banner87

Akşener'den KHK uyarısı!

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'den son dakika açıklaması... Akşener, Resmi Gazete'de bugün yayınlanan 2 yeni kanun hükmünde kararnamede (KHK), 15 Temmuz darbe girişimi ve 'girişimin devamı niteliğindeki eylemlere' müdahale eden sivillerin cezai sorumluluğu doğmayacağı hükmünün, "çok vahim sonuçları olacağı" uyarısında bulundu.

Akşener'den KHK uyarısı!

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'den son dakika açıklaması... Akşener, Resmi Gazete'de bugün yayınlanan 2 yeni kanun hükmünde kararnamede (KHK), 15 Temmuz darbe girişimi ve 'girişimin devamı niteliğindeki eylemlere' müdahale eden sivillerin cezai sorumluluğu doğmayacağı hükmünün, "çok vahim sonuçları olacağı" uyarısında bulundu.

24 Aralık 2017 Pazar 22:06
Akşener'den KHK uyarısı!

696 sayılı KHK ile Olağanüstü hal uygulamalarının uygulanmasana ilişkin 8 Kasım 2016’da çıkarılan yasanın 37. maddesine ek yapıldı.

Bu maddeye bir ‘fıkra’ ekleyerek şöyle dendi: “Resmi bir sıfat taşıyıp taşımadıklarına, veya resmi bir görevi yerine getirip getirmediklerine bakılmaksızın 15/7/2016 tarihinde gerçekleştirilen darbe teşebbüsü ve terör eylemleri ile bunların devamı niteliğindeki eylemlerin bastırılması kapsamında hareket eden kişiler hakkında da birinci fıkra hükümleri uygulanır.”

SİVİLLER AYNI KAPSAMA ALINDI

Böylece darbe girişimi gecesi ve devamında lince kadar giden yasa dışı eylemlere katılanlara yargı dokunulmazlığı getirilmiş oldu.

MERAL AKŞENER: “ÇOK VAHİM SONUÇLARI OLABİLİR”

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’den bu hükme ilişkin son dakika uyarısı geldi. Akşener, yaptığı açıklamada, “Yeni KHK ile sivillere darbe kalkışması isnadıyla silah kullanma hakkı verilmesi ülkeyi bir iç savaşa çekmek olur. Son derece kritik bir yasayı, iktidarın Meclis'te açık ara çoğunluğa sahip olmasına rağmen, parlamentodan kaçarak KHK ile yapmasının çok vahim sonuçları olabilir” uyarısında bulundu.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.12.2017 00:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
resmen iç savaş kararıdır bu 2017-12-24 22:50:31

Kesinlikle iç savaştır bu bu karar nasıl alınır olacak iş değil bu memlekette yaşanmaz artık Allah belasını versin bunların hepsinin ne hale getirdiler ülkemizi

Misafir Avatar
adı saklı 2017-12-25 10:58:23 @resmen iç savaş kararıdır bu

CHP bu diyen cevabım sana yurt dışınna çıkış yaptı dediğin belediye başkanların trakyada olduğu birde kendin yazıyorsun yani Hudut belki sen Hudutun ne demek olduğunu bile bilmiyorsun bilmiyorsundur söyleyeyim öğren yabancı ülkelerle sınır bölge yani belediyelerin çıkış yaptığı dediğin yer sabah yürüyerek gidip akşam yürüyerek tekrar dönülecek kadar yakın sınır komşu ülkelerdi. tabi şimdi sen YURT SULH CİHANDA SULH sözünde bilmiyorsundur. senin oy verdiğin partinin belediyeleri olsa o yerleri kaçak geçer. Suriyeleri alacağız diye suriye hudutunu yo geçenin hanına çevrildiğine bek aldırış ettiğin yokda ondan yazdım

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp bu 2017-12-25 08:43:52 @resmen iç savaş kararıdır bu

Makamını unutup turist gibi gezen CHPli belediye başkanları yurt dışını mesken tutmuş!
Gazetemizin dünkü manşetinden yurt dışına çıkış rekoru kıran ilk 10 belediyenin CHPli olduğunu açıklamıştık. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, belediye başkanlarının isimlerini açıklamazken, yurt dışı rekoru kıran başkanlardan ilk ikisinin ilçe belediye başkanı, üçüncü sırada yer alan ismin ise il belediye başkanı olduğu ve her üçünün de Trakya bölgesinden olduğunu bildirmişti.
Bakan Soylunun 2,5 yılda 557 gün yurt dışında kalan CHPli belediye başkanı var” açıklamasında kimi kastettiği ortaya çıktı.
Edirne Havsa Belediye Başkanı Oğuz Tekinin, başkanlığı döneminde tam 185 defa yurt dışına çıkış yaptığı ve 557 gün makamından uzak kaldığı öğrenildi...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
yeşilırmak 2017-12-25 08:41:37 @resmen iç savaş kararıdır bu

meral hanım darbe yapmayımı pilanlıyor? meral hanım hem darbe hemde kendini bu halktan olduğunumu sanıyor? darbe ypacak olan her kes asla halk olamaz . ya teröristtir yada Türkiyenin düşmanlarına Türkiyeyi yem etmek isteyenlerdir. başka türlü darbe neden olsun. bu durumdada halk olarak darbecilere ders vermek hakkımız.

Beğenmedim! (4)
Avatar
seffaflik istiyoruz demokrasi istiyoruz 2017-12-24 22:59:35

fransada ohal sadece terroru kapsiyor ulkemizde ise khk ile cok onemli yasalar cikartiliyor meclis by pass milli irade by pass
mit polis ordu akp nin emrinde akp istedigini an terrorle ilgili genis kapsamli terror yasasi cikartabilirler ohal derhal sonlandirilmali

Avatar