banner87

Akşener'den 'Gazilik' açıklaması!

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a gazilik unvanı verilmesine yönelik kanun teklifini değerlendirdi.

Akşener'den 'Gazilik' açıklaması!

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a gazilik unvanı verilmesine yönelik kanun teklifini değerlendirdi.

24 Ocak 2018 Çarşamba 17:49
Akşener'den 'Gazilik' açıklaması!

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, partisinin genel merkezinde Türkiye Kadın Federasyonu ve 14 kadın derneği temsilcileri ile bir araya geldi.

Toplantı öncesi gazetecilerin sorularını yanıtlayan Meral Akşener, Afrin’de devam eden harekata ilişkin sorular üzerine, “Afrin operasyonu yapılmadan önceki süreçte hataları yanlışları uyarı niteliğinde paylaştık. Bugün itibariyle ordumuz Mehmetçiğimiz bizim gibi kadınların doğurduğu çocuklar orada mücadele ediyor. An itibariyle elbette ki ordumuzun yanındayız. Burada bir sorun yok” dedi.

Hükümetin özeleştiri yapmasını gerektiğini söyleyen Akşener, şöyle devam etti:

“Suriye meselesine şahıslar üzerinden bir bakış açısıyla Orta Doğu’nun bataklığına çekilen bir Türkiye var. Türkiye’nin bu hale getirilmesinden sorumlu bir iktidar var. Diğer yandan Suriye’nin toprak bütünlüğünü kabul ederek oradayız biz. Resmi ağızlardan yapılan açıklamaya göre işgal etmeyeceğiz, geri döneceğiz deniyor. Dolayısıyla derhal Esad yönetimi ile bir yandan kavgalı görüntü verip, aşağıdan diplomasi yapmanın doğru olmadığına, açıktan bir müzakere başlatılması gerektiğine inanıyoruz.”

‘GAZİLİK ER MEYDANINDA KAZANILIR’

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a gazilik unvanı verilmesine yönelik tartışmalara dair soru üzerine ise Akşener, şunları kaydetti:

“Uzun yıllar şehit ve gazi ailelerine yönelik vakıf yönettim. Gazilik er meydanında oluşan bir şeydir. Eğer kanunla gazilik çıkarırsak, Sayın Erdoğan’ın özelinden ayırarak söylüyorum, o zaman kanunla da şehitlik makamı verilir. Bunların değersizleştirilmesini doğru bulmuyoruz. İktidarın biran evvel dış politikayı iç politika malzemesi yapmasının önüne geçmemiz gerekiyor. Sağduyulu, akıllı, Türkiye’nin çıkarlarını düşünen bir mantığa geri gelinmesi gerekiyor. Çünkü şu andan itibaren artık yapılan işler ciddi işlerdir. Buna uyulması gerekiyor. Türkiye Cumhuriyeti devletinin, monşerler diye küçümsedikleri o dış politika birikimine, bakış açısına tez el elden dönmesi gerekiyor. Bunun anlamı da etrafımızdaki ateş çemberini söndürmekten geçiyor.”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
at dan dustu diyemi gazi 2018-01-24 18:27:34

unvanini alacak ??

Misafir Avatar
basbakana ortulu odenek 2018-01-24 20:48:10 @at dan dustu diyemi gazi

cumhurbaskanina ortulu odenek denetliyen yok cumhurbaskanina kislik saray yetmedi yazlik saray dunyada ornegi yok luks arabalar lukss ucaklar asgeri ucret 1603 tl gelir dagiliminin arasinda ucurum var bizler ALLAH icin Kul hakki icin artik IYI parti diyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral aksener dediki 2018-01-24 20:45:52 @at dan dustu diyemi gazi

“ÖRTÜLÜ ÖDENEK KULLANMAYACAĞIM” Cumhurbaşkanı bir kamyon maaş alıyor. Ben örtülü ödenek kullanmayacağım, onlar sizin vergileriniz. O kadar çok maaşın günlük giderler dışında kalan kısmıyla 5 yıl boyunca kız ve erkek çocukları okutacağım. Siz örnek olursanız bürokrat ona uyar, belediye başkanı ona uyar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş 2018-01-24 18:17:54

