Akşener hakkında çok konuşulacak iddia

24 Haziran seçimlerinin ardından aldığı oy oranı tartışma konusu olan İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in yol haritası belli oldu. İddiaya göre Akşener ve A takımının yaptığı toplantıda hedef yerel seçimler olarak belirlendi ve Akşener'in Erdoğan'a karşı uzlaşmacı bir tavır takınacağı öne sürüldü.

Akşener hakkında çok konuşulacak iddia

24 Haziran seçimlerinin ardından aldığı oy oranı tartışma konusu olan İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in yol haritası belli oldu. İddiaya göre Akşener ve A takımının yaptığı toplantıda hedef yerel seçimler olarak belirlendi ve Akşener'in Erdoğan'a karşı uzlaşmacı bir tavır takınacağı öne sürüldü.

28 Haziran 2018 Perşembe 12:27
Akşener hakkında çok konuşulacak iddia

Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde yarışan Meral Akşener, 3 milyon seçmenden %7.3 oy alarak seçimden mağlup ayrıldı. Seçim sonuçları sonrası önce sessizliğe bürünüp ertesi gün açıklama yapan Akşener , seçimlerin ardından ilk kez A Takımı ile bir araya geldi. Başkanlık Divanı’nda seçim sonuçlarını yakın kurmayları ile Genel İdare Kurulu (GİK) toplantısının ardından görüşen akşener ve ekibi, yüzde 10’luk oyu “sıfırdan başarı” olarak değerlendirirken, hedefi Yerel seçim olarak belirledi. İlk toplantıda seçim yorgunluğu sebebiyle Meclis işleyişi görüşülmezken, iktidarın yönetim krizleri değerlendirildi. Parti içi kriz iddialarını değerlendiren İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı İsmail Koncuk, “Partimiz demir leblebi gibi. Yutmaya çalışanın kursağında kalır” dedi.

AYAKTA ALKIŞLANDI

İYİ Parti Genel Başkanı Meral akşener, önceki gün gerçekleştirilen geniş katılımlı GİK toplantısının ardından dün de Başkanlık Divanı’ndaki kurmayları ile bir araya geldi. Cumhurbaşkanlığı seçiminde partisinin oyu altında kalan Akşener’in güvenoyu aldığı GİK toplantısında, istifasına dönük gündemin bile açılmadığı ve partililerin Akşener’i ayakta alkışladığı öğrenildi.

'BİZE TEZGAH KURULDU'

Başkanlık Divanı toplantısında seçim yorgunluğu nedeniyle genel bir değerlendirme yapıldı. Toplantıda, seçim sürecinin son 10 günde şekillendiği, Erdoğan-İnce arasındaki tartışma dozunun yükselmesi ile “sol geliyor” korkusunun yaratıldığı ve bu algı ile AKP’den İYİ Parti’ye gelecek bir kısım oyun MHP’ye kaydığı, CHP tabanının ise kemikleştiği değerlendirmesi yapıldığı öğrenildi. Solun AK Parti tarafından seçmene öcü gibi gösterildiğini belirten parti kaynakları “Biz ise nasıl bir tezgâh kurulduğunu anlatamadık” değerlendirmesinde bulundu.

ERDOĞAN İLE UZLAŞACAK

Edinilen bilgiye göre, Akşener’in ekonomi kurmayları son sürece ilişkin de bilgi verdi. Toplantıda yeniden Cumhurbaşkanı seçilen Tayyip Erdoğan’ın ekonomi yönetimini uzun vadeli olarak iyi yönde işletemeyeceği, bu kapsamda isimlerin değil yönetim tarzının öne çıkacağı değerlendirmesinde bulunuldu. Ayrıca Erdoğan’ın bu süreçte Meclis çoğunluğunu da yitirmesiyle birlikte daha uzlaşmacı bir çizgiye geleceğinin de görüşüldüğü aktarıldı. İYİ Parti yönetiminin ayrıca 8 Temmuz sonrasında yeni döneme ilişkin net bir yol haritası belirlemek üzere bir çalıştay organize etme kararı aldığı öğrenildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.06.2018 12:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akşenere 2018-06-28 15:21:50

yakışmadı

Avatar
Okur 2018-06-28 13:03:13

Unuttum Erdogan yine mi fetocularla isbirligi yapacak,, bunlar degilmiydi Akseneri fetocu yapan,al sana Erdoganin secim kazanmasinin ikinci sifresi

Avatar
aileler... 2018-06-28 18:02:33

İYİ PARTİYE OY VERDİĞİMİZE BİN PİŞMAN OLDUK..
iki yüzlü iyi parti..dahada asla oy vermeyiz.
binlerce oylarımız akpye gitmiş olacak..yazık sana Meral...

Misafir Avatar
@aileler... x---ayıp ayıp 2018-06-28 18:37:43 @aileler...

