Akşener: Bunlar eldekini avuçtakini satıyor

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Saadet Partisi tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen ve bu yıl 'Nezaket ve Dürüstlük' temasıyla gerçekleştirilen 'Erbakan'ı Anma ve Anlama Programı'na katıldı.

Akşener: Bunlar eldekini avuçtakini satıyor

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Saadet Partisi tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen ve bu yıl 'Nezaket ve Dürüstlük' temasıyla gerçekleştirilen 'Erbakan'ı Anma ve Anlama Programı'na katıldı.

28 Şubat 2019 Perşembe 00:34
Akşener: Bunlar eldekini avuçtakini satıyor

Saadet Partisi tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen ve bu yıl 'Nezaket ve Dürüstlük' temasıyla gerçekleştirilen 'Erbakan'ı Anma ve Anlama Programı'na, Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, İYİ Parti sözcüsü Cihan Paçacı, CHP İstanbul Milletvekili İlhan Kesici ile çok sayıda davetli katıldı.

Programda konuşan Meral Akşener, ''Siyasette zarafetin, siyaset dilinde nezaketin ne kadar önemli olduğunu anlamamıza yardımcı olan bir büyük siyasetçiyi, Necmettin Erbakan Hocamızı anıyoruz.

 
Türk siyasetine bir süredir hakim olan nobranlığın ülkemiz ve milletimiz için nasıl bir büyük tehlike olduğunu daha maalesef yaşayarak öğreniyoruz. Birlikte çalışmaktan gurur duyduğum Sayın Necmettin Erbakan'ın en gergin en kritik günlerde bile vazgeçmediği üslubu bugün daha iyi anlıyorum ki çok kıymetliymiş'' dedi.

Akşener, Türkiye'nin sahip olunan değerlerin kıymetinin yeni anlaşıldığı bir dönemden geçtiğini belirterek, "Allah sonumuzu hayır etsin. Ömrünü milletine ve milletinin kalkınmasına adamış bir siyasetçinin ardından söylenecek o kadar çok söz var ki; ancak ben bize yıllar önce yaptığı bir uyarıya dikkatinizi çekmek istiyorum.

Rahmetli Hocamız, değerli merhum başbakanımız bugünün iktidar sahipleri için 'Seçimlerden önce biz Necmettin Erbakan'ın talebesiyiz. Partiyi kurma görevini ondan aldık dediler, seçimin ardından gömleği değiştirdiler, önce BOP eş başkanı oldular. Sonra gidip lobilerden cesaret madalyası aldılar, sonra gidip bir üniversiteden fahri doktora alıp elbiseyi giydiler.

O elbise neydi biliyor musunuz? Söylemeyeyim. Milli görüş gömleğini çıkarıp o gömleği giydiler ve tüm bu güçlere emir komuta merkezim dediler. Bunların gömlek değiştirmesi işte budur' demişti. Rahmetli Erbakan Hocamızın sözleriyle bize yapılan bir uyarı ve rahmeti Hocamızın en önemli tespiti de 'Sizi gidi faizciler sizi' oldu'' diye konuştu.


'BUNLAR ELDEKİNİ, AVUÇTAKİNİ SATIYORLAR'

Erbakan'ın hazırladığı projelerin, öğrencisi olduğunu iddia edenler tarafından birer birer satıldığını aktaran Akşener, şunları söyledi:

''Şimdi yanımızda olsaydı önce ben ona sorardım; 'Hocam talebeniz olduklarını iddia ediyorlar ama sizi hep yanlış anlamışlar bunlar tembel öğrenciymiş. Siz hayatınız boyunca milli sanayiden ağır sanayi hamlesinden söz ettiniz, milli silah sanayimiz güçlensin diye projeler hazırladınız bunlar milletin dişiyle tırnağıyla kurduğu fabrikaları satıyor.

İşte son örnek Adapazarı'ndaki tank fabrikası. Siz o fabrikalarla bir memleket hayali kurdunuz, bunlar eldekini avuçtakini satıyor.' Hayatım boyunca birlikte çalışma onurunu yaşadım ve o dönemde de çok şeyler öğrendim rahmetli Hocamızdan öğrendiğim önemli şey, milli olmak ve yerli olmak ama gerçekten milli ve yerli olmak. 'Milli ve yerli' diye diye milli ve yerli ne varsa satan riyanın karşısında gerçekten milli duruş sergilemek. Bu Hocamızın en önemli mirasıdır.'' (DHA)
 

Son Güncelleme: 28.02.2019 00:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2019-02-28 09:46:05

bu ne saldırı böyle meral hanıma siz koyunlara sorarım acaba oslo dolmabahçede pkk yla masaya kim oturdu hendekler kazılırken sisi çıkmayan ve göz yuman kimdi fetöyle beraber itifak halinde onca sene olan kimdi işte doğrular insangi doğruları tarafsız bir vatansever gibi yazında göreyim sizler ne kadar taşaklısınız koyuncuklar**

