banner87

Akşener'den flaş ittifak açıklaması: DP ve SP ile birlikte yürümeyi...

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, "Biz ittifak arayışında olan bir siyasi parti değiliz. İttifak üzerinden yapılan tartışmaların da muhatabı olarak kendimizi görmüyoruz" dedi.

Akşener'den flaş ittifak açıklaması: DP ve SP ile birlikte yürümeyi...

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, "Biz ittifak arayışında olan bir siyasi parti değiliz. İttifak üzerinden yapılan tartışmaların da muhatabı olarak kendimizi görmüyoruz" dedi.

08 Mart 2018 Perşembe 17:11
Akşener'den flaş ittifak açıklaması: DP ve SP ile birlikte yürümeyi...

8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü sebebiyle kadın gazetecilerle bir araya gelen Akşener, ittifak çalışmalarıyla ilgili bir soruya, "Ben en başından, daha partiyi kurmadan evvel arkadaşlarımızla görüşmelerimizi yaptığımız süreçte, Demokrat Parti (DP) ve Saadet Partisi (SP) ile birlikte yol yürümeyi kişisel olarak arzu ettiğimi söylemiştim. Şimdi AK Parti Genel Başkanı ve SP Genel Başkanı bir ittifak görüşmesi yaptı. Anladığım kadarıyla SP o kapıyı kapattı. Dolayısıyla net bir şey söyleyeyim: Biz ittifak arayışında olan bir siyasi parti değiliz. İttifak üzerinden yapılan tartışmaların da muhatabı olarak kendimizi görmüyoruz. Sayın Temel Karamollaoğlu'nun tespitleri ve görüşlerine elbette saygı duyuyoruz” yanıtını verdi.

"Sayın Bahçeli’nin odasındaki 17/25 saati duruyor mu?" 

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın “Bir çuval çürükyumurtadan bir sağlam yumurta çıkmaz” sözlerine tepki gösteren Akşener, "Bu milli ittifak söyleminin cılkı çıktı. En son ‘çürük yumurta’ söylemi ortaya atıldı. Sürekli çemkiren, iftira atan bir tablo karşımızda. Sayın Erdoğan’ın milliyetçilik bilgisi zayıf, tarih bilgisi de yok. Kızıl elma söyleminden de habersiz. Ama görülüyor ki şimdi ‘bozkurt’a da sahip çıkılıyor. Ben şimdi soruyorum Sayın Bahçeli’nin odasındaki 17/25 saati duruyor mu? Sayın Erdoğan, Bahçeli için söylediği sözler için özür diledi mi?"  diye konuştu. 

“Fakir aile çocuklarına iki yol kaldı: Biri uzman çavuşluk, diğeri taşeron"

Türkiye’nin Suriye’nin kuzeybatısındaki Afrin bölgesinde gerçekleştirdiği Zeytin Dalı Harekâtı’na da değinen Akşener, şu ifadeleri kullandı:

"Ben ordunun nasıl davrandığı konusunda bir fikri burada ifade edemem. Kadrolaşma, kayırma, soru çalınması gibi durumlardan fakir aile çocuklarına iki yol kaldı. Biri uzman çavuşluk diğeri taşeron. Şehit olan çocuklarımızın evlerine bakınca görüyorsunuz. Safranbolu’da bir kardeşimizin evine gittim beden eğitimi öğretmeni atanamayınca uzmanlığa gitmiş. Bu tespiti yapmak zorundayım."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.03.2018 19:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
çamur 2018-03-08 17:24:06

Çamur at izi kalsın algı operasyonlarını artık vatandaş uyandı Meral Hanım gümbür gümbür geliyor uykularınız kaçtı Meral Bacım gezen oyları yani emanet oyları toplayacak Merkez Sağ yeniden oluşacak İYİ Günlere

Misafir Avatar
MERAL BACIM OYLARIMIZ SİZEDİR..inşaAllah. 2018-03-09 10:23:45 @çamur

meral bacı..sen doğru ol..ALLAH doğrularla beraberdir..
vazgeç onların bitik birleşmelerinden..umursama..zulum ile abad olmazlar..hile ile iş yapan mihnet ile can verir..bacım yaş 65 ....bari emekliyi güldür..mercedesleri durdur..uçakları fazlasını sat..sarayı temizlet....YAPANLARIN YARININA KOYAR erteler..ANCAK YANLARINA KÂR HANESİ OLARAK KOYMAZ..cezalandırmasıda müthiştir..inşaAllah..Allaha emanet olun.bacım.
mazlumu gözet..dua al.beddua alma..bir kardeş nasihatı..köprüler içinde anlaşma yap.24 yıl milletin cebinden para çalmasınlar..milletimiz gariptir..temizdir..asildir.sessizdir..bu incelikleri anlamayanlarda MİLLETİ KULLANIYORLAR. neyseki ALLAH HERŞEYİ GÖRÜYOR.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salaklara duyurulur 2018-03-09 08:28:39 @çamur

sahi ya uyuyamadık bu gece meral hanımı düşünmekten:-))))))))))))))))))))))))))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-03-08 23:51:59 @çamur

baraji asamiyanlarin oylari akp ye gitmemesi icin ,sogun düzenine karsi adaletden ve parlementodan yana olan bütün partilerin ittifak etme mecburiyetleri var.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ulkucu 2018-03-08 17:32:28

Meral hanim diye baslik atan it.Her turlu pislik altindan senin savundugun partiler cikiyor kalkmis Meral hanima laf soyluyorsun.Tu pezevenk, ibne.Sana simdilik bu laflar az gelir ama bununla idare et