@aileler... x----meral hanım sizinle daha hamur açacaktı ne oldu?
yoksa meralın ERKEK olduğunamı kanaat getirdiniz?
size bir tüyo vereyimmi; meral bir erke mi değilmi bilmem ama kesinlikkle bir kadın olamaz.. benden duyduğunuzu kimseye söylemeyin.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
nıt: @aileler... x----aynen 2018-06-28 18:28:52 @aileler...

anıt: @aileler... x----iyi partiye oy verdiğinize pişman oldunuz. zaten sevdiğinizden değil size beğendirdiklerinden oy verdiniz. sizi gaza getirdiler oy verdiniz. çapkın sapkınlar size rastlarsa işiniz zor bir iki hoş beş kelimeye tav olur aman beni al koynuna dersiniz. siz boyle bir salaklarsınız..bi dahaki seçimdede sana oyunu HDP PKK ya vrdirirler kesin.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Okur 2018-06-28 12:57:25

İlk hedef akdeniz; yani wayt sii(white see)..diyerek ne kadar engin ingilizcesi oldugunu dosta dusmana gosterdi; ayni hatayi Kilicdaroglu yapsa diline dolar rezil ederdi,sonrada vay efendim Erdoganin secimleri kazanmasinin sirri ne diye kafa yor...benim ingilizce bilmedigimi soyleyen namussuzdur serefsizdir demedigine dua et...van minit van minit olmaz.....olmaaazzz olmaz ooolmaz turkusunu dinlesen daha iyi edersin

Misafir Avatar
@Okur x---? 2018-06-28 13:20:42 @Okur

Nezırvalıyosun len manyak?.

Beğenmedim! (5)
Avatar
İyi partiye oy vereceğiz. .Genckizlar 2018-06-28 16:57:14

Bugün seçim olsa ne iyi partiye nede chpye saadete oy vermeyiz.akp mhpye zaten 1000 bin oyumuz olsa tane vermeyiz

Misafir Avatar
.Genckizlar x---şşşt akıllı olun bak 2018-06-28 18:32:12 @İyi partiye oy vereceğiz. .Genckizlar

çapkın sapkınlar size rastlarsa işiniz zor bir iki hoş beş kelimeye tav olur aman beni al koynuna dersiniz. siz boyle bir salaklarsınız..bi dahaki seçimdede sana oyunu HDP PKK ya verdirirler kesin. aklınız la değilde sizi süslerle pembeli allı pullu uçuk vaaytlerle kandırmak çok kolaymış be. bu zamanın gemçleri özellikle genç kızları akıllıdır ama siz salaklar sınıfında salakça aptalca derslermi aldınız ne!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Fetocu diyenin am..na koyayim 2018-06-28 19:45:23

YSK'nın açıklamasının ardından 2 gün geçmesine rağmen Anadolu Ajansı'nın (AA) internet sayfasında AKP'nin oyu %42.56 olarak görünüyor.

AA'DA CHP'NİN OY ORANI YÜKSEK, İYİ PARTİ'NİNKİ DÜŞÜK

YSK'nın resmi olmayan kesin sonuçlarına göre, CHP toplam 11 milyon 271 bin 240 ile yüzde 22.48 oranında oy aldı. HDP 5 milyon 867 bin 564 oy alarak yüzde 11.70, MHP 5 milyon 466 bin 775 oy ile yüzde 10.90, İYİ Parti 4 milyon 955 bin 994 oy ile yüzde 9.89, oy oranına ulaştı.

AA'nın sitesinde ise CHP'nin oyu yüzde 22.64, HDP'nin yüzde 11.7, MHP'nin yüzde 11.1, İyi Parti'nin ise %9.96 olarak yer alıyor.

Yeni Şafak yazarı ve eski AA Genel Müdürü Kemal Öztürk, Twitter hesabından YSK'nın sonuçlarını paylaşarak "Bir çok gazete halen hatalı sonuç yayınlıyor. Düzeltmekte fayda var" dedi.

Avatar
kara_milletin 2018-06-28 13:19:13

Akşener hakaret ve iftiralarından dolayı hesap vermeli önce. Seçim kampanyasında insanlığıda siyaset ahlakınıda ka-dın ahlakınıda hiçe sayıp pervasızca saldırıyordu.

Avatar
bir yerden başlamak gerek 2018-06-28 14:52:45

Yoktan ve yokluktan gelinen nokta küçümsenmemeli, asıl saldırı en yakınlarından geldi ve yine gelecektir. Karamsar olmaya gerek yok.

Misafir Avatar
İYİ PARTİYE OY VERENLER---CVP 2018-06-28 18:35:27 @bir yerden başlamak gerek

Ulan chp nin salak ları. yada mhp nin çürükleri siniz sizler. nerde akşam orda sabah çı cinslerdensiniz kesin. ben baştan yazmıştım İYİ PERTİNİN oyu yüzde 3,5 üç buçuk. ama aptallar meralın süsüne boyasına sahte gülücüklerine aldandılar. . şimdi poponuzu sürtün oduna ağaca kafanızı vurun taşlara

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
İYİ PARTİYE OY VERENLER.....DAHA OY YOK. 2018-06-28 18:06:06 @bir yerden başlamak gerek

iyi partide akp.nin ayaklarına sarılacak..vay be..yazık bizim oylarımıza..
oylarımızı akp.ye peşkeş çeken iyi parti sana daha oy yok..yüzlerce kişiyi sana yönelttik..DEĞMEZSİNİZ DEMEKKİ..Allah dağına göre kar veriryor..işte gerçek..
akp.ye sende hamal ol..emrine gir..iyi parti.ymiş..!?!?!? iyisi böyle ise kötüsünü hiç istemiyoruz.İYİ AYAKKABI ..OLURSUNUZ..İYİ PARTİ.

Beğenmedim! (1)