Akşener'den Erdoğan'a: Gündem yaratma çabası

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Erdoğan'ın İstiklal Marşı'nı tartışmaya açmasına sert tepki gösterdi.

Akşener'den Erdoğan'a: Gündem yaratma çabası

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Erdoğan'ın İstiklal Marşı'nı tartışmaya açmasına sert tepki gösterdi.

15 Mart 2018 Perşembe 19:15
Akşener'den Erdoğan'a: Gündem yaratma çabası

 İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a çağrıda bulunarak, "Şu araştırma sonuçlarını açıkla kardeşim. Yani çekmecende bulunan araştırma sonuçlarını, kamuoyu yoklamalarını açıkla" dedi.

Eski bakanlardan Yaşar Okuyan, Barlas Doğu, Hasan Korkmazcan ve avukat İlke Çakar'dan oluşan Temiz Seçim Platformu üyeleri İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'i ziyaret etti. Yaklaşık yarım saat süren görüşme sonrası açıklama yapıldı.

Akşener, Temiz Seçim Platformu üyelerinin yaptıkları çalışmaları bütün siyasi partilere takdim etmek üzere ziyarette bulunduklarını belirterek, kendileri ile işbirliklerini kurumsal olarak sürdüreceklerini söyledi.

Yaşar Okuyan ise Temiz Seçim Platformu'nun 300'ü aşan kişi tarafından oluşturulduğunu ifade ederek, "Çok ciddi araştırmalar yaptık. Her seçimden sonra tartışılan konuların ortadan kaldırılması yönünde tespitlerimizi sunduk. 21 bin sayfa doküman var elimizde" dedi.

'GÜNDEM YARATMA ÇABASI'

Akşener bir gazetecinin, 'Cumhurbaşkanı'nın dünkü açıklamasını takip etmiş olabilirsiniz. İstiklal Marşı bestesinin değişmesini gerektiğini düşünüyor musunuz?' sorusuna, "Kafasını değiştirse iyi olacak. İki yeni gündem yaratma çalışması. Biz AKP Genel Başkanın gündem belirleme çabalarının dışında kalmaya özen gösteriyoruz. Söyleyecek sözü olmayanlar işte böyle gündem çarpıtma noktasına gidiyor. Çünkü ben size soruyum. Siz din anlamında inançlarınızı güncellediniz mi? Dolayısıyla orada bir problem yaşıyor. Şimdi İstiklal Marşı'nın bestesini açtı. Anadolu'da bir söz var, 'laf söyledi bal kabağı' denir" diye cevap verdi.

Akşener ayrıca bir soru üzerine, CHP Trabzon Milletvekili Haluk Pekşen'ın YSK'nın 55 milyon seçmene karşılık 500 milyon seçim zarfı sipariş ettiği iddiasına ilişkin, "Onu takip edeceğiz, tam bilmiyorum" dedi.

'ANKET SONUÇLARINI AÇIKLA BİLELİM'

Konuşmasında Cumhurbaşkanı Erdoğan'a çağrıda bulunan Akşener, şöyle konuştu:

"Şu araştırma sonuçlarını açıkla kardeşim. Yani çekmecende bulunan araştırma sonuçlarını, kamuoyu yoklamalarını açıkla. Nasıl sonuçlar geliyor ki, nasıl korktun ki, bugün seçime 2 yıla yakın bir süre varken ittifak arayışlarına girdin, ittifaklar yaptın ve her gün başka birşey söyleyerek panik içinde bir durumdasın. Tekrar söylüyorum açıkla anket sonuçlarını bilelim"

Akşener, Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Erdem'in ailevi sebeplerden dolayı istifa ettiğini, istifasından dolayı çok şaşırdığını ve çok üzüldüğünü söyledi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.03.2018 20:07
Anahtar Kelimeler:
Meral AkşenerErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Meral hanim cok hakli 2018-03-15 20:35:09

RTE ortaya birsey atiyor, butun medya gece gunduz onu tartisiyor ekonomi sumen alti ediliyor.

Misafir Avatar
istanbul nikli 2018-03-23 03:02:30 @Meral hanim cok hakli

satilan fabrikalari hangi ulkeler satin almis iyi bak ve hangi ulke icin kolelik yaptigini gor burda hikaye anlatma eti samani ithal eder olduk eti artik zenginler yiyiyor
https://www.youtube.com/watch?v=tBsTDKPB6bc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
edep yahu 2018-03-16 08:39:22 @Meral hanim cok hakli

Yahu Erdoğan ülkemize göz diken şer güçleri ile mücadele ederken birde bizden gibi görünen ama düşmandan yana olan MERAL ilemi uğraşsın kardeşler? MERAL iyi parti KILIÇDAROĞLU ve CHP bara altında kalmazsa Türkiyenin işi zor kardeşlerim. Kılıçdaroğlu v Meral hanımın tehdit ve yıkıcı düşmana cesaret verici söylemlerini iyi izleyelim . not alalım seçimde tepkimizi ortaya koyalım kardeşler.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
istanbul 2018-03-16 08:35:29 @Meral hanim cok hakli

Seam kardeşlerim, Erdoğana kimler karşı dış dünyadan? ABD ALMANYA, İNGİLİZ,FRENSIZ RUS YENİ KISADA Türkiyeye kimki sanayi ürünü satıyordu, silah satıyordu bizi sömüren her ülke Erdoğana karşı. çünkü artık Türkiye kendi göbeğini kesecek duruma geldi. ve sömürücülere Türkiyeden ekmek çıkmıyor. peki chp ye ne oluyor, iyi partiye ne oluyor? hadi hdp zaten bizden değil pkk nın partisi... halk olarak lideimize sahip çıkmak boynumuzun borcudur kardeşlerim.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
düzce 2018-03-16 08:29:26 @Meral hanim cok hakli

Meral hanıma komik diyordukya komikliğide ağtı haddini bilmez oldu. insanları haksız yere suçlamak ifitra etmek adeta bunlar için bir yaşam aracı olmuş. aynen Meral hanımda Kılıçdaroğunun beslendiği kanaldan yani AB ve ABD den besleniyor.

Beğenmedim! (2)
Avatar
türkoglu 2018-03-16 00:38:09

bu millet bir an evvel silkinip kendine gelmez ise bunlar istiklal marsindan sarki da yapar,bayragida degistirir.1916 yilinda osmanlinin imzaladigi haritayida kabul eder kuranida yeniden yazar cünkü satacak namus dedigimiz vatandan baska birseyimiz kalmadi.

Avatar
seçim 2018-03-15 21:15:19

Sn.Meral Akşener sizin nezdinizde tüm siyasi parti liderlerine ve yöneticilerine sesleniyorum. Lütfen sunni gündemle ve algı operasyonlarını artık bırakın. Vatandaş perişan enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu. Gençler işsizlikten karamsar. Esnaf siftahsız dükkan kapatmaktan ve biriken kredi borcundan perişan emekli ayın sonunu getiremiyor ve sağlık kesintilerin maaşını tam alamıyor. Sözün kısası milletvekilleriniz bir öneri versin erken seçim istiyoruz milli irade sandık istiyor seçim istiyor umutlarımız tükendi artık yeni bir beyaz sayfa açın lütfen

Misafir Avatar
bi haklı çığlık 2018-03-16 08:32:35 @seçim

Ne yasalar boşşş, ne etseler yersiz ne isteseler hayırsız.
çünkü bunların niyetleribozuk. çünkü bunlar öz üne değil celladına aşık.
bunların gayesi çırpınışları kendilerini batıracak. bu halk hakkı ayakta tutandan yana olacaktır. AKP şanlı ülkemizi tekrar dünya devleti yapacaktır

Beğenmedim! (0)
Avatar
kocakurt 2018-03-15 20:41:27

mustafa erdem niye istifa etti onu acikla,daha oncede sabahattin cevheri ayrilmisti, boyle degerli isimlerin ayrilmasi partiye zarar veriyor. ilk akla gelende bunun sebebinin koray aydin denen pisligin sebeb oldugu.

Avatar
sait 2018-03-16 09:15:57

bir kanalda ver mehteri diyen sunucu acaba 9 yıl önce FETÖ ya iki laf edebilmi mı bıraz sıkardı ne zaman ki küfür edilmeye başlandı ondan sonra fetö ya küfürler yağdı.hain diyor kime diyor belli değil hain kimlerdir CUMHURİYET değerlerine ATATÜRKÜ sevmeyenlerdir ERKAN TAN mısın ne isen para ile tutulmuşsun papağan gibi zırlıyorsunuz. iş aştan konuşan yok ey TÜRK gençliği ne der bu işe.

Avatar
zeydi 2018-03-16 09:25:15

kimse işsizliği konuşmasın.öyle şeyler ortaya atılıyor ki bilinçli olarak hatta sakallılar da devreye giriyor insanların kafasını dinimizle karıştırmak tam emp. sitratejisi.