banner87

Akşener'den İYİ Parti'yi dinlemeyen Erdoğan'a tepki

İYİ Parti lideri Meral Akşener, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Genel Kurul’dan İYİ Parti’yi dinlemeden ayrılmasına tepki gösterdi.

Akşener'den İYİ Parti'yi dinlemeyen Erdoğan'a tepki

İYİ Parti lideri Meral Akşener, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Genel Kurul’dan İYİ Parti’yi dinlemeden ayrılmasına tepki gösterdi.

23 Nisan 2018 Pazartesi 18:20
Akşener'den İYİ Parti'yi dinlemeyen Erdoğan'a tepki

Meral Akşener, resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan paylaştığı mesajda: "İYİ Partili milletvekilinin yapacağı konuşmayı beklemeden genel kurulu terkeden Sayın Cumhurbaşkanından asgari demokratik olgunluğu göstermesini beklerdim. Ama dur, 24 Haziran’da bu millet de seni terkedecek. #TürkiyeİYİOlacak" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.04.2018 21:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İYİ 2018-04-23 18:39:09

Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor

Misafir Avatar
koç 2018-04-24 11:02:00 @İYİ

Ne meral hanımın ne Kılıçdaroğlunun dedikleri asla birbirini tutmuyor. bunlar bu gün söylediklerini yarın inkar edeiyor veya onun yerine başka bişe söylüüyorlar. hedefleri yok . günedeme göre konuşuyorlar. Bunların gündeminide YAHUDİ lobisi belirliyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
güven 2018-04-24 11:00:37 @İYİ

ABD uşaklarına, yahudi ve haçlı taraftarlarına, fetö nün kollarına chp hdp ve iyi partiye oy yok. üçünü birden sandığa gömeceğiz inşAllah.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmn 2018-04-24 10:59:44 @İYİ

İyi partimi?
PİÇ partimi? HDP CHP partisinin zinasından peydahlanmış bir piç parti.

Beğenmedim! (0)
Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-23 18:43:02

akp bay bay

Avatar
evet ya 2018-04-23 18:27:21

IYI PARTI TURKIYE YE IYI GELECEK

Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-23 18:37:50

Şapka düştü kel göründü saltanat kayığı su alıyor Korkunun ecele faydası yok İktidarın oyunu bozuldu makam mevkilerini kutsayan güç zehirlenmesi yaşayan iktidar duvara tosladı. Şimdi biz ne yaptık telaşındalar. Lokma büyük geldi midelerine oturdu. Çırpınmayın boşuna HALK iktidarı kurulacak Algı operasyonları ile boşuna uğraşmayın uykularınız kaçıyor şimdi seçim zamanı. Milli İrade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor Milli iradeden kaçamayacaksınız vatandaş sandıkta hesaplaşacak Ankara'da bir eli yağda diğer eli balda olan beyler vatandaş sandıkta gösterecek el mi yaman bey mi yaman. İYİ günlere

Misafir Avatar
çok demokrat canım 2018-04-24 08:25:22 @Vatandaş uyandı

Yahudi oyunu milletvekili transferi gayet emokratik. . uyuma vatandaş İYİ PATİ CHP HDP bunların hepsi YAHUDİ emrinde. yapıkları senaryoda yahudinin planıdır. UYUMAAA.

Beğenmedim! (3)
Avatar
akp bay bay 2018-04-23 19:07:14

her filmin bir sonu var
her hikayenin bir sonu var
akp icinde oyle
artik CHP zamani artik IYI parti zamani

Misafir Avatar
yaraticiliga bak kurtlar sofrasi 2018-04-24 00:15:33 @akp bay bay

finali hihihihi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp siktr git 2018-04-23 23:33:20 @akp bay bay

kurtlar sofrası Finali :))

Beğenmedim! (1)
Avatar
ella mono 2018-04-23 23:32:42

hahaah meral hanım hırsıza iyi laf sokmuş reis kendi kazdığı kuyuya düşecek gözler şişik geceleri uyku girmiyor hahaha

Avatar