banner87

Akşener'den erken seçim hakkında yeni açıklama

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, partisinin Bakırköy İlçe Binası'nın açılışını yaptı.

Akşener'den erken seçim hakkında yeni açıklama

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, partisinin Bakırköy İlçe Binası'nın açılışını yaptı.

17 Nisan 2018 Salı 18:47
Akşener'den erken seçim hakkında yeni açıklama

Bakırköy İlçe Binası'nın açılışı öncesi saat 16.00'da otobüs üzerinden partililere seslenen Akşener, "İster 26 Ağustos'ta, isterse Kasım'da, isterse 2019'da, canları ne zaman istiyorsa yaptıkları seçimlerde milletimizin bize söylediklerini, dertlerini projelendirip bu milletin çaresi olmak üzere seçime gireceğiz. Ve inanıyorum ki; Allah'ın izni ve sizin teveccühünüzle Cumhurbaşkanlığını alacağız. Ve İYİ Parti iktidar olacak. İktidar olduktan itibaren de; kayırmacılığı, yolsuzluğu ve ortadan kopukluğu ortadan kaldıracak. İktidar olduğumuz gün Olağan Üstü Hal kalkacak. Biz milletimizde, gencimizden korkmuyoruz. Bize ittifak yapacak mısınız? Diye soruyorlar. Biz ittifakı ittifak uzmanlarına bıraktık. Türkiye'nin en önemli ittifak uzmanı Sayın Erdoğan'dır." ifadelerini kullandı.

Akşener daha sonra parti yöneticileriyle birlikte ilçe binasının açılışını yaptı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.04.2018 21:31
Anahtar Kelimeler:
Meral AkşenerErken Seçim
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP, IYI Parti, SP, DP 2018-04-17 19:05:56

Kazanacak

Misafir Avatar
ohal bitmeden secime gitmek 2018-04-18 09:44:34 @CHP, IYI Parti, SP, DP

muhalefet icin esit sartlarda secim olmayacaginin gostergesi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hepimiz 2018-04-18 09:29:39 @CHP, IYI Parti, SP, DP

ülkücüler, milli gençlik, bozkurtlar MHP liğiz hepimiz. ye ye parti bir tuzaktır bir parçalama , ülkücülüğe br tarbe tuzağıdır uyanık olalım.bizim partimiz MHP dir. ye ye parti bir ABD projesidir. teröre teröristlere hizmet ediyor.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
evet 2018-04-18 09:27:13 @CHP, IYI Parti, SP, DP

saadete çi kardeşler, bu terör sevici partiler chp, hdp ve iyi parti lerin. SP ye yakınlıkları aynen DEREYİ GEÇENE KADAR EŞEYE DAYI DİYELİM tuzağı olmasın?

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
doğruya doğru 2018-04-18 09:25:39 @CHP, IYI Parti, SP, DP

chp, hdp, iyi parti ve pkk aynı hedefe... yani Türkiyeye zarar verme gayreti içindeler.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
evet 2018-04-18 08:36:59 @CHP, IYI Parti, SP, DP

Yin diyorum chp iyi parti sp dp bunlar kualisyon olacakmış. ne teüzükleri, ne görüşleri ne inançları birbirlerine benzemez ama ittifak halindeler. bir şeyide saklıyorlar peki HDP , HDP yi nerenize sokacaksıznız? onları katmıyacakmısınız aranıza? sizi kırılmaz sopayla döver kuyruğunuzu kaptırdığınız ağa babanız.. eşkiya dünyaya hükümdar olmazzzz.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Öz_güven 2018-04-18 08:34:55 @CHP, IYI Parti, SP, DP

HDP siz ne chp nede iyi parti bir adımatamaz. bunların ipleri tek eldedir. Bu ipi tutanlar bu günde Suriyede teröristlere devlet kurdurmaya çalışıyor. yani İçimizde Türkiyede siyaset yapan chp hdp ve iyi partide ABD nin terör pkk israile hizmet edecek olan onların eşkiyalığını yapan bir terör çetesi ama adına devlet diyorlar. uyanalım kardeşlerim .

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Öz_güven 2018-04-18 08:31:26 @CHP, IYI Parti, SP, DP

Meral hnaımında CHP ninde iradeleri kendi ellerinde değil. çünkü bunlar bu gün dediğini biraz sonra yarın veya öbürgün değiştiriyorlar. Meral hanım ne diyordu biz İttifak falan yapmayız bu gün ne diyor işte.. chp iyi parti sp ve dp ittifak yapacaklarını ortak açıkladılar HDP yi katmadılar ama bu gün ne diyor , işi uzmanına bıraktık diyorlar. uzamn kim? ABD ve AB. . CHP, HDP VE İYİ PARTİ NİN PATRONU ABD VE AB DİR. HATTA CHP de çok koyu katı RUSYA HAYRANLARIDA VAR. kardeşlerim bu ülkeyi bu ülkenin halkı korumalıdır. MİLLİ OLAN AKP VE MHP yi desteklemeliğiz. yoksa bu emir kulu partiler ve liderleri ülkmizi bu partiler uçuruma götürür.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
evet'e cevap 2018-04-17 19:38:34 @CHP, IYI Parti, SP, DP

