banner87

Akşener'den çok sert açıklama: Gök kubbeyi başınıza yıkarım

Muğla Fethiye'de düzenlediği mitingde Meral Akşener, İYİ Parti'nin seçimlere girip giremeyeceği ile ilgili olarak açıklamada bulundu.

Akşener'den çok sert açıklama: Gök kubbeyi başınıza yıkarım

Muğla Fethiye'de düzenlediği mitingde Meral Akşener, İYİ Parti'nin seçimlere girip giremeyeceği ile ilgili olarak açıklamada bulundu.

19 Nisan 2018 Perşembe 15:16
Akşener'den çok sert açıklama: Gök kubbeyi başınıza yıkarım

Muğla'da Fethiye Belediye Başkanı Behçet Saatcı, geçen hafta, Meral Akşener liderliğinde kurulan İYİ Parti saflarına katılmıştı.

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, bugün miting için Muğla Fethiye'ye gitti. İYİ Parti'ye geçen ve zaman zaman yaptığı aykırı çıkışlarla dikkat çeken Saatcı'ya, burada Akşener bir de rozet taktı.

"GÖK KUBBEYİ BAŞINIZA YIKARIM"

Akşener, burada yaptığı konuşmada, erken seçime ve İYİ Parti'nin seçimlere girip giremeyeceğine de değindi. Akşener, çok sert bir açıklama yaparak, "Eğer seçime sokmamak gibi bir hata yaparsanız, benim adım da Meral Akşener ise, gök kubbeyi başınıza yıkarım" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.04.2018 15:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adim yok 2018-04-19 16:26:06

Yolun acikolsun meral hanim bütün türkiye sizi seviyor destekliyor türkiyenin gelecegi icin meral aksener

Misafir Avatar
eyy bahceli bu erken secim neyin nesi 2018-04-19 21:50:58 @Adim yok

askerlerimiz sehit olurken afrinde hala savastayken ulkemizde hala ohal varken akp nin mhp nin derdi erken secim koltuk derdi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 2018-04-19 21:19:52 @Adim yok

"TÜRKİYE EKONOMİK İNTİHARA GİDİYOR"
https://www.youtube.com/watch?v=UCC6bzTgwhA

Beğenmedim! (0)
Avatar
52 2018-04-19 15:38:08

vatandaş diye yorum yapan müftezel ne bir de demkrosiden bahsedersiniz nasıl soksa kınamı yakıcan bir yerlerine giremse yoksa satılmış gibi laf ediyorsun müptezel seçime girmek herkezin hakıdır *sen ülkenin tek adam tarafından çok memun görünüyorsun ne verdiler yada nasılsatın kendini bence sen hiç bu şekil yorum yapma hakaretlere mağruz kalırsıbn cocuğüum

Avatar
Herkes hakkini sonuna kadar 2018-04-19 15:39:06

aramali.

Misafir Avatar
bolu 2018-04-19 18:13:30 @Herkes hakkini sonuna kadar

Maymun taaa 20 metrelik ince bir ağaca çıkmış oradan aslana hakaret ediyor. aslan içinden diyorki maymun maymun bir iki dakikalık bir saltanatın olsun hadi . :))) meral hanım bağır bağıra bildiğin kadar seçime kadar 65 gün.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
AHAAA BAŞ belası 2018-04-19 18:11:17 @Herkes hakkini sonuna kadar

Gök kubbeyi kimin başına nasıl yıkıyor bu aciz ve zavallı? aklı olan bunu dermi? bu şekilde dermi? kendisini haşa ilahmı sanıyor bu ya? işte kardeşlerim kimler bizden oy istiyor kimler siyaset yapıyor ara ara gerçek yüzleri ortaya çıkıyor ne kadar saklansalarda. işte Meral Akşenerin gerçek yüzü. ZALİM bir tavır . acımasız isyankar, demokrasi adalaet yoksunu. bunları sandığa gömmezsek çokçekeriz.

Beğenmedim! (8)
Avatar
eyy akp 2018-04-19 20:59:38

demokrasilerde zaman bellidir vakit gelir cikarsin secimi yaparsin siz 2019 senesine hazirlanin ohal kalkmadan erken secim demokrasilerde olmaz

Avatar
vatandaş 2018-04-19 15:25:17

ateş olsan cürmün kadar yer yakarsın da inşAllah şeçime girersin değilse kahrman olursun inşAllah secime girer boyunun ölçüsünü alırsın

Misafir Avatar
Becek Olan Akp dir 2018-04-19 17:43:57 @vatandaş

Madem Meral o kadar guclu degil, neden akp her turlu oyuna basvuruyor ki Merali secim diski biraksinlar.?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Recep 2018-04-19 17:50:43

Bence seçime girmeli ve boyunun ölçüsünü almalı. Öyle 15 temmuzda başbakan olacaaaam, demekle olunmayacağını millettimiz öğretecek

Avatar