Misafir Avatar
ME RALLLLLL dinle MERAL 2019-02-28 17:11:27 @52

Herşeyi sattılar, elde nevar ne yok sattılar diyosunda .bunun adı özelleştirmedir . peki sen vatanı satıyorsun! bunun adına ne demeli? fetö, pkk, ab, ne kadar eşkiya soyguncu mafya varsa sana yardım ediyor seni övüyor NE İŞ SAHİ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkücü aydın 2019-02-28 10:00:14 @52

hendekler kazılmadan önce erdoğan bunların ipini önümüze sermeye başlamıştı şunları söyledi_aldığımız istihbaratlar pkk'nın güneydoğuda silahlanmaya gittiğidir_biz silah bırakın dedik bunlar sözünde durmadı_çatışmasızlık sürecinde 3 polisimizi şehit ettiler artık durmayacağız_sözde özyönetim ilan edeceklerini bildirdiler tepelerine bineriz_hendeklere gömeriz!!!! dedi..hendekler sadece 1-2 gün içerisinde halkında yardımıyla kuruldu ! 3 gün sonra talan etmeye başladık ve komünizmi açtığı çukura gömdük neyin tatavasını yapıyosun boş boş

Beğenmedim! (5)
Avatar
Sabit Gömlekli 2019-02-28 05:22:58

Borcu olan bir adam çalışıp üretip borcunu ödemek yerine birşeyler satarak borcunu ödemeye çalışsa satacak birşeyleri kalmayınca borcunu ödemek için neyi ni satar BI düşünün ülkelerde aynen aile gibidir bir çalışıp evinin geçimini sağlayan vardır BIRDE neyi VARSA satan vardır özelleştirme ve satma taraftarı olanlar ikinci GURUBA girerler

Misafir Avatar
DİKKAT 2019-02-28 09:36:23 @Sabit Gömlekli

Meral Fetönün yerini almış aktif bir siyasetçidir. artık pensilvanyadaki fetö değil Türkiyede İYİ partide genel başkanlık yapan MERAL AKŞENER fetödür. uyuma yan be kardeşim.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
@Sabit Gömlekli x******************* 2019-02-28 08:34:57 @Sabit Gömlekli

@Sabit Gömlekli x---ya çok salaksın yada azılı bir faşist İT in birisin içimize sızmışsın.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
soylu_görüş 2019-02-28 08:33:17 @Sabit Gömlekli

Meral hanımın konuşmasını daha doğrusu okuduklarını dinledim. eline baronların yanı bu chp, hdp ve ip yi idare eden baronlarının eline tutuşturduğu kağıdı okuyor. Erdoğanın bu ihanet birliği yapan chpkk hdpkk ve ipkk ya zillet ittifakı dediğini halka denmiş gibi anlatıyor. Meral hanım adına utandım. bir insan kendi değerlerine, halkına, ülkesine nasıl bu kadar ihanet içine girebilir ? yazık yazık Meral hanım çok yazık.

Beğenmedim! (5)
Avatar
ülkücü aydın 2019-02-28 09:41:27

ağzı tam bi chp'li ağzı..bu jöntürkler meğer en büyük üdşmanımızmış yılalrdır mhp'nin içinde bi sığıntı olarak yaşadılar.cia'dan aldıkları emirleri.alevi katliamlarını maraşları organize ettiler.merla hanım içişleri bakanıyken sayısızca sivil kürt öldürüldü.ve bu jöntürkler mhp'lielrin FAŞİST yastası yemesine sebep oldu.BAHÇELİ BEĞ'imizin sayesinde bunlar şutlandı şimdi demokrasi kuşu skecini oynuyolar şu anki görevleri bu.mhp'nin oyu neden artı biliyomusunuz bu jöntürklerden kurtulunca herkesten oy alabilir bir parti olduk hakederimizi bulduk

Misafir Avatar
ülkücü aydın 2019-02-28 11:03:16 @ülkücü aydın

basit düşün türk düşmanı anadolu düşmanı emperyalistler ve uşakları ne yapar? kadırır yalan söyler dürüst düşman olmasını bekleyemezsin.senin gibi uşakları güttüler hala güdüyolar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Haydar 2019-02-28 10:44:14 @ülkücü aydın

PKK liler Tayyip'ini kandırmışlar mı? PKK'nın kandırdığını, FETÖ'nün kandırdığını, Amerikanın kandırdığını, Iraktan Suriyeye geçirttiği ve lahmacun paralarının bile devlete ödettiği YPG lerin kandırdığını , Amerikanın defalarca kandırdığını söyleyen Reisin efendin, seni de mi böyle kandırdı. Gerzek silah depoladıklarını bilmes daha da kötü ya. Adama sormazlar mı madem silah bırakmadılar ve silah depoloyorlardı niçin valilere, PKK lilara operasyon yapmayın emri verdin diye. Çünkü Tayyip in padişah olabilmek için Anayasa değişikliğinde HDP nin oylarına ihtiyacı vardı onun için sesini çıkarmadı oylarını aldıktan sonra PKK yı düşman ilan etti. Senin gibi koyunları da güttü, hala güdüyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Antayalı Attalos 2019-02-28 12:26:45

ASLINDA SENİ SATIP GELİR ELDE ETMELİ AMA SEN BEŞ PARA ETMESSİN....

Avatar
ülkücü aydın 2019-02-28 12:41:22

türkiyenin tansu ablası olmaya çalıştın ama yemedi millet! çünkü ABLAmız 28 şubat post modren darbeye karşı direnmiş hatta çevik bir puştu tarafından 'Söyleyin o kadına yağlı kazığa oturturuz' muhtırasına maruz kalmış emperyalizme karşı dimdik bi ablamızdı ya sen..YURTTA SULH sözünle darbeyi savunan bi fetocusun.sen hiç sevmedik akşener!