Misafir Avatar
ankara lütfen okuyalım 2018-03-09 08:42:39 @Ulkucu

YILLARDIR AKP ÜLKEYE HİZMET EDİYOR. ALLAH RAZI OLSUN. CHP HDP VE İYİ PARTİ NE YAPIYOR? İYİ ÇAMUR tıyor ama zaten chp ve hdp nin geçmişini biliyoruz iyi partide kurulalı fazla olmadı ama eylemleri söylemleri aynen kuru sıkı . atalar ne demiş "koç olacak kuzu kom da belli eder kendini. iyi parti de chp ve hdp den farklı değil. bunları besleyen emperyalist güçlerdir. iyi parti bu bol kepçe harcamayı neyle yapıyor? kardeşlerim ABD sadece Türkieyi karıştırmak için seksen ile doksan milyar dolar bütçe ayırıyor!!!! uyanın. 80 ile 90 milyar doları kime veriyor sanıyorsunuz? verdiğinden ne kazanacak? haaa verdiği 80 90 milyar dolara karşılık beşyüz altı yüz milyar dolar kazanmayı hedefliyor . sadece Türkiye üzerinden uyumayın yahu. AKP bu ülkenin SİGORTASI dır. MHP ile beraber.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ülkücü adlı yorumcuya diyorum--,zmirli 2018-03-09 08:31:42 @Ulkucu

ülkücü adlı yorumcu sen asla bir ülkücü değilsin. sen kızıl bir koministsin . buna senin sözlerin şahitik ediyor. solculuk zaten ahlak yoksunluğu demek. sendede ahlaki bir durum söz konusu değil .iy demedimmi ama? yani doğru dedim değilmi?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
AMAN YARABİM bu ne karekter 2018-03-09 08:27:24 @Ulkucu

Yahu insan biraz edepli olur. durmadan saldırı durmadan haaret, durmadan iftira. bu formülü nerden alıyorlar. yıllardır HDP aynısını yapıyor , CHP aynısını yapıyor, Şimdi bu sonradan üreme yani üretilme iyi parti genel başkanıda aynı taktik durmadan saldırı halindeler. kime karşı? TÜRKİYE CUMHURİYETİ nin hükümetine karşı. TC hükümeti ne yapmış? ülkesini kalkındırmış, dünya devleti yapmış . bunların görevi derdi ise bu kalkınmayı durdurmak engellemek. TC ni yine emperyalist güçlerin sömürü ülkesi yapmak. zaten hdp chp ve iyi parti o emperyalis güçlerin hizmetinde. kimin ne görevi var zaten halkımız biliyor. birdde bunların pkk pyd ve fetö sevicilikleri var oda ayrı zaten.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-08 23:52:57 @Ulkucu

kapak yaptin helal

Beğenmedim! (0)
Avatar
güneş 2018-03-08 17:41:58

Güneş bu sefer bizim için doğacak ve etrafı aydınlatacak karanlıkta pislikleri örtenler iyot gibi ortada kalacaK Korkun Meral Bacım gümbür gümbür geliyor Pislikler algı operasyonu yapmaya çalışmayın Güneş balçıkla sıvanmaz İYİ gunlere

Misafir Avatar
cuma günü hürmetine yarabbi...... 2018-03-09 10:34:10 @güneş

inşaAllah..mazlumların duası ile..inşaAllah red olunmaz ,,,Allah indinde..bu mubarek cuma günü namazımızda yine dua edeceğiz..iyi partiye..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Güney 2018-03-08 18:20:23

Biz milletle ittifak yapıp, yoksullukla, yolsuzlukla, ahlaksızlıkla, hukuksuzlukla, iki yüzlülükle, eğitimsizlikle ve diğer milletin başına geçirilmiş torbalarla mücadele edeceğiz" sözü ve teması bu seçimin kilit programıdır Kendimizi ve programımızı yapacaklarımızı anlatıp başka olumsuz usluba düşülmemesi ve tutarlılık milletin dimağından kaçmayacaktır diye düşünürüm. Sayın Meral Hanımın ve arkadaşlarının dikkatine sunulur vesselam.

Misafir Avatar
sefer 2018-03-08 21:54:36 @Güney

siz milletle ittifak yapacaksınız..meral hanıma karşımısınız ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
meral hanım 2018-03-08 17:15:29

Sizin ittifak arayışında olmanız gerekmez. sizin yerinize zaten ABD; chp yi hdp yi, ip yi, dp yi, iyi partiyi pkk yı pyd yi ittifak i yapma gayreti içerisindedir. ve emirde verilmiş. sizin bişe yapmanıza gerek yok. siz zaten ittifak içine girmişsiniz.

Misafir Avatar
hastir ordan 2018-03-08 22:29:17 @meral hanım

sen bundan anlarsin !
amk trolü

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Veballni kabul ediyormusun meral hanımın..? 2018-03-08 21:51:11 @meral hanım

meral hanım rumuzlu kişi.......Vebal alma...ispat et..günaha girmek kolay ancak çıkması çoook zor....

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-03-09 01:56:15

,şunu söyleye biliyormusun pkk a terör örgütü degil diyen hdp ye niye hazine yardımı yapıyorsunuz,niye makam aracı veriyorsunuz

Misafir Avatar
aydın 2018-03-09 01:57:28 @aydın

bravu bir konuda. soruları çaldılar köse başlarını tutular.çalamayanlar askere katıldı helal osun

Beğenmedim! (0)
Avatar
x- bu belge kazığı sana soktum hissttinmi cev. 2018-03-09 16:11:05

Tarih zirvalamak ile adam olunmuyor kafan tuvalat gibi küfür dolu. Tarihi bilsen ne fayda . ! Semeri sirmadan olsa essek yine ayni essek.