banner87
Flaş Haber
Kapat

Akşener: Esad'la birebir müzakereyi başlatın!

Meral Akşener: "Derhal Amerika ile Rusya ile olmaz, Esad'la birebir müzakereyi başlatın."

Akşener: Esad'la birebir müzakereyi başlatın!

Meral Akşener: "Derhal Amerika ile Rusya ile olmaz, Esad'la birebir müzakereyi başlatın."

26 Ocak 2018 Cuma 16:33
Akşener: Esad'la birebir müzakereyi başlatın!

İyi  Parti Genel Başkanı Meral Akşener, hükümetin dış politikasını eleştirerek "Sayın Erdoğan'a sesleniyorum; karmakarışık ettiğiniz, 2 paralık ettiğiniz dış politikanın hatalarını, kusurlarını şanlı Türk ordusu düzeltiyor. Şimdi birincisi çok fazla konuşmayın. İkincisi, o kahramanlıkları 2018'de mi, 2019'da mı yapacağınız seçimin öznesi haline getirmeyin" dedi. 

İyi  Parti Genel Başkanı Meral Akşener, partisinin Düzce İl Başkanlığı binasının açılışına katıldı. 

Parti binası önünde toplanan kalabalığa seslenen Akşener, "Sayın Erdoğan'a sesleniyorum; karmakarışık ettiğiniz, 2 paralık ettiğiniz dış politikanın hatalarını, kusurlarını şanlı Türk ordusu düzeltiyor. Şimdi birincisi çok fazla konuşmayın. İkincisi, o kahramanlıkları 2018'de mi, 2019'da mı yapacağınız seçimin öznesi haline getirmeyin. Üçüncüsü, kahramanlarımızın moralini bozacak, bizleri, sizleri, başka insanların üzerine 'sen şusun busun' yafta atarak çocukların moralini bozmayın. Diplomasiyi çalıştırın. Fırat'ın batısı yetmez, Fırat'ın doğusu için de hazırlık yapın. Derhal Amerika ile Rusya ile olmaz, Esad'la birebir müzakereyi başlatın" dedi. 

"Dantelliler çürük raporlu"

Hitap ettiği kalabalık içerisindeki bir gencin bozkurt işareti yapmasına karşılık kendisi de aynı işareti yaparak cevap veren Akşener, "Bu işaretin bana yasaklandığını söylediler. Hayır öyle bir şey yok. Genç bir kardeşimiz bozkurt işareti yapıyor. Neden yapıyor? Çünkü asker de yapıyor. Yıllar evvel demiştim ki; Bizim çocuklarımızı, çaldığınız sorularla gariban, kavruk Anadolu çocuklarımızı sadece taşeron yanına ve askerliğe mahkum ettiniz. Başçavuşluğa mahkum ettiniz" dedi.

Akşener bozkurt işareti yaparak, "Onun için dantelliler bunu yaparak gitmiyor savaşa", daha sonra rabia işareti yaparak, "Onun için böyle yaparak gidiyorlar. Çünkü dantelliler, bunu yapanlar, çürük raporlu. Bunları söylemek zorundayım" diye konuştu. 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vay basimiza gelenler 2018-01-26 16:52:06

ne AKP ne de ona oy verenler aldatilmaktan usanmadi

Avatar
meral aksener 2018-01-26 16:52:03

dogrulari konusmus tebrik ederim

Avatar
köylü 2018-01-26 17:16:12

şeriatçılar suriyeye şeriat götüreceğiz diye yola çıktılar ama olmadı parçalanan bir ülke bıraktılar emeklinin asgari ücretlinin sırtına 30 milyar dolar yük sardılar
yazık oldu

Avatar
MALCOLM-XX 2018-01-26 20:03:20

İlker Başbuğ: Sınırlarımıza Şam yönetimi gelmelidir!

Eski Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ: TSK Afrin harekatını başarıyla yapar. Esad ile işbirliği yapılmalı ve sınırımıza Şam yönetimi gelmelidir

TÜRKİYE SINIRINA ŞAM GELMELİ!

Suriye ile işbirliği konusunda da açıklamalarda bulunan Başbuğ, "PKK/PYD'yi bitirmek, terörü temizlemek ve sınır güvenliğimizi sağlamak için Türkiye'nin Suriye ile işbirliği yapması gerekmektedir. Türkiye'nin sınırına Şam yönetimi gelmelidir. Sihirli cümle, Esad ile anlaşmaktır" ifadelerini kullandı.

Başbuğ, Suriye'deki sorunların ÖSO ile değil merkezi ve yasal Suriye hükümetiyle birlikte hareket edilerek çözülebileceğini belirtti.

"İç kaleyi sağlam tutmak ve beraberliğimizi sağlamak zorundayız" diyen Başbuğ, TSK'da emir-komuta düzenini yeniden sağlamak gerektiğini belirterek "TSK'da açılan 15 Temmuz yaralarını sarmak gerekiyor" ifadelerini kullandı.

Avatar
MALCOLM-XX 2018-01-26 19:58:23

PYD terörist, peki Öso?

(Paylaşalım lütfen)

Ankara haklı olarak diyor ki, IŞİD gibi bir terör örgütüyle, bir diğer terör örgütü PYD ile mücadele edilemez.

Peki ABD’ye bu serzenişte bulunan Türkiye, kendisi neden ÖSO yani Özgür Suriye Ordusunu destekliyor?

Diyeceksiniz ki ikisi farklı !

Bize yani Türkiye’ye göre öyle... Oysa Rusya ve Suriye’ye sorsanız tam tersini düşünüyorlar.

Amacım elbette ÖSO eşittir PYD demek değil, ancak ÖSO mensuplarını Mehmetçik gibi görmek ve sunmak kabul edilemez... Bu çete sonuçta siyasal İslamcı yani ihvancı olup, devletlerine isyan ediyor. Türkiye’nin böyle bir güruha değil destek vermesi, sahiplenmesi bile politik bir faciadır... Bu tablo zerre abartısız PKK’nın bize komşu olan bir devlet tarafından açıktan desteklenmesi ile aynıdır.

AFRİN'E NE İÇİN OPERASYON!

Afrin’e operasyon ne için ya da kimin için?

PYD’yi kovup, ÖSO’yu hakim kılmak için mi?

Operayona evet lakin, bölgeyi ne idüğü belirsiz ihvancı ÖSO’ya teslim etmeye hayır.

Türk askeri kanı-

Avatar
MALCOLM-XX 2018-01-26 19:58:44

2-
-canı pahasına harekat yapacak, sonra ÖSO’ya buyurun burası sizin diyecek, öyle mi?

Özgür Suriye Ordusu metodu çıkış yolu değil, tersine onu zorlaştırmaktır. Çözüm isteniyorsa yapılması gereken tek bir şey var.

O da Beşar Esad ile kol kola girmek ve Suriye’yi bütünleştirmektir. Gerisi, laf, şov ve seçime sermaye biriktirmektir NOKTA !!!

Avatar
MALCOLM-XX 2018-01-26 20:05:05

Kapat İncirlik’i, barış Esad’la !

Yine hamaset, yine gürültü! Şöyle yaparız, böyle keseriz!

Geç bunları anam-babam... Bak yanlış Suriye politikanız sebebiyle güneyimizde PKK -Kürdistan ordusunu kurdular.

Yetmedi, ona sınırı koruma görevi verdiler ki bunun adı adım adım büyük Kürdistan’dır.

Neymiş efendim, asar-keser ve uzaktan toplarla dövermişiz!

Neymiş efendim ABD’nin yaptığı düşmanlıkmış.

Yahu ABD’nin ne halt olduğunu bilmeyen mi var?.. Kuru gürültü yapacağına kapatsana İncirlik Üssü’nü!

Beşar Esad’la barışıp oyunu tersine çevirsene!

Avatar
M.Ö. 2018-01-26 20:07:34

Akşener: Esad'la birebir müzakereyi başlatın!