banner87

Akşener: Bu iftiraları sizlere yedirmezsem namerdim

İYİ Parti lideri ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener, Çankırı'da partisinin düzenlediği mitingde yaptığı konuşmada Gaziantep Belediye Başkanı Fatma Şahin'e yüklenerek, '' internette gezinen videoların var. FETÖ’cülerin toplantısına gitmişsin. 4 defa Fethullah Gülen abine gözlerin yaşlı saygılarını sevgilerini göndermişsin. Hadi benim bir tane böyle bir şeyi gösterin bakalım. Sizi gidi içlerine FETÖ kaçmışlar sizi. Elinde kanıt olmadan iftira atan alçaktır. Eğer ben Meral Akşener isem bu iftiraları da 7’den 77’ye sizlere yedirmezsem namerdim'' ifadelerini kullandı

Akşener: Bu iftiraları sizlere yedirmezsem namerdim

İYİ Parti lideri ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener, Çankırı'da partisinin düzenlediği mitingde yaptığı konuşmada Gaziantep Belediye Başkanı Fatma Şahin'e yüklenerek, '' internette gezinen videoların var. FETÖ’cülerin toplantısına gitmişsin. 4 defa Fethullah Gülen abine gözlerin yaşlı saygılarını sevgilerini göndermişsin. Hadi benim bir tane böyle bir şeyi gösterin bakalım. Sizi gidi içlerine FETÖ kaçmışlar sizi. Elinde kanıt olmadan iftira atan alçaktır. Eğer ben Meral Akşener isem bu iftiraları da 7’den 77’ye sizlere yedirmezsem namerdim'' ifadelerini kullandı

04 Haziran 2018 Pazartesi 17:31
Akşener: Bu iftiraları sizlere yedirmezsem namerdim

Cumhurbaşkanı adayı ve İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, seçim çalışmalarına devam ediyor. İl gezilerine devam eden Akşener'in Kırıkkale'den sonraki durağı Çankırı oldu. Çankırı'da on binlerce vatandaşın karşıladığı Akşener, “İftara yakın zamanda meydanları dolduruyorsunuz hakkınızı bana helal edin” dedi.

Akşener’in Çankırı mitinginden öne çıkanlar şöyle;

Sayın Erdoğan 15 belediye başkanını görevden aldın. Peki bu adamları millet seçmemiş miydi? Sen de ‘Bunlar metal yorgunluğuna uğradı’ dedin. Dolayısıyla ‘Güneş Motel’ diye bir kavram yok. Millet iradesine uymayan tek kişi sensin kardeşim.

TİKA KAPATILMAYACAK

Dün Başbakan ‘Akşener FETÖ’den talimat aldı ve TİKA’yı kapatacak’ diyor. Benim böyle bir talimatım, cümlem, beyanatım yok. Ama ben bir şey diyorum TİKA 4 milyar dolar para harcıyor. Ben Cumhurbaşkanı olduğumda inşallah bunun hesabını soracağım. Bunu diyorum.

Sayın Başbakan Binali Yıldırım Bey, sen başbakan mısın? Evet. İçişleri Bakanlığı sana mı bağlı? Evet. Adalet Bakanlığı sana mı bağlı? Evet. Yahu 2.5 senedir kedi gibi mırıldandınız. FETÖ FETÖ FETÖ dediniz. Ben de çıkıp ‘Ey bana FETÖ’cü diyenler. Eğer bu iftiralarınızı ispatlayıp gereğini yapmazsanız şerefsinizsiniz’ dedim. 2.5 yıldır kereste gibi adamlar şerefsiz şerefsiz geziyor.

GEL BENİ TUTUKLA

Buradan Sayın Başbakan’a sesleniyorum: Arkadaş sen Başbakansın. İftira atamazsın, gereğini yapmalısın. Hadi Çankırı’dayım, gel beni tutukla. Gereğini yap. Görelim kimmiş FETÖ’cü.Bunların bir de Belediye Başkanı var hanımefendi. Ben 2.5 yıldır her türlü engellemeyi yaşıyorum ama en son Gaziantep’te belediye kamyonlarıyla benim gideceğim yolları kestiler. Bunun adı kibir abideliği.

GAZİANTEP BELEDİYE BAŞKANI FATMA ŞAHİN’E YÜKLENDİ

Sayın Belediye Başkanı, internette gezinen videoların var. FETÖ’cülerin toplantısına gitmişsin. 4 defa Fethullah Gülen abine gözlerin yaşlı saygılarını sevgilerini göndermişsin. Hadi benim bir tane böyle bir şeyi gösterin bakalım. Sizi gidi içlerine FETÖ kaçmışlar sizi. Elinde kanıt olmadan iftira atan alçaktır. Benim bu tip iftiralarla ilk karşılaşmam değil. Siz utanmadan benim namusuma laf attınız. Ne oldu yedirdim size. Bunu da yedireceğim. Eğer ben Meral Akşener isem bu iftiraları da 7’den 77’ye sizlere yedirmezsem namerdim.