deliler bir günde peygamber ilan ederler yeyin milletin paralarını malını

Avatar
HZ..recep tayyip erdoğan YAKIŞIR 2018-01-24 18:37:15

Hz RECEP tayyip erdoğan ..çünki atadan düştü ,attı alıp üsküdarı geçti ,örtülü ödeneği SIFIRLADI ,OSLADAB,HABURDA,İMRALIDA,KANDİLDE EN SON RAMAK KALMIŞTI 4 kürtistanı kurmuş tu dolamabahçede..dahasıda var NAMUSU, ŞEREFİ,ne YEMİN etmişti yalan yere ,dahasıda var ISLÂMİYETİN KUTSAL KİTABI ( KURANI KERİMİ ) MEYDANLARDA ,ELİNEDE ABDESTSİZ YÖN E HAŞA BEN BUNLA DİYEREK KURANA BU DİYE HİTAPETMİL MEVKİ,MAKAM MENFAATLERİ UĞRUNA GÖSTERİŞİ UĞRUNA KURANI KERİMİ TÖBE HAŞA GAZETE KAĞIDI GİBİ ,GİBİSİDE FAZLA SALADIĞI İÇİN ..polislerim destan yazdı diyerek gezi olaylarında yaşlı,genç,çoluk çocuğu KATLİYAM yaptığı için KAHRAMAN YİĞİTLERE ASLANLARA TÜRK VATANİ İÇİN GÖZÜNÜ KİRPMADAN KANI ,CANINI VEREN TÜRK ULUSUNUN EVLATLARI GÖZÜNÜN NURU MEHMETÇİKLERİMİZE 3 BEŞ KELLE ÖLMÜŞ NE VAR BUNDA BÜYÜTÜLECEK,DEDİĞİ İÇİN TÜRK VATANIN KURTARICISI DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURUNUN KURUCUSU TÜRK MİLLETİNİN EBEDÎ ULU ÖNDERİ BAŞ KUMUTANI DÜNYA MUCİZESİ MARAŞAL BİZ TÜRK ULUSUNUN EBEDÎ İLK VE SON CUMHUR BAŞKANI EFSANE LŞDERİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK VE SİLAH ARKADAŞI İSMET PAŞAYA 2 AYYAŞ İÇKİ MASASINDA ANAYASA VAPMIŞ DEDİĞİ İÇİN ŞEHİRLİNİN EFENDİSİ KÖYLÜMÜZE AL ANANID A S.,KTİR OL DEDİĞİ İÇİN MİLLİYETÇİLİĞİ AYAKLAR ALTINA ALDIĞI İÇİN SUÇSUZ PAŞALARI SENELERCE HAPİSE ATTIRDIĞI İÇİN SUÇSUZ OLDUKLARI HALDE ,DAVALARIN SAVCISIYIM DEDİĞİ İÇİN recep tayyip erdoğan HZ İLAN EDİYORUZ GAZİLİK NE Kİ ..ŞERFSİZLER ADİ M AHLÜKLAR BULAMADINIZMI BAŞKA UNVAN BU RUH SAĞLIĞI SON SEFASINA GELMİŞ DELİ İÇİN BİR UNVAN TANRI BELÂNIZI VERSİN AMİN .

Avatar
gazilik öyle at dan düsünce verilmez 2018-01-24 20:37:20

https://www.youtube.com/watch?v=dBCXzvY4VoQ

Avatar
mende isteyrem benim neyem eksik 2018-01-24 20:39:42

bende parmagimi kestim gazilik unvani isteyrem

Avatar
ben cocukken essekten dustum 2018-01-24 20:41:27

bende gazi unvani isterim

Avatar
Bülent 2018-01-24 20:16:10

Hayır Meral hanım, gazilik ve şehitlik kuralları değişti. Şehit olmak için Tayyip'e karşı savaşanlarla savaşıp şehit olmak. At'dan veya EŞEK'den düşüp yaralanmak. Al sana şehitlik ve gazilik unvanı. Yeni Türkiye!

Avatar
misafir 2018-01-24 20:28:19

siz ne derseniz deyin. bu millet Erdoganı bagrına basmıştır. anaların, yetimlerin, masum ve mazlumların duasındadır. ünvan ve payeler sizin olsun. ALLAH ömrünü uzun etsin Reisin. Biz Onu ALLAH için seviyoruz. siz sevmeseniz de olur. akşenere hakaret eden generaller bilirim ben onun içişleri bakanlıgı döneminde. onunla olmazzz

Misafir Avatar
bali ALLAH i bu isin icine karistirip 2018-01-24 20:49:18 @misafir

gunaha girme

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Allah icin Kul hakki yiyenleri desteklemiyoruz 2018-01-24 20:44:45 @misafir

zarrab rusvet verdim diyor sarraf in rusvet verdigi bakanlar yargilansin
zarrab hayali ihracat yaptim diyor sarraf hayali ihracat icin devletimizin kasasindan vergi iadesi aldimi incelensin

Beğenmedim! (0)