banner79

Akşener: Başbakan hem yalan söylüyor hem iftira atıyor

İyi Parti Genel Başkanı ve cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener, kendisi için 'FETÖ'cü ve TİKA'yı kapatacağını söyleyen Başbakan Binali Yıldırım'ı eleştirdi. Akşener, " Sayın Başbakan hem yalan söylüyor hem iftira atıyor. Tekrar söylüyorum; iftirasını ispatlamayan şerefsizdir" dedi.

Akşener: Başbakan hem yalan söylüyor hem iftira atıyor

İyi Parti Genel Başkanı ve cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener, kendisi için 'FETÖ'cü ve TİKA'yı kapatacağını söyleyen Başbakan Binali Yıldırım'ı eleştirdi. Akşener, " Sayın Başbakan hem yalan söylüyor hem iftira atıyor. Tekrar söylüyorum; iftirasını ispatlamayan şerefsizdir" dedi.

13 Haziran 2018 Çarşamba 20:49
Akşener: Başbakan hem yalan söylüyor hem iftira atıyor

İyi Parti Genel Başkanı ve cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener, seçim çalışmaları kapsamında Sivas ve Tokat'ın ardından Amasya mitinginde halka seslendi. Akşener,  TİKA'yı kapatacağı ve 'FETÖ'den talimat aldığı iddialarına tepki gösterdi. Akşener, şöyle dedi:

"TİKA, Türk cumhuriyetleri için kurulmuş bir kurum, Meral de onu kapatıyor. Bu arada daha ayrı bir ayrıntı, ben Pensilvanya'dan talimat almışım. Bir de onu söyledi. Şimdi ben Sayın Yıldırım'a huzurunuzda şunu söyleyeyim. Kardeşim milletimin dışında bana talimat veren, verebilecek olan anasının karnından doğmadı. Siz Pensilvanya'lardan talimat almaya alışkın olduğunuz için herkesi kendiniz gibi zannediyorsunuz. Orada dur bir. Sen bir Başbakansın, bir insan için eğer 'FETÖ'cü' diyorsan ispatlamakla ve gereğini yapmakla mükellefsin. Ahan da ben buradayım. Bak bir sürü polis arkadaşımız orada, verin tutuklasınlar beni. Amasya'dayım, beraberiz, hadi alsınlar. İçişleri Bakanı sana bağlı, Adalet Bakanı sana bağlı, ver talimatını, koy belgeleri bak o zaman ben de tıkır tıkır giderim aralarından, en ufak bir karşı koyma yapmadan. Ama 2,5 senedir bana çeşitli şekillerde 'FETÖ'cü' diyenler var. Ben bunlara dedim ki 'İspatlayın', 'ispatlamazsanız şerefsizsiniz, alçaksınız'. 2.5 senedir kereste gibi adamlar şerefsiz, şerefsiz geziyor. Şimdi Sayın Başbakan hem yalan söylüyor hem iftira atıyor. Tekrar söylüyorum; iftirasını ispatlamayan şerefsizdir." 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.06.2018 21:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-06-13 21:10:54

SAYIN AKSENER BU DÜSÜK PROFiLi DE SEREF OLSAYDI COKTAN iSTiFA ETMiSTi BUNLAR YALANLARINI VE SEREFSiZLiKLERiNi MEZARA GÖTÜRECEKLER

Misafir Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-14 11:24:10 @KECi COBANI

yetti gari

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERBAKAN HOCA TAYYİP ERDOĞAN'I ANLATIYOR 2018-06-14 11:23:35 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=8YGC_ud_tME

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-14 11:22:58 @KECi COBANI

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-06-14 10:14:29 @KECi COBANI

şereflerinin olmadığını bütün türkiye biliyor bacı suratlarına tükür yarabbi şükür derler hepisi fetöcü çünkü aynı kışlada aynı eğitimi aldı bu şereften yoksun mankurtlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
24 HAZİRANDA 2018-06-14 09:30:53 @KECi COBANI

24 Haziranda ya ÜMMET SECDEYE KAPANIP ŞÜKÜRLER OLSUN DİYECEK, TÜRKİYE VE TÜRKİYE DOSTLARI ELHAMDÜLİLLAH ÜLKEMİZ KAZANDI DİYECEK........ yada haçlı , yahudi, siyonist ve içimizde bizden görünüp ama bizden olmayan fetönün pkk nın Avrupanın silahşörü , tetikçisi muhalefet içkiler içip sarhoş olup danslar edecek. KARAR SENİN OY namustur. ona göre OY KULLAN .

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
bence 2018-06-14 08:37:10 @KECi COBANI

Fark burada, Muhalefet Kahve haneleri istiyor toplum pasifize olsun iş, zamani ve enerji kaybı olsun. İtidar Erdoğan Kıraat haneler istiyor , toplum bilinçli olsun, zaman verimli harcansın aile ülke, vatan, millet toplum sevgisi oluşsun. iş kaybı, maneviyat kaybı olmasın. tabiki Erdoğan haklı.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
bence 2018-06-14 08:34:45 @KECi COBANI

Kahve haneler yani kumara, oyun bira içki olan kahvehaneler birer halk açık hapis hanesidir. önce alıştırılır sonra bağımlılık yaptırır. toplun iş gücünü zayıflatmak, aile ilişkilerini zayıflatmak için zaman kaybına yol açan bir virüs türüdür. KIRAATHANE bunun tamtersi, ülke toplum aile dına büyük kazanımı olacaktır.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
doğrumu yanlışmı? 2018-06-14 08:32:36 @KECi COBANI

kıraathane ne kahve olacak, konken olacak, kumar olacak, okey olacak, bira olacak, kavga olacak, karılarımızın dırdırından kurtulmak kaçmak için kahveden başka nereye gideriz?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TIP ÇARESİZ 2018-06-14 08:30:35 @KECi COBANI

Bu kadar ağzı bozuk bir bayanın tedavisi henüz yapılamıyor!

Beğenmedim! (9)
Avatar
kahveler de sohpetler.. 2018-06-13 23:43:33

millet ittifakı..%65
c.ittifakı.......%35
kıraathanelerde değil..normal kahvelerde sohpet..
kesinlikle akp.ye oy vermeyeceğiz diyor kahvelerde
...millet ittifakından kahvecilerin bir ricası var..bu sigara yasağınıda kaldırın.
bütün kahveciler size oy verecektir..diyorlar.
avp.ya uyuyorsanızsa millet ittifakı gidin avpda yaşayın..ülkemizde yasak istemiyoruz..
birde osmangazi köprüsünüde 10 lira geçiş yapsın bir çok şöför bunu istiyor.
köle gibi milleti kullanmazsanızsa Meral hanım ve Muharrem bey millette size oy verir..akp. köle gibi kullanıyor milleti..tehdit ile..siz yapmayın..kaybeden akp. ve bbp ve mhp. ve vatan partisi olacaktır..KAHVECİLER OLARAK BİZDEN SÖYLEMESİ..İNŞALLAH BAŞA GEÇERSİNİZ..

Avatar
D 2018-06-13 21:10:23

Bunu hep yapıyor.

Avatar
ali 2018-06-13 23:19:27

YÖNETİMİN YENİLERLE TECRÜBESİ OLMAYANLARLA ACEMİLERLE İŞİ YOK OLMAMALI BİR 3-5 SENE DAHA BOŞA GEÇİRİLECEK BATIRILACAK VAKTİ YOK BİLGİ BİRİKİMİ TECRÜBEYLE DEVAM

Misafir Avatar
vatan partili aydin yemezler 2018-06-14 11:22:04 @ali

cicim

Beğenmedim! (0)