banner87

Akşener'den ittifak tepkisi

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, partisinin İl Başkanlığı binası açılışı için İzmir'de vatandaşlarla bir araya geldi.

Akşener'den ittifak tepkisi

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, partisinin İl Başkanlığı binası açılışı için İzmir'de vatandaşlarla bir araya geldi.

17 Şubat 2018 Cumartesi 16:41
Akşener'den ittifak tepkisi

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, partisinin İl Başkanlığı binası açılışı için İzmir'de vatandaşlarla bir araya geldi.Yurt genelinde teşkilatlanma çalışmalarına hız kesmeden devam eden İYİ Parti'de İzmir İl Başkanlığı binası açıldı. Genel Başkan Meral Akşener'in de katılacağı programa vatandaşların yoğun ilgi göstermesi dikkat çekti. İl Başkanlığı binası önünde kurulan sahne ve çevresi binlerce partilinin akınına uğradı. Coşkulu kalabalık dinletilen İzmir Marşı ve parti şarkılarına eşlik etti.Program şehitlerimiz için saygı duruşu ve ardından İstiklal Marşı'nın okunması ile başladı. Devamında İzmir İl Başkanı Yıldırım Ulupınar, vatandaşlara hitap etti. Ulupınar, konuşmasının ardından Akşener'i sahneye davet etti. Konuşmasında AKP-MHP ittifakına değinen Akşener, "Bunlar Milli ittifak biz gayri milliyiz öyle mi" diyerek tepki gösterdi.Akşener'in açıklamaları şöyle:

İTTİFAK TEPKİSİ

İzmir’e her geldiğimde inancım ve umudum artarak yolumuzda dimdik yürüdük. Siz ki Zübeyde Hanım’a sahip çıktınız. Sizin Sahip çıktığınız gibi Zübeyde Ana’nın yetim Mustafa’sı ve onun Cumhuriyeti’nin arkasında dimdik duracağımıza söz veriyorum.Saray koalisyonun küçük ortağı Oslo rezaletinde, çözüm rezaletinde, teröristlerin davulla zurnayla ülkemizden geçtiğinde yemin etmişti. “AKP, PKK’dan tehlikelidir hesap sormazsak namerdim.” demişti. İktidar partisi de “Bunlar kandan besleniyor.” demişti. Şimdi bir baktık bunlar yanyanalar. Bunlar Milli ittifak biz gayri milliyiz öylemi. Biri oturduğu yerden bize laf söylüyor. Diğeri biz nereye gitsek peşimizden geliyor, il il geziyor. Ateş bacayı sardı. Onlar ittifak yapmayı iyi bilir. Önce PKK ile ittifak yaptılar daha sonra FETÖ ile ittifak yaptılar. Şimdi de yeni bir ittifakın peşindeler.AKP’nin grubunu oluşturan milletvekillerinin iradesi yoktur. Tek bir kişiye bakıyorlar, her bir konuda en küçük şeye karar veren bir kişi ile yollarına devam ediyor. Bunun adı diktatörlüktür. Bunlar diktatörlükle insanları korkuturlar. Ama bir gün biri çıkıp “sizden korkmuyoruz” dediğinde işleri biter. Cesaret bulaşıcıdır."

"ÇOK KONUŞANLARDAN BIKTIK USANDIK"

"Size bir söz vermek istiyorum. Allah’ın izni ile Cumhurbaşkanlığı seçimini alacağız. İktidar olacağız. Size söz veriyorum, gerek olmadıkça konuşmayacağım. Kimseye bağırıp çağırıp, küfür etmeyeceğim. Her gün konuşanlardan bıktık usandık.Sizler çocuklarınızı Amerikalarda çuvalla para ödeyerek okuttunuz. Bizim çocuklarımızı da beceriksiz eğitim sisteminizde işsizliğe terk ettiniz. İş başına gelir gelmez devlet kurumlarına mülakatla işe giriş sitemini sonlandıracağız.Amerika bizim dostumuz mu, düşmanımız mı? Ne demiş ABD’liler PYD ile PKK’yı çarpıştıralım. Bakınız meşhur çözüm sürecinde hendekler kazıldı. O zaman biri bana dedi ki, “Meral Hanım hendekler kazıldı. Polise gittik dediler ki bize yüzünüzü çevirin” öyle emir almışlar, dedi ki “Sonra bir gün uyandık o hendekler için operasyon başlamış” sizin bu yaptıklarınız yüzünden bu ülkenin 726 çocuğu o süreçte şehit oldu."

"TARİHİ DİZİLERDEN, DİNİ MENKIBELERDEN ÖĞRENİYORLAR"

"Ne diyorlar “Gerekirse Afrin’e gideriz!” siz koltuklarınızı bırakıp da gider misiniz oraya… Ne diyor Cumhurbaşkanı “5 şehidimiz var” siz her şeyi sayılardan ibaret görüyorsunuz. Yaptıkları yanlışların sonucunda askerimiz battıkları çukurdan çıkartmak için uğraşıyor. FETÖ ile yaptıkları iş birliğinin de sonucu 15 Temmuz’da ödendi. Bu milletin evlatları o köprüde sizi çukurdan çıkardı. Sizi herkes kandırdı ama hala orada oturmaya devam ediyor. Ama oturur neden oturur o bedel ödemiyor. Bedeli sizler vatandaşlarımız ödüyor. Ama biz bu düzene artık son vereceğiz. İster 2018’de ister 2019’da seçimleri Allah’ın izni sizin teveccühünüzle biz iktidar olacağız. Cumhurbaşkanlığı seçimlerini de kazanacağız.Bunlar diyor ya biz “ecdat torunuyuz” ecdat uyansa bunları ayakkabısının tersiyle kovalar. Önce de Erdoğan’ı. Diyorum 100 sayfa tarih okuyun. Tarihi dizilerden, dini menkıbelerden öğreniyorlar."
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.02.2018 19:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-02-17 17:21:50

Onlar milli değil,pilli iktidar sn.Akşener.ABD nin pentagonda şarj ettiği BOP pili ile çalışır bizim uzunçalar.

Misafir Avatar
namus 2018-02-17 22:19:47 @Antalyalı Attalos

Bu gün Türkiye dünyanın süper güçlerine karşı vatanı koruma mücadelesi veriyor. ama gel görki chp iyi parti işi sulandırmaya ordumuzun hükümetimizin ayağpına çelme olmaya çalışıyor. bunu bu halk görmüyormu sanki? yaşasın milli duruş yiğitleri, yaşasın ülkenin reisi.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
evet 2018-02-17 22:17:13 @Antalyalı Attalos

CHP HDP İYİ parti bunlar fetö güdümlü ajanlar işgalinde ve emrinde abd ye hizmet ittifakıdır.
sizde millilik göremiyoruz meral hanım. ***********AKP, MHP, MİLLİ BE YERLİ İTTİFAKDIR. ajanların yönettiği partileri bu aziz halk sandığa gömecek.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-02-17 21:38:01 @Antalyalı Attalos

akp bu ekonomiyle erir mhp zaten baraj alti

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
meral aksener dediki 2018-02-17 21:36:08 @Antalyalı Attalos

Sizler çocuklarınızı Amerikalarda çuvalla para ödeyerek okuttunuz. Bizim çocuklarımızı da beceriksiz eğitim sisteminizde işsizliğe terk ettiniz. İş başına gelir gelmez devlet kurumlarına mülakatla işe giriş sitemini sonlandıracağız.Amerika bizim dostumuz mu, düşmanımız mı? Ne demiş ABD’liler PYD ile PKK’yı çarpıştıralım. Bakınız meşhur çözüm sürecinde hendekler kazıldı. O zaman biri bana dedi ki, “Meral Hanım hendekler kazıldı. Polise gittik dediler ki bize yüzünüzü çevirin” öyle emir almışlar, dedi ki “Sonra bir gün uyandık o hendekler için operasyon başlamış” sizin bu yaptıklarınız yüzünden bu ülkenin 726 çocuğu o süreçte şehit oldu."

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
meral aksener dediki 2018-02-17 21:34:31 @Antalyalı Attalos

"TARİHİ DİZİLERDEN, DİNİ MENKIBELERDEN ÖĞRENİYORLAR"

"Ne diyorlar “Gerekirse Afrin’e gideriz!” siz koltuklarınızı bırakıp da gider misiniz oraya… Ne diyor Cumhurbaşkanı “5 şehidimiz var” siz her şeyi sayılardan ibaret görüyorsunuz. Yaptıkları yanlışların sonucunda askerimiz battıkları çukurdan çıkartmak için uğraşıyor. FETÖ ile yaptıkları iş birliğinin de sonucu 15 Temmuz’da ödendi. Bu milletin evlatları o köprüde sizi çukurdan çıkardı. Sizi herkes kandırdı ama hala orada oturmaya devam ediyor. Ama oturur neden oturur o bedel ödemiyor. Bedeli sizler vatandaşlarımız ödüyor. Ama biz bu düzene artık son vereceğiz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
meral aksener dediki 2018-02-17 21:32:06 @Antalyalı Attalos

Saray koalisyonun küçük ortağı Oslo rezaletinde, çözüm rezaletinde, teröristlerin davulla zurnayla ülkemizden geçtiğinde yemin etmişti. “AKP, PKK’dan tehlikelidir hesap sormazsak namerdim.” demişti. İktidar partisi de “Bunlar kandan besleniyor.” demişti. Şimdi bir baktık bunlar yanyanalar. Bunlar Milli ittifak biz gayri milliyiz öylemi. Biri oturduğu yerden bize laf söylüyor. Diğeri biz nereye gitsek peşimizden geliyor, il il geziyor. Ateş bacayı sardı. Onlar ittifak yapmayı iyi bilir. Önce PKK ile ittifak yaptılar daha sonra FETÖ ile ittifak yaptılar. Şimdi de yeni bir ittifakın peşindeler.AKP’nin grubunu oluşturan milletvekillerinin iradesi yoktur. Tek bir kişiye bakıyorlar, her bir konuda en küçük şeye karar veren bir kişi ile yollarına devam ediyor. Bunun adı diktatörlüktür. Bunlar diktatörlükle insanları korkuturlar. Ama bir gün biri çıkıp “sizden korkmuyoruz” dediğinde işleri biter. Cesaret bulaşıcıdır."

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Zübük 2018-02-17 19:26:42 @Antalyalı Attalos

hala akp baskani tayyip milli milli diye bagiriyor. ülkenin varini yokunu yabancilara satan, ülke insanlarini ötekilestiren nasil milli oluyor ?

Beğenmedim! (1)
Avatar
RRRRRRR 2018-02-17 19:04:54

SAYIN AKSENER SU BI GERCEK ARTIK ONLAR NE SÖYLEDILERSE ONLAR HAKKINDA TAM TERSINI DÜSÜN GEC CÜNKI ONLAR DÜZGÜN BIR OLUSUM DEGIL ABD NIN EMRINDEKI IKI SER PARTI ONLAR ONYEDI SENE BIR DAKIKA MILLI OLAMADILAR GÖRÜNEN KÖY KILAVUZ ISTEMEZ EKONOMI ORTDA ÜLKE BITIK

Avatar
YILDIRIM 2018-02-17 17:58:09

Sn Akşener; Milli Olmak için Öncelikle MİLLİ YETÇİLİĞİ Ayaklarının Altına Alacaksınız! ! ! ! Yoksa MİLLİ Olamazsınız ! ! ! Saygılarımla.

Avatar
GELE ME 2018-02-17 16:53:20

MILLI SCHWULL BENIM ÖNDERIM NEYSE BEN DE OYUM DEMEKTIR MILLI KUNEK MILI GAY

Avatar
YILDIRIM 2018-02-17 17:56:14

Sn Akşener; Milli Olmak için Önce Seni SİYASETTE Var Yapan MİLLİ GÖMLEGİ Çıkartacak ve Gömleksiz Kalacaksınız. Yoksa MİLLİ Olamazsınız ! ! ! ! Saygılarımla.

Avatar
YILDIRIM 2018-02-17 18:00:04

Sn Akşener; MİLLİ Olmak için Öncelikle Koalisyon - İttifak Yapmak Kötü diyeceksin, sonra Kötü dediğin, Koalisyon - İttifakları sen yaparsan MİLLİ Olunur. ! ! ! ! Saygılarımla.

Avatar
YILDIRIM 2018-02-17 18:04:09

Sn Akşener; MİLLİ olmak için, Mehmetleri, Kınalı Kuzuları, Güvenlik Görevlilerini, Bebekleri, Sivil Vatandaşlarımızı Katleden Bebek Katili ile İMRALI da ve Canileri İle OSLO da Görüşe Emrini Verirseniz MİLLİ Olursunuz ! ! ! Yoksa MİLLİ Olamazsınız ! ! ! Saygılarımla.

Avatar
kerim 2018-02-17 19:01:52

önce gömlek çıkarılır sonra milliyetçilik ayaklar altına alınır, ardından da türklükle karşıma gelmeyin denir