Akşener'den AKP'ye: 'İktidarınız sallanıyor efendiler!'

Partisinin Düzce İl Başkanlığı binasının açılışını yapan Akşener, “Şartsız şurtsuz Peygamber ocağının benim gibi anaların doğurduğu evlatlarımızın arkasındayız” dedi.

Akşener'den AKP'ye: 'İktidarınız sallanıyor efendiler!'

Partisinin Düzce İl Başkanlığı binasının açılışını yapan Akşener, “Şartsız şurtsuz Peygamber ocağının benim gibi anaların doğurduğu evlatlarımızın arkasındayız” dedi.

25 Ocak 2018 Perşembe 20:06
Akşener'den AKP'ye: 'İktidarınız sallanıyor efendiler!'

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, AKP için “İktidarınız sallanıyor efendiler” ifadesini kullanırken, kayıtsız şartsız askerin yanında olduklarını söyledi.

Meral Akşener, Düzce İl Başkanlığı binasının açılışı için vatandaşlarla bir araya geldi. Burada bir konuşma yapan Akşener, özetle şunları kaydetti:

"Buradan ilan ediyorum, bu gariban kadından ve arkadaşlarından korkuyorsunuz ve korkmakta haklısınız. Buradaki bu organik kalabalık bu kadar büyükse evet korkmalısınız da. İktidarınız sallanıyor efendiler. İnsanımızı korkutmaya çalışanlar bilsinler ki, bu millet sabırlıdır. Ben de sabırlıyımdır. Bir yola çıktık mı kimsenin gücü bu halkı durdurmaya yetmeyecek.

AFRİN’E GEÇ KALINMIŞ MÜDAHALE’

Şartsız şurtsuz Peygamber ocağının benim gibi anaların doğurduğu evlatlarımızın arkasındayız. Bugün Afrine geç kalınmış bir müdahale yapılıyor. Sizler bizim çocuklarımızı ya taşerona ya da Askerliğe mahkum ettiniz. Onun dantellileri çürük raporlu. Suriye’nin içi karışırken baş rolde olmayacaktınız. Emperyalist ülkelerin kuyruğuna takıldınız. Şu anda o iki ülkenin arasında Türkiye'yi şamar oğlanına çevirdiniz. Sizi övenlerin yanında saf tuttunuz sizi uyarmaya çalışanlara hakaret ettiniz. Bugün gelinen durumda en iyi subaylarımızı pilotlarımızı kumpaslarla mahkum ettiniz. Bu durumun savcısı oldunuz. O Zekeriya Öz’e araba tahsis ettiniz."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.01.2018 02:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-01-25 20:23:08

akp erir mhp baraj alti

Misafir Avatar
soylu_ 2018-01-26 08:28:13 @CHP & IYI Parti kazanir

Düşmanlar akıllıdır her zaman savaştığı ülkelerde kendi içinde kendilerine hizmet edecek MERAL gibilerini hep buluyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral hanım yanlış yapıyor. 2018-01-26 08:26:33 @CHP & IYI Parti kazanir

Bu destek olmamı köstek olmakmı meral hanım? bu gün bu durumda hiç bir vatan evladı ANA ülkesinin hükümetine çatmaz, saldırmaz. ancak destek olur. siz kendinizi anaların en üstünü görmekle ne büyük gaflete düşmüşsünüz, bu gün bu durumda hükümeti eleştirmeklede ihanetin içne girmişsiniz. yazık. bu gün birlik olmayacağızda ne zaman birlik olacağız. hükümet, devlet adamlarımız sizemi yoksa düşmanamı baksın? hanginize cevap versin hanginize cephe alsın? takdir yüce milletimizindir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
meral aksener dediki 2018-01-25 20:17:36

Bugün Afrine geç kalınmış bir müdahale yapılıyor. Sizler bizim çocuklarımızı ya taşerona ya da Askerliğe mahkum ettiniz. Onun dantellileri çürük raporlu. Suriye’nin içi karışırken baş rolde olmayacaktınız. Emperyalist ülkelerin kuyruğuna takıldınız. Şu anda o iki ülkenin arasında Türkiye'yi şamar oğlanına çevirdiniz. Sizi övenlerin yanında saf tuttunuz sizi uyarmaya çalışanlara hakaret ettiniz. Bugün gelinen durumda en iyi subaylarımızı pilotlarımızı kumpaslarla mahkum ettiniz. Bu durumun savcısı oldunuz. O Zekeriya Öz’e araba tahsis ettiniz."

Avatar
Meral Hanim Çok yaşayin 2018-01-25 20:22:24

Tomris Hatun / İlk Kadın Kağan-Kısa Belgesel
https://www.youtube.com/watch?v=1PeFoDR4AUs

Avatar
tuba 2018-01-25 22:03:58

Günah benim suç benim
Kurdum bırak bu düş benim
Bu kendime verdiğim rüşvetim
Dokunma elimde bir düşlerim var

Avatar
iyi partiye oyumuz 2018-01-26 02:04:33

ailece kalabalığız toplam 87 kişiyiz hepimiz toplandık değerlendirdik oyumuz iyi partiye

Avatar
aydın 2018-01-25 23:19:12

aslanım be şimdiye kadar fetoya birşey demezken seçim yaklaşınca chp niin tabanına oynuyor proje partisi temuzda seçim var diyor ya ona göre,temuzda ya

Misafir Avatar
oyum iyi partiye 2018-01-26 02:03:48 @aydın

ayydin sen ne oxuspu cocogumususun beulan adi şerefsiz bu kadının neyini gördün konuşuyorsun bee amk siz akp liler herkese çamur atmakla yetiniyorsunuz hepinizin Allah belasını versin benim ailem geniş toplam 87 kişiyiz hepimiz meral akşenere oyumuz var şerefsiz

Beğenmedim! (0)