurali Boz

Bir dilinize dolamışsınız korkuyorlar korkuyorlar. Güldürmeyin be. Neden Yenikapı'da miting yapmıyor'a cevap yok, cevap veremiyorsunuz. O meydanı dolduramayan Cumhurbaşkanı olacağım iddiasında bulunursa komik oluyor.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
sıkıldık diyen pılısını pırtısını toplayıp defolsu 2018-05-29 02:39:40 @Nurali Boz

Sizin dırdırınızı mı çekeceğiz be. Sizin sıkıldık, seni kibrin bitirdi laflarınız baydı.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
TAMAM 2018-05-29 02:31:43 @Nurali Boz

Millet ittifaki

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-29 02:16:01 @Nurali Boz

burayi TRoller basmis hahaha
yakinda issiz kalirsiniz gidip kendinize dogru durust is bulun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
P. Okşan 2018-05-29 00:28:07 @Nurali Boz

Meral Akşener Yenikapı'da miting yaptı mı? Yoksa Yenikapı'yı dolduracak kadar taraftarı olmadığı için orada miting yapmaktan korkuyor mu?

Beğenmedim! (9)
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-28 23:19:01

abbas yolcu

Misafir Avatar
DEVAMMI TAMAMMI? 2018-05-29 09:12:23 @Millet İttifakı KAZANACAK

YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞ e

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
DEVAMMI TAMAMMI? 2018-05-29 09:11:36 @Millet İttifakı KAZANACAK

İttifak diyorlar, halkını ittifakı ama ABD, İSRAİL, ALMANYA AVRUPA ne yapmak hangi oyunu oynamak istiyorsa Türkiye üzerinde bu İTTİFAK chp, iyi parti, sp, hdp deaynı şeyler için gayret üstüne gayret ediyor. . OUMUZU TABİKİ AKP YE VERECEĞİZ.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
şahsen 2018-05-29 09:09:47 @Millet İttifakı KAZANACAK

Kılıçdaroğlunu, meralı , inceyi, temeli, selahattin demirtaşı duydukça diken diken oluyorum. Bu ülke bunları hiç hak etmiyor. ne günahımız yüzünden bunlar ülkemize musallat oldu diye kendi kendime soruyorum. Rabbim bizi affetsin günahlarımız yüzünden bunların eline bırakmasın ülkemizi. AMİN.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Yolcu olacak birileri varsa 2018-05-29 02:42:42 @Millet İttifakı KAZANACAK

O da kaç seçimdir çuvallayan muhaliflerdir. Hele Muharrem İnce artık milletvekili de olamayacak.

Beğenmedim! (3)
Avatar
IYI PARTI TURKIYE YE IYI 2018-05-28 23:21:52

GELECEK

Misafir Avatar
aileler 2018-05-29 11:20:38 @IYI PARTI TURKIYE YE IYI

manlı vicdanlı asil bir kişi akp.ye oy veremez..asaletini zedeler..imanını yok eder vicdanını karartır..çünkü akp.hilecidir..
ya bendensin veya bertaraf ederim diyen akp.dir.
akp.ye oy vermeyen kişinin karısı kendisine helal değildir diyen akp.dir.
ve daha nice benzerleri..
bunlara oy vermek Allah indinde haramdır.
iyi partiye oy vereceğiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
adil gür hangi partiye yakın 2018-05-29 02:38:04 @IYI PARTI TURKIYE YE IYI

Sen adamın bir önceki seçimde yayınladığı ankete bak, bir de millet ittifakı %40larda diyenlerin bir önceki seçimde yayınladığı anketlere bak. Hangisi yakın sonuç vermiş, hangileri çuvallamış. Ak Parti ankette 1. çıkınca anketi yapan hemen yandaş mı oluyor?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Anca anketlerde ve rüyanızda cevap 2018-05-29 02:12:47 @IYI PARTI TURKIYE YE IYI

Adil Gür hangi partiye yakin ??? algi operasyonuna karnimiz tok

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
P. Okşan 2018-05-29 01:21:59 @IYI PARTI TURKIYE YE IYI

Yenikapı'da miting yapamayan parti iktidara mı gelecek? Güldürmeyin.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-28 23:24:17

SON ZAMANLARDA IYI PARTI SAADET PARTISINE,CUMHURIYET HALK PARTISINE YAPILAN SALDIRILARIN KAYNAĞI KENDILERI-NIN OYLARININ DÜŞMEKTE OLDUĞUDUR.AMA EFENDICE AMA ZORRAKİ GIDECEKLER.YETER TAMAM SIKILDIK YALANLAR VE MADUR
EDEBIYATLARINDAN.BI RAHAT BIRAKIN BU MILLETİ.

Misafir Avatar
P. Okşan 2018-05-29 00:28:32 @Mavi göz,sarı saç.

Meral Akşener Yenikapı'da miting yaptı mı? Yoksa Yenikapı'yı dolduracak kadar taraftarı olmadığı için orada miting yapmaktan korkuyor mu?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ella mono 2018-05-29 00:03:15 @Mavi göz,sarı saç.

çok korkuyorlar çook ne kadar ak kafa varsa Allah belalarını versin millet ittifakı kazanacaktık cumhur ittifakının kazanmaya asla hakkı yoktur kazanırsa sahtekarlıkla ama buna dur demek zorundayız adi şerefsiz ak kafalıların hepsinin kafasına sçayım

Beğenmedim! (1)
Avatar
aslında ne oluyor, 2018-05-28 23:24:10

son iki anket, ankarada herkesin önünde. c. ittifakı 43 , m. ittifakı 42.... hadep 12.1 , diğerinde 11.9........ 2.turda hadep katılımı ile ,yaklaşık oran şöyle, c. ittifakı 47 , millet ittifakı 53..................... onun için huzursuzlar...............

Misafir Avatar
parti seçim bürosunda yapılan anketler mi 2018-05-29 03:48:08 @aslında ne oluyor,

Yoksa parti genel merkezinin çay ocağı geyikleri mi? Oy oranı yüksek olan bir partiyi her türlü anlayabilirsiniz. Etrafınızdaki en az her iki seçmenden biri Akşener demiyorsa bu kadın cumhurbaşkanı se-çi-le-mez!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu anketlere inanıp da 2018-05-29 01:41:58 @aslında ne oluyor,

Seçimlerden sonra "oylar çalındı ühü ühü" diye ağlamayın.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Anca anketlerde ve rüyanızda 2018-05-29 01:08:53 @aslında ne oluyor,

En son seçim sonuçlarına en yakın anketi yayınlayan Adil Gür olmuştu. Adam Erdoğan ilk turda seçilecek deyince yandaş da ondan öyle konuşuyor diyenler çıkabiliyor. Gezici anket ak parti %40 civarı oy alacak diyor, bir önceki yaklaşık %49,5 oy aldığı seçimde de öyle düşük bir oran vermişlerdi. Hâlâ utanmadan sıkılmadan aynı işi yapmaya devam edebiliyorlar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aslında ne oluyor/2, 2018-05-28 23:29:17 @aslında ne oluyor,

şunu da belirteyim, meclis aritmetiği için kulis şöyle , ak parti yaklaşık 280/295 arası , bütün muhalefet 305 / 325 arası vekil sayısı.................

Beğenmedim! (1)
Avatar
bakin arkalarda neler oldu 2018-05-28 23:19:23

https://odatv.com/erdogan-bu-fotografi-paylasti-ama-arkalarda-bakin-neler-oldu-28051856.html

Avatar
Tamam, Bıktık, Sıkıldık. Senden Sıkıldık! 2018-05-28 23:21:31

https://www.youtube.com/watch?v=Deey0PzFWGw

Misafir Avatar
@Tamam, Bıktık, Sıkıldık. Senden *****AA 2018-05-29 08:30:25 @Tamam, Bıktık, Sıkıldık. Senden Sıkıldık!

Tamam, Bıktık, Sıkıldık. Senden **************tabi sıkılırsınız çalamıyorsunuz, namaz kılana engel olamıyorsunuz, ezanları susturamıyorsunuz, teröristlerle artık kucak kucağa yatamıyorsunuz( teröristler cehennemi boyladı)
bu yüzden çok sıkılıyorsunuz. sizi kabriniz sıkacak asıl ihanetçiler hainler cehennemide boylayacak. AÇIK VE NET.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sıkıldıysan defol git nikli 2018-05-29 02:29:50 @Tamam, Bıktık, Sıkıldık. Senden Sıkıldık!

kimi kimin topragindan kovuyorsun ??? bu vatan icin dedelerimin buyuk dedelerimin dedelerimin kani var VATANIMIZ bizlere miras beni VATANIM DAN kovmak senin haddine degil edepli ol ahlakli ol
TRol musun nesin neysen ne git hosuna giden haber gazetesine orda eminimki istedigin yorumlari izleyip mutlu olursun insanlari germeye gerek yok saygili ol tamam mi BEN TAMAM DIYORUM ARTIK DEGISIM ZAMANI EKONOMI ORTADA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sıkıldıysan defol git 2018-05-29 01:10:06 @Tamam, Bıktık, Sıkıldık. Senden Sıkıldık!

Video linki atıyorsun da sanki merak edip tıklıyoruz. Reklam parası mı alıyorsun o videodan, hemen her haberin altında link.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Milet ittifakı kazanacağız 2018-05-29 00:01:05

YSK başkanı eğer seçim sonuçları ile oynayacak olursa ona yatacak yer yok şerefsizliğe gerek yok geçen seçim bunu yaptı adi herif

Misafir Avatar
anketi nerede yaptırmış 2018-05-29 02:36:08 @Milet ittifakı kazanacağız

Partisinin seçim bürosunda mı?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erol 2018-05-29 02:33:01 @Milet ittifakı kazanacağız

yine ak payti kazanırsa hdp gereken cevabı verir o zaman ak particilerin anası ağlar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
şimdiden başlamışsınız a cevap 2018-05-29 02:11:14 @Milet ittifakı kazanacağız

Millet Ne Diyor Ona Bak
https://www.youtube.com/watch?v=Iv_styWhldY

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
şimdiden başlamışsınız 2018-05-29 01:43:21 @Milet ittifakı kazanacağız

Daha durun daha seçimler yapılmadı. Sandıktan Ak Parti çıktıktan sonra ağlayacaksınız. Şimdiden zemin hazırlıyorsanız o ayrı.

Beğenmedim! (3)