HDP'yi de senin gotune soktum, iftiraci, kindar kufurbaz mikrop

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
evet 2018-04-17 19:25:11 @CHP, IYI Parti, SP, DP

, CHP, IYI Parti, SP, DP---------------hey heeeey HDP yi nerene soktun? bir yerini acıtmasın? ulan terör sevicileri sizi bu halkı siz ne sanıyorsunuz? iftira yalan boyamayla halkı kandıracağınızı sanıyorsunuz. sizi gidi sizi şeytanlar. . haa akılsız beyinsiz cahil olanlar tabiki size inanacak. ama nafile. siz boyunuzun ölçüsünü alacaksınız.

Beğenmedim! (12)
Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-17 19:12:43

Meral Bacım sen rahat ol bunlar seçime gidemez. İktidar kocamış kurda erken seçim çağrısı yaparak ortamı kokluyorlar. Bunlar Milli iradeden korkuyor. Ne kadar örtmeye çalışsalarda ekonomiden pis kokular geliyor. Uluslararası para baronlarından aldıkları borç ve faizleri kara deliğe dönüştü. Sat sat kurtarmıyor. Bunlar seçim kazandıracak bir olay yaratmadan seçime gidemez. Parka postal ve Afrinvole bekledikleri oyu kazandırmadı. Mızrağın çuvala sığmadığının farkındalar. Milli irade dikkatle izliyor ve olayları takip ediyor. Sandıkta şapka düşecek kel görünecek. İYİ günlere

Avatar
İyi parti Dip dalgası. 2018-04-17 19:45:22

Mhp nin kabusu İyi parti.Bu yüzden Erken seçim kararı aldı.Çok net İyi partiden fena korkuyorlar.Gümbür gümbür geliyor.Dip dalgası bu.

Avatar
Cahil 2018-04-17 19:27:25

RUHUNU KARANLIK SEYTANI BOP PROJELERINE SATANLAR IYI SOZCUGUNDEN ELBETTE RAHATSIZ OLURLAR IYI PARTI DEGIL BIR DERNEK OLSA BILE TAHAMMUL EDEMEZLER IYI GELIYOR IYI MERAK ETMEYIN SEYTANLAR NE KADAR COK OLURSA OLSUNLAR ALLAH INANAN INSANLARA IYI GELIR IYLIKLER VE IYIDE GÖRÜŞELİM KOTULERE BIRSEY DIYEN YOK ONLARDA PARTILERINDE BIRLESSINLER ONLARA BIRSEU DIYEN YOKKI IYIDEN RAHATSIZ OLSALARDA IYI VAR IYILIK VAR

Avatar
M.G. 2018-04-17 20:52:18

Aslında korkan bahçeliden fazla sözcülüğünü yaptığı ORTAĞI'dır.LAKİN KORKMALARI HAKLI.HALA İYİ PARTİYİ SEÇİMLERE SOKMAK İSTEMİYORLAR,ÖDLERİ KOPUYOR ŞARIL ŞARIL ALTLARINA İŞİYORLAR.SİDİKLİ SİDİKLİ DE CUMA NAMAZINA GİDİYORLAR.CAMİLERİ DE KİRLETTİLER.PİS HERİFLER.BUNLAR DÜŞTÜKTEN SONRA CAMİLERİ DE BRAKIRLAR.MABETLERİMİZ TEMİZLENİR.SONRA DA DEF OLUP GİGERLER VATAN TEMİZLENİR.

Avatar
iyi parti chp kazanacak 2018-04-18 00:40:09

amk A.KP si iyi partiyi durdurmak için katekule işler peşinde soyunu sktimini bahçeli hayvanı

Avatar
NAZMİ ÖLMEZYİĞİT 2018-04-18 09:56:09

HOŞ GELDİN İYİ PARTİ!
43 yıldır oy verdiğim MHP ve başındaki zat bırakın iktidar olmayı, iktidar sözünü bile telaffuz etmedi. Ortaya bir proje dahi koyamadı. Türk Dünyası ile hiçbir zaman barışamadı. Laf üretti, fitne fesat üretti.
HDP nin bile arkasında düştü, yine destekledik.
Koltuk değneği olmasını da destekleyecek değiliz.
MHP Yönetimi önce benim gibi 43 yıl kendilerine destek veren ülkücülere vicdan borcunu ödesin. Ödeyemiyorsa kenara çekilsin.
KALLEŞLİĞİN MAZERETİ, İHANETİN TELAFİSİ OLMAZ.
Bizler için MHP bitmiştir.
Hoş geldin “İnsanlığın, Yeniliklerin, İyiliklerin” ve iyilerin bir araya geldiği İYİ PARTİ.
Nazmi ÖLMEZYİĞİT

Avatar
yüzsüzlere 2018-04-17 18:59:41

Yüzde üç buçuk iyi gelir.. sahte iyi cilere üç buçuk çok iyi gelir.