Akşener'den Erdoğan'a zor damat sorusu

İYİ Parti Genel Başkanı ve İYİ Parti Cumhurbaşkanı Adayı Meral Akşener, Twitter hesabından çok çarpıcı bir iddiada bulundu.

Akşener'den Erdoğan'a zor damat sorusu

İYİ Parti Genel Başkanı ve İYİ Parti Cumhurbaşkanı Adayı Meral Akşener, Twitter hesabından çok çarpıcı bir iddiada bulundu.

21 Haziran 2018 Perşembe 16:29
Akşener'den Erdoğan'a zor damat sorusu

İYİ Parti Lideri ve Cumhurbaşkanı Adayı Meral Akşener Twitter hesabından Cumhurbaşkanı Erdoğan’a seslenerek; Erdoğan’ın damadının Anadolu Ajansı’na (AA) AKP’nin oy oranını seçim gecesi saat 21.30’da yüzde 52 olarak ilan etmesini istediğini öne sürdü.

İşte Akşener’in hesabından o çarpıcı iddianın yer aldığı tweet;

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.06.2018 16:37
Anahtar Kelimeler:
Iyi PartiAkşenerErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murtazaaa 2018-06-21 16:53:50

Bu kadın yalan söylemez. Ne diyorsa doğrudur. AKP ve Tayyip Erdoğan seçimi kaybetmemek için her türlü tezgahı yapar.

Misafir Avatar
001 2018-06-22 01:58:25 @Murtazaaa

murtazaaa al ananıda siktir ol git burdan soytarı çomar 24 ünde ebenizin amını göreceksiniz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-21 21:31:00 @Murtazaaa

herkes sandiga gitsin sandiga sahip ciksin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Murtazaaa x 2018-06-21 16:55:41 @Murtazaaa

kendi kendinize begendim atamasaniz sanki öleceksiniz

Beğenmedim! (8)
Avatar
Hasan 2018-06-21 16:40:30

Hırsızlık ruhlarına var. Ama o boku yiyemeyeceksiniz.

Misafir Avatar
akp siktr git 2018-06-22 02:00:40 @Hasan

sandıkta hile yapanı o anda yakalayıp sandıığa kafasını sıkıştırıp götüne süpürge sapı sokacaksınki adam olsunlar amk akapelileri işte

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Özgür 2018-06-21 17:03:54 @Hasan

Hile yapanı gördüğün yerde kafasını o sandığa vura vura ezeceksin. Bu şerefsizler bütün seçimleri aynı şekilde aldılar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hayırlısı 2018-06-21 16:47:14

çalmadan yapamazlar.

Misafir Avatar
bi dakka meral durrr. 2018-06-21 18:38:14 @Hayırlısı

Sen ne dedin ?
yüde altmış oy la cumhurbaşkanı olacağını az mı söyledin?
yani sana söylettiler. Kılıçdaroğluda m İncede kendilerinin yüzde 60 yetmiş ile kazanacaklarını söylediler. bu ne çelişki ?
meral hanım lütfen ya hak kı söyle yada sus. batıyorsun dibe vurdun.

Beğenmedim! (9)
Avatar
Aziz M. 2018-06-21 16:54:14

bu sefer calmiyacaklar fazladan oy kullanacaklar, YSK simdiden kapiyi araladi, mühürsüz oylada gecerlidir diyerek , genelgeyi genislettiler.

Misafir Avatar
akp siktr git 2018-06-22 02:02:09 @Aziz M.

ben bu kadar şerefsiz adi bir oroaspu çocugu görmedim ve partide görmedim fazla oy kullmak nedir yaw ne adi bir adam başımıza bela oldu Allah belasını versin tayyoşun

Beğenmedim! (0)
Avatar
Özgür 2018-06-21 17:00:37

Hele yapsınlar bakalım hırsızın o eli busefer bitarafına sokulur.

Misafir Avatar
erow 2018-06-22 02:03:12 @Özgür

yaparllarsa hdp nin ağır aparkanat yumruklarını yemeye başlıyacaklar daha fazla konuşmuyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-06-21 17:10:38

Bunlar uslanmayacak durmayacak. İlahi Adaletinde artık devreye girmesi lazın bir dur denmelidir .

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-21 22:04:52

IÇI BOŞMUŞ.ONDA CESARET OLSA MUHALEFETLE TVDE TARTIŞIR.ELINE TUTUŞTURULANI PROMTERDEN OKUMAKTAN BAŞKA BIR MEZIYETI YOK.YANDAŞ VE YALAKA MEDYASI TARAFINDAN ŞIŞIRILDI. SAYIN MERAL HANIM BOŞUNA CEVAP BEKLEMEYIN.

Avatar
Tayyipsever 2018-06-21 23:22:45

Toplum olarak damadı severiz kızımızın kocası.beraat gelecek seçimde başkan insAllah.zilden önce kapılarda tokmak vardı zil çıktı amma tokmak bi başka olayo

Misafir Avatar
akp siktr git 2018-06-22 02:04:20 @Tayyipsever

tiayyyip siker herkes onu siker ayın 24 ünde

Beğenmedim! (0)