banner87

Akşener genel başkanlığı bırakır mı?

İyi Parti'de 24 Haziran seçimlerinde gösterilen performanstan memnun olmayan isimler, Meral Akşener'in genel başkanlığı bırakmasını istediği iddia edildi.

Akşener genel başkanlığı bırakır mı?

İyi Parti'de 24 Haziran seçimlerinde gösterilen performanstan memnun olmayan isimler, Meral Akşener'in genel başkanlığı bırakmasını istediği iddia edildi.

05 Temmuz 2018 Perşembe 09:52
Akşener genel başkanlığı bırakır mı?

24 Haziran seçimleri sonrası CHP'de liderlik savaşı başladı. Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu'nun çekilmesini isteyen Muharrem İnc, açıklamalarıyla gündemi sarsmıştı. Ancak İyi Parti'de de seçim sonuçlarından memnun olmayan ve Akşener'in gitmesini isteyen isimler var.

'YA BAŞKAN OLACAĞIM YA BABANNE' DEMİŞTİ

Meral Akşener seçimlerden önce 'Ya başkan olacağım ya babaanne' diyerek, seçilememesi halinde siyaseti bırakacağının sinyallerini veriyordu. Ancak seçimlerden sonra Akşener, Genel Başkanlığa devam edeceğini açıkladı. Parti içinde bu durum eleştirilere neden oldu.

CHP İLE YAPILAN İTTİFAK ELEŞTİRİLDİ

Akşener'e yapılan en ciddi eleştiri ise CHP ile yaptığı ittifak oldu. İyi Parti'nin Millet İttifakı yaparak CHP ile aynı safta yer alması, hedefinde olan milliyetçi-muhafazakar oyların azalmasına neden oldu.

ÜLKÜCÜ İSİMLER AZ

Bilindiği gibi Meral Akşener, Devlet Bahçeli'ye muhalif olarak partisinden ayrıldı ve İyi Parti'yi kurdu. Bu durum parti teşkilatına katılanlarda ülkücülere geniş yer açılacağı ümidini doğurdu. Ancak aday listelerinde ülkücü isimlerin azlığı eleştirilere neden oldu. Örneğin Yusuf Halaçoğlu, MHP'den istifa ederek İyi Parti'ye geçmişti. Ancak seçimlerde aday gösterilmedi.

KONGRE TALEBİ

Bütün bu gelişmeler İyi Parti'de kongre yapılması gerektiği tartışmalarına neden oldu. Akşener'in kongre sinyalleri vermemesi ilerleyen günlerde partide daha büyük bir krize yol açabilir.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.07.2018 09:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ccc 2018-07-05 12:04:18

İYİ parti iyilerle kuruldu bazulmasına sizin gücünüz yetmez bütün engellemelere rağmen ayakta

Misafir Avatar
dikkat 2018-07-05 17:55:11 @Ccc

Meral kaçacak kaçacaaaaak. tedbir alın kaçacaaaaak. . bu kadın fetö 3 tür. kaçacaaaaakk.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Ülkücü 2018-07-05 11:12:56

eleştirenlerin tamamı aktroll bunu biliyoruz, ülkücü olarak meral hanımın sonuna kadar yanındayız , bir daha oy yok diye yazanlar aslında oy vermeyen aktroller

Misafir Avatar
dikkat 2018-07-05 11:44:03 @Ülkücü

Bu fetöcü kaçacaaaak, kaçacaaak. merralı alın kaçacak

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
ülkücü /2 2018-07-05 11:23:26 @Ülkücü

bunun aktrolle falan ne ilgisi var, beklediğin sonucu alabildinmi seçimde , gözlerin aramadımı o gece , bir kişi ne olduğunu çıksın anlatsın demedin mi, yalnız kaldığını hiç hissetmedin mi o gece arkadaşım... gerçeklere gözümüzü kapatmayalım derim...

Beğenmedim! (4)
Avatar
zakkum 2018-07-05 10:33:13

ittifakı bitirmiş bu 3 parti ne oldu ki de bitti ne amaçla kuruldu ne amacına ulaştı :hepiniz boyunuzun ölçüsünü alıp oturdunuz hadi sizlere güle güle oyumuz bu kadar ucuz değil

Avatar
Nurali Boz 2018-07-05 11:34:13

Bu secimde muhalefeti elestirmek kolay yol hic kimsenin aklina hukumet gitmis devletolmus akp bunu sorulamasina bile gerek gormez aksener kemal mola demirtas basarisizsa bu bu surumillet destek vermeyince ne yapacakti bu insanlar as dediler isdediler siz keklenmeyi yeglemisseniz aksener ne yapsin kemal ne yapsin

Avatar
nuh 2018-07-05 12:01:28

siz aklınızı değişip gerçekleri halk ile paylaşmadıkça...100 defa seçim olsa genel başkan değil neyi değişirseniz değişin aklınızı değişmedikçe seçim kazanamazsınız adam zübüğün rolünü aynen oynuyor.

Avatar
şlhh 2018-07-05 10:10:07

sana bir daha oy verirsem.....

Avatar
ülkücüler 2018-07-05 10:11:45

bir dahaki seçimde sana oy yok pişmanım sana oy verdigimejavascript:void(0)

Avatar
tehditmi edildiler..? MİLLET SORUYOR? 2018-07-05 10:18:44

ister kal ister git.sana artık oy vermeyiz..haa muharrem,e de artık oy yok.
bunlar söze geldimi aslan icraata geldimi kedi..
muharremi devlet bah.... aramış..bu işi suhuletle kapatalım..demiş..yani..sesini çıkarma itiraz etme...ey muharrem milyonlarca kişi sana oy verdi..korktun mu?
vebalimiz boynuna..
sendende demekki cb..olmuyormuş..
meral,danda aynısi..3 gün kayboldu..
bunları tehdit mi ettiler..yoksa?
olsada kim etti..millet sana oy verdi..meral....muharrem..ayıp ettiniz.dahada chp.ye iyi partiye oy vermeyiz..