banner87

Akşener'den Erdoğan'a İstiklal Marşı çıkışı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın "En büyük üzüntüm bu emsalsiz marşın (İstiklal Marşı) hakiki manasını yüreklere nakşedecek bir bestenin bulunamamış olmasıdır" ifadelerine İstiklal Marşı değişiyor mu sorusunu akıllara getirdi. Erdoğan'ın sözlerine Meral Akşener tepki gösterdi

Akşener'den Erdoğan'a İstiklal Marşı çıkışı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın "En büyük üzüntüm bu emsalsiz marşın (İstiklal Marşı) hakiki manasını yüreklere nakşedecek bir bestenin bulunamamış olmasıdır" ifadelerine İstiklal Marşı değişiyor mu sorusunu akıllara getirdi. Erdoğan'ın sözlerine Meral Akşener tepki gösterdi

14 Mart 2018 Çarşamba 21:18
Akşener'den Erdoğan'a İstiklal Marşı çıkışı!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 46. Muhtarlar Toplantısı’nda İstiklal Marşı’na ilişkin ilginç bir çıkışta bulundu.  “En büyük üzüntüm bu emsalsiz marşın (İstiklal Marşı) hakiki manasını yüreklere nakşedecek bir bestenin bulunamamış olmasıdır.” ifadelerini kullanan Erdoğan, İstiklal Marşı’nın yeniden bestelenmesi gerektiği mesajını verdi. “O beste ile güftenin birbirini tamamlaması çok önemlidir” diyen Erdoğan “Burada bestekarlara büyük iş düşüyor. Temenni ediyoruz ki o da çıkar” dedi.

MERAL AKŞENER:  LAF ETTİ BAL KABAĞI

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, isim vermeden sosyal medya hesabından açıklamalarda bulundu.

Akşener, #İstiklalMarşımaDokunma hashtag’ıyla “Baktı güncelleme lafı ayağına dolandı şimdi de beste yapmaya heves etti. Esas güncellenmesi gereken kafaları. Anadolu’da buna laf etti bal kabağı derler!” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.03.2018 21:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bacım 2018-03-14 21:43:01

Bacım; işsizlik enflasyon cari açık şeker fabrikalarının satışı vb. Konuları konuşamadıkları için gündem değişikliği yapmaya çalışıyorlar Vatandaş her şeyin farkında Sandık bekliyoruz GÜNEŞ vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkacak üzme kendini İYİ GÜNLERE

Misafir Avatar
@bacım x--e cevap 2018-03-15 09:16:54 @bacım

Bacın sana yedirecek Bi acı. sen kuyruğunu bırakma. bir çırtma yediğin zaman ne acılar hissedeceksin o zaman demiyeceksin bacı.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
bolu 2018-03-15 09:15:32 @bacım

insanın yüzünde 7 perde var. perdelerin kalkmasısayısına göre insan saçmalar yoldan çıkar. meral hanım perdelerini bir saysa iyi eder. kamışmı diye baksın yani?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ah ayna ahh 2018-03-15 09:13:47 @bacım

Mral hanım bir aynaya baksa bir de düşünse. boyasız halini en iyi kendisi bilir. utanır be. nasının satılık taraflı gazetelerinin kendisini fazlaca şişirdiğin baksında utansın. . kalkmış devletin admına halkın sevgilisine laf söylüyor. ne talihsiz bir durum meral hanım için. acaba aklı başınagelirmi dersiniz?
yoksa böğlece uçup gidecekmi

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
iyi bakalım braz 2018-03-15 09:06:16 @bacım

Hiç bir ciddiyet, hiçbir samimiyet, hiç bir kararlılık görüyormusunuz suratında.. boşa bakan sanki kafası iyimiş gibi bir hali var.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Lİ_DER 2018-03-15 09:05:12 @bacım

li_DER_sizlik. chp hdp iyi paride lidersizlik yaşanıyor. . baş olmayan yerde ayaklar saltabaş, başıboş dolaşır. fakada basar bokada basar. bunları bu partilerin başına lider diye değil iyi birer ajandır diye getirmiş BATI ve ABD.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ankara 2018-03-15 08:33:46 @bacım

Bir insanın, bir idarecinin bir devlet adamının en gayet normal hatta çok gerekli isteklerinden tarzda konuşan Erdoğana saldıran meral ne kadar gafil ve gaflet içinde.dir.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ecilllen 2018-03-15 08:32:08 @bacım

LA HAVLE VELA KUVVETE İLLA BİLLAH. bu kadın haddi aştı. saldırganlığı sınır tanımıyor. insanlıktandamı çıkmış yoksa? bir dna desti gerek.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Nsipsiler 2018-03-15 08:20:15 @bacım

İnsana Allah dil vermiş konuş diye ama bunlar konuşmak yerine hakaret etmeyi tercih ediyorlar. insanca konuşmaktan NASİPSİZ ler. Meral hanım ı izliyorumda ne bir aklı başında siyasetçi gibi konuşmuyor nede bir olgun ve akıllı insan gibi konuşmuyor. Meral hanımın gözünü hırs büümüş öylece saldırgan bir halde yaşayıp gidiyor. ee ömür sermayeside tükeniyor elbet bir hesabıda var ömrünü nasıl geçrmenin.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Okur 2018-03-14 21:44:02

Eeeee sağa sola o kadar nota verirsen,bestekar olursun tabiiki

Avatar
Orhan yetim 2018-03-14 23:53:10

Torunuda Evde mehter marşı dinliyormuş.oğullarda Askerliği Evde yaptı zaten

Avatar
yörük haydar 2018-03-15 07:54:18

okadarınıda ne senin nede onun g.t.ü yemez bunu yapmaya işte ozaman iyice biter.uyuz kuurt ne diyiyor bu işe.

Avatar
VANLI 2018-03-15 10:39:24

CUMHURİYET DEĞERLERİNE ATATÜRKÜ SEVMEDİKLERDEN OLACAK Kİ.BÖYLE ŞEYLER OLUYOR.