Sayın Yıldırım İzmir'de en romantik kelimelerle FETÖ'ye övgü dizen sensin. Bir de ekonomi bakanı var Allah Erdoğan'a sabır versin. Denizli'de bu adamın FETÖ'yü yol edindiği bilinmiyor mu? FETÖ diyenler aynaya bakın.

“TRT’Yİ SATIYORUM”

Bu devlet 2.5 trilyon dolarlık para üretmiş, Çankırı’ya esen yok. Çankırılıların borçları takip altında. Biz ne yapacağız? Biz Türkiye Dayanışma Fonu’nu kuruyoruz. Kirasını ödeyemeyip kredi çeken, çocuğunun okul masrafları için kredi çekip ödeyemeyen vatandaşlarımızın borçlarını bir kereye mahsus affediyoruz.

Yıllık 2.5 milyar Türk lirası harcayan en büyük çiftlik TRT’yi satıyorum kardeşim. Hem para alacağım hem de 2.5 milyar lira ile iş imkanları yaratacağım. Bakanlar, eşleri, bakan yardıcıları, çoluk, çocuk, damat sizlerin ceplerinden çıkan paralardan gezdikleri lüks arabalardan onları indireceğim.

Gençlere iş bulmak bu devletin borcudur. İş bulamıyorsak işsiz gençlere aylık 500 lira vatandaşlık maaşı vereceğiz. Ev hanımlara sigorta konusunda yardımcı olacağız.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.06.2018 17:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
IYI 2018-06-04 17:36:39

Gözleri Yıldız Gibi Kaşları Hilal Sanki Mustafa Kemal Bizim çocuklar
Evladı Fatihan Derler Adı Meral
Yürü Meral Abla arkandayızzzzzzz

Misafir Avatar
nedenmi AKP? 2018-06-05 11:48:56 @IYI

Bir akraban geliyor du bir yerden iş yeri var, müdürdü yada ticaretle uğraşıyor bütün akrabalar onun eline bakıyordu acaba bize harçlık verecekmi diye.. bu gün kimse kimsenin eline bakmıyor. herkesde var herkes zengin . kendine göre zengin başkasına muhtaç değil.. tabiki OYUM KP DEVAMMMMM kardeşler DEVAMMM.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
PİŞKİNLİK YAPMA HİÇ--merboş 2018-06-05 08:53:32 @IYI

FETÖ bağlantılarıyla gündemden düşmeyen İyi Parti’de iki ismin daha FETÖ ile ilişkisi deşifre oldu. İyi Parti Bursa yöneticilerinden Levent Özeren’in 15 Temmuz'da darbe propagandası yaptığı skandal paylaşımları ortaya çıkarken, Adana’da FETÖ’nün ‘hijyen evi’ yapılanmasına düzenlenen operasyonda İyi Parti Çukurova İlçe Gençlik Kolları Başkanı Sefa B. gözaltına alındı.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
heyyy 2018-06-05 08:35:21 @IYI

SENİ GİDİ KENDİSİ 3. FETÖ SENİİİ. . çok numaracısın meral çoook. ama yemezler....

Fetö 1 Fetö Gülen
Fetö 2 Kılıçdaroğlu
Fetö 3 Meral Akşener.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
MERAL HANIM SIZI COK 2018-06-05 01:59:33 @IYI

SEVIYORUZ SIZI HERDAIM DESTEKLIYORUZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yeni MODA YENI TREND 2018 2018-06-05 01:55:45 @IYI

KIZLAR ICIN ELINE AY YILDIZLI KINA gercekten cok begendim bu senenin modasi belli oldu kina gecesinde bu kina cok moda olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-04 19:25:42 @IYI

http://www.cumhuriyet.com.tr/video/video_haber/620013/Arsiv_Unutmaz..._
AKP_li_Fatma_Sahin__Fethullah_Gulen_icin_bakin_neler_soylemis.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fatma Şahin fetoyu saygiyla 2018-06-04 19:16:10 @IYI

sevgiyle selamlamis
https://www.youtube.com/watch?v=uLi-ne86q_g

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral hanim dogrulari konusuyor 2018-06-04 19:12:10 @IYI

Tebrikler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin siz dunya ne kadar guzel 2018-06-04 19:10:57 @IYI

adam farkli niklerle chp ye iyi partiye az saldirmadi verip veristirdi yetmedi tum yorumculara verip veristirdi adam burayi cehenneme cevirmisti niki aydin ruhu ise bambaska karanliklarin LORDU gibi biseydi ya

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Meral Akşener 2018-06-04 19:08:57 @IYI

DOBRA DOBRA KONUSUYOR MERT KADIN TEBRIKLER OYUMUZ MERAL HANIM A

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TRT ye bi yigin vergi parasi oduyoruz 2018-06-04 19:08:05 @IYI

TRT yi satin gitsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şimdi,nick.e cevaptır.. 2018-06-04 18:39:22 @IYI

şimdi adındaki beynamaza yanlışlıkla BEĞENDİM, işareti koydum..özür dilerim..BÖYLESİ BEĞENİLMİZ..kalbi bozuktur..sana satarsa akp.lilerde çok var.onları çıkar sahnenize..hani 1 defa ile bişey olmaz diyenler ve Allahı inkar eden cemaatlar varya işte onları çıkar..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meeee_RAL,,ispat et diyor.yoksa dediklerindensiniz 2018-06-04 18:36:03 @IYI

dİYORKİ...benim fetocu olduğumu resim,belge.video kayıtları ile ispat etmeyen,şe...zdir..öyleyse iddianız varsa ispat edin..yoksa iftira atmayın günahını alıyorsunuz..
iki yüzlülüğü Allah sevmez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yavaş len 2018-06-04 18:10:21 @IYI

ÇÜŞŞŞŞ eşkiyamı bu ne. pkk da aynen tehdit ediyordu. kimin hizmetkarı bunlar.?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
meeee_RAL 2018-06-04 18:05:59 @IYI

Yahu bir numara fetöcü kendisi ALLAH aşkına bu pişkinliye bakarmısınız. Kadın ama fellah . felaket bu ya.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
şimdi 2018-06-04 18:04:41 @IYI

bana sat meral . başkasına gitmesin. senide ara ara çıkartırım haberlere.

Beğenmedim! (7)
Avatar
CHP'li 2018-06-04 18:00:22

Meral haniefendiden iftiracilara cok guzel mesaj, tebrikler

Avatar
Tarik 2018-06-04 18:18:48

Meral abla, size yemin ediyorum AKP'lilerin tamami diyorum. Bunlarin icinde Bakan, Milletvekili ve Belediye Baskanlari hala ve hala AB ülkelerinde ki fetöcülerle isbirligi icerisindeler. Bunlara birlikte hareket edin ve oylarina talip olun diyen RT Erdogandir ve bilakis ben bunlara tanik oldum.

Misafir Avatar
iyi partiye iyilik yap..yabaana gitmez 2018-06-04 18:41:12 @Tarik

Açık ve net yazki İYİ PARTİ yetkilileri bilsin..kapalı olarak ben biliyorum demekle olmaz..adresler ver..resimlerini çek gönder ki ellerinde belge olsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-04 19:09:02

MERAL HANIMIN BAŞARIŞI ICIN DUALARIM O VE MILLET ITTIFAKI IÇINDIR.DESPOT ANLAYIŞIN SONU GELIYOR.BUNA INANI-YORUM.MILLET ITTIFWKINA BAŞARILAR.

Avatar
akp. ve iyi ve chp..EMEKLİYE ZAM 50 LİRA İSE OYYOK 2018-06-04 19:35:46

emekli devlet 'masa' memurlarına % 3.5..yani 1000 lirada 35 lira..!!!,,,,,,???
ve hemşilere polislere 3600 ek ödemeler. HEMŞİRELER VE POLİSLER GÖKTEN Mİ İNDİLER.? EMEKLİYE 40 LİRA..ÖBÜRLERİNE 530 EN AZ..
iyi gidin onlardan oy isteyin.akp..liler
İYİ PARTİLİLER GİDİN POLİS VE HEMŞİRE,den oy isteyin..
NE EKERSEN ONU BİÇERSİN....Akp..javascript:void(0)

Misafir Avatar
emekliye 50 TL zam cok az yahu dolar arttikca 2018-06-05 01:58:07 @akp. ve iyi ve chp..EMEKLİYE ZAM 50 LİRA İSE OYYO

herseye zam geliyor 50 tl nedirki 1 kilo kiyma parasi zam istemisken tam iste

Beğenmedim! (0)
Avatar
Unal 2018-06-04 21:46:33

TRT SEKIZ TEMMUZDAN SONRA SATISTA KESIN ABBAS YOLCU TRT SATILACAK YIGIT BULUT IŞSİZ KALACAK IKI YUZ MILYAR MAAS ALAMAYACAK ALDIKLARININ HESABI SORULACAK

Misafir Avatar
akp siktr git 2018-06-05 01:02:45 @Unal

yiğit picin teki akape yalakası o adam 24 saat dayak hak ediyor trt satılsın hiç bir poka yaramıyor zaten temiz yeni bir devlet kanalı her şekilde açarız

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-05 00:14:32

MİLLET İttifakı ve Meral Bacımız gümbür gümbür geliyor çirkefleşiyorlar Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor

Avatar