Akşener: Beni ve arkadaşlarımı FETÖ'cülükle suçladılar

İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Yeşilyurt'ta yerel gazete sahipleri ve çalışanlarıyla bir araya geldi. Burada konuşan Akşener, "Beni ve arkadaşlarımı başından itibaren FETÖ'cülükle suçladı. Kim suçladı? Troller suçladı. Siz Tayyip beyin ağzından duydunuz mu Meral Akşener FETÖ'cü diye? Yetkili bakanlarından duydunuz mu? Hayır duymadınız. Bunun anlamı şu. Eğer bu ülkeyi yönetiyorsanız ve biri için FETÖ'cü derseniz gereğini yapmak zorunda kalırsınız" dedi.

Akşener: Beni ve arkadaşlarımı FETÖ'cülükle suçladılar

İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Yeşilyurt'ta yerel gazete sahipleri ve çalışanlarıyla bir araya geldi. Burada konuşan Akşener, "Beni ve arkadaşlarımı başından itibaren FETÖ'cülükle suçladı. Kim suçladı? Troller suçladı. Siz Tayyip beyin ağzından duydunuz mu Meral Akşener FETÖ'cü diye? Yetkili bakanlarından duydunuz mu? Hayır duymadınız. Bunun anlamı şu. Eğer bu ülkeyi yönetiyorsanız ve biri için FETÖ'cü derseniz gereğini yapmak zorunda kalırsınız" dedi.

16 Nisan 2018 Pazartesi 17:16
Akşener: Beni ve arkadaşlarımı FETÖ'cülükle suçladılar

Toplantıda Meral Akşener, FETÖ sorusu soruldu. Akşener, “Siz malum yapı dediniz ben daha açık söyleyeyim, beni ve arkadaşlarımı başından itibaren FETÖ’cülükle suçladı. Kim suçladı? Troller suçladı. Siz Tayyip beyin ağzından duydunuz mu Meral Akşener FETÖ’cü diye?  Yetkili bakanlarından duydunuz mu? Hayır duymadınız. Bunun anlamı şu. Eğer bu ülkeyi yönetiyorsanız ve biri için FETÖ’cü derseniz gereğini yapmak zorunda kalırsınız” dedi.

“Benim dokunulmazlığım yok” diyen Akşener, “Elinde bilgisi, belgesi, bu konuda delili olan varsa gidip savcılarla görüşmüyorsa onlar hem iftiracıdır, korkaktır, şerefsizdir” şeklinde konuştu

Meral Akşener , “Kiminin damadı kaçak, kiminin kızı kaçak, kiminin gelini kaçak, kiminin oğlu kaçak. Eski İçişleri bakanı olarak şunu belirtmek isterim; Devletin bir işleyişi vardır. O ciddiyet şudur isnat edilen suçu araştırır. İsnat eden, iftara eden her kimse gider konuşur, elindeki bilgileri, belgeleri verir ve gereği yapılır” şeklinde konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.04.2018 17:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Suclarlar Meral hanim 2018-04-16 18:29:49

suclarlar, iftira onlarin en guclu silahidir.

Avatar
Meral Bacım 2018-04-16 18:21:55

İktidar yalakaları troller çamur at izi kalsın algı operasyonlarını yapacaklar çünkü yağlı ekmeklerinden olacaklarından telaşları bundan. Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor. Güneş balçıkla sıvanmaz boşuna uğraşmayın aktroller. İYİ günlere

Avatar
Gurbetçi 2018-04-16 18:33:32

Yalanmı adı ile yorum yapan it meral hanım bu a m koyduklarıma az bile demiş ulan senin akpli olan milletvekilin bu milleti anasına koydu bu senin padişahın şehitlere kelle dedi br şerefsiz kadına iftira atılıyor gözü olupta görmeyen kulağı olupta duymayan bu bilinçsiz ak koyunlara nasıl kendini savunacak bir açıkla bakim akkoyunlu

Misafir Avatar
gurbetçi x ...cevap yavşağı 2018-04-17 08:38:51 @Gurbetçi

senin bu kayırdığın adamlar fetönün ta kendisi kimleri temizlediler fetödeki kendilerine muhalif olanları biz hepsini temizleyeceğiz it herif.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Gurbetçi x----cevap 2018-04-16 18:52:11 @Gurbetçi

Zorun ne , AKP den alıp veremediğin ne*
yahu Fetö kırk yıldır ülkenin damarlarına girmiş. AKP bunları söktü attı. hala temizlik devam ediyor. ama birileri rahatsız oluyor. bu ülke AKP döneminde dünya devleti oldu. teröristler şehirlerimizde yol kontrolü yapıyordu kurtarılmış bbölgeleri vardı be. AKP bunların kökünü kazıdı. Meral hanım bunlardan neden menun değil?
sorarım size sizi AKP bunlar içinmi rahatsız etti?
defolun be.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
: @Gurbetçi x--cevap 2018-04-16 18:49:40 @Gurbetçi

Gurbetçi seni kesin ya Almanya, ya Frnsa veya bir başka avrupa ülkesi besliyor. onların yerine sen hav hav ediyorsun. sizi ülkelerine boşuna ilticacı almadılar. sizi ülkesine ihanet edesiniz diye aldılar. tamda adamını iti ni bulmuşlar. saldırın YÜCE TÜRKİYEMİZE bu ülkede yediğiniz ekmekler içtiğiniz sular burnunuzdan fitil fitil gelecek. zaten zehir zakkum olmuş hayatınız isyanlardasınız. dahada beter olacaksınız.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Deko Brusk 2018-04-16 19:27:10

FETO VEYA FETO CÜ DIYE bir örgüt yoktur hazir kendi kurduklari sembolik uyduruk bir suc örgütü sevmedikleri veya görevde atmak istedikleri muhalif veya demokrat veya AKP Den olmiyan bütün insanlari FETO CULUKLE SUCLAYIP ICERIRI ATIRMAK VEYA GÖREVDEN ATMAK ICIN KURULAN UYDURUK SUC ÖRGÜTÜ

Avatar
yalanmı? 2018-04-16 18:17:00

Aha . buyrun ağıza bakın ağıza şerefsiz diyor. bu ağız temiz olabilirmi?
bu insan dan kişilik beklenirmi?
bu kadından ahlaklı olunması beklenirmi?
Meral de aynen Kılıçdaroğlunun beslendiği kaptan besleniyor. hdp selahattin Demir taşda bu ifadeleri çok kullanıyordu. bunların patronları saldırın emri vermiştir. bunlar patronlarının emirlerini yaparlar kişilik onur, haysiyet vatanseverlik, insanık bunlar için en son planda gelir. önce ABD li ağa babalarının emirleri gelir.

Misafir Avatar
doğru demiş 2018-04-17 08:42:25 @yalanmı?

ispatın yoksa bunu diyiyorsan meral kibar bile söylemiş gevur dölüdür demeliydi ama yakışık almadığı için söylememiş fetöcü senin savunduğun adamlar kendi içlerinde iktidar ve para kavgasına düştüler muhalif olanları fetöcü diye temizliyorlar kendileri fetöcü keske fettullah gülen iti gelsede hakim önüne çıksa bakalım Allah affetsin hakim huzurunda ne diyecek inşaAllah fetö kısa zamanda türkiyeye gelir.

Beğenmedim